Reklamacija - otpala letvica s volana

lubenica

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Već sam pisala, ali ukratko. Novi C4, prva reg. 31.3.2011. Do sada već 4 puta na servisu:
1. nenormalna buka koja se čuje izvana (udari vjetra)
2. promjenjena vodilica prozora jer je škripao
3. problemi sa elektronikom
4. šećer za kraj: pločice i diskovi otišli na 9000 km

Uglavnom ovo za buku nisu nikad riješili jer me pokušavaju ubijediti da je to "normalno". No, na krivu su se namjerili, na njihovu žalost.
 

ledolomac

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Već sam pisala, ali ukratko. Novi C4, prva reg. 31.3.2011. Do sada već 4 puta na servisu:
1. nenormalna buka koja se čuje izvana (udari vjetra)
2. promjenjena vodilica prozora jer je škripao
3. problemi sa elektronikom
4. šećer za kraj: pločice i diskovi otišli na 9000 km

Uglavnom ovo za buku nisu nikad riješili jer me pokušavaju ubijediti da je to "normalno". No, na krivu su se namjerili, na njihovu žalost.
Èitajući sve probleme koji postoje s C4 pitam se imam li ja isti auto.Moj je naručen prvog dana prodaje i stigao je krajem četvrtog mjeseca, pa se pitam da li su vaši auti prve serije ili su dizeli kvalitetniji. Hvala bogu ja sa svojim osim beznačajnog oštećenja gumice brave vrata nisam imao nikakvih problema, a skoro sam napravio 7000 km.Nadam se da će tako i ostati. Prezadovoljan sam, i jedino bi volio da je volan malo izravniji, ali ništa bitno. Isto tako ga ne osluškujem nego jednostavno vozim. Stvarna potrošnja mu je za prijeđene km 6 litara i više nema potrebe da je mjerim jer sam zadovoljio svoju znatiželju, a nije me briga da li će potrošiti litru više ili manje.Nadam se da postoje i drugi zadoviljni vlasnici, koji nisu imali kvarova i problema.
 

lubenica

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Možeš ovo pojasniti? U kojem smislu su otišle?
S obzirom na činjenicu da nisu ništa rješili danas jer kako mi je rečeno, moraju tražiti odobrenje od CH te naručiti djelove, tražila sam od njih pismeno očitovanje da je auto siguran za vožnju (jer su mi auto vratili u istom stanju kakav je i bio).
"Bla bla bla. Pregledom prednjih kočnica utvrđeno je da su disk ploče poplavile i izvitoperile se što znači da je potrebna zamjena diskova i disk pločica. Na vozilu je potrebno napraviti balansiranje prednjih guma jer vozilo trese pri 100 km/h"

pa se pitam da li su vaši auti prve serije ili su dizeli kvalitetniji
I moj je diesel, tako da... :)
 

Blackking

Kralj
re: Iskustva s reklamacijama

Da nisi puno kočila? :)

Da ne znam kako je kočila, nije mogla uništiti diskove i pločice, najme preporučuje se svega 500 km, s novim kočnicama lagano... nakon toga to bi trebalo sjesti na svoje...

Već sam pisala, ali ukratko. Novi C4, prva reg. 31.3.2011. Do sada već 4 puta na servisu:
1. nenormalna buka koja se čuje izvana (udari vjetra)
2. promjenjena vodilica prozora jer je škripao
3. problemi sa elektronikom
4. šećer za kraj: pločice i diskovi otišli na 9000 km

Uglavnom ovo za buku nisu nikad riješili jer me pokušavaju ubijediti da je to "normalno". No, na krivu su se namjerili, na njihovu žalost.

Mene zanima,
1. Kakvu elektroničku grešku imaš?
2. Jeli ti i dalje škripi prozor i dali ti lupkaju stakla kada spustiš prozore do kraja i onda se voziš?
3. Reci mi jesu li prema tebi u automehanici postupili bahato ili bezobrazno? (ako jesu javi mi se na PP pa ćemo se dogovoriti nešto)
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
re: Iskustva s reklamacijama

Molila bih sve Vas vlasnike 1.6 HDi C4 92 KS sa seduction da mi se jave na pp.
Joj, kak bi vam ja zabranil taj pp. :) Dođete na FORUM, pišete anonimno pod nikom i onda pozivate na pp. Ak imate kaj za reći, pišite da svi vidimo. :)
 

lubenica

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Nikad ne znaš tko čita. A i iznenadili bi se tko sve čita :eek:

PP ovi postoje ne samo radi privatnosti već i da topic ne ode totalno off i u nekom skroz drugom smjeru ... ;)

Što se mene tiče, nemam šta kriti mene već zna valjda cijela AM i CH (nažalost)
 

Blackking

Kralj
re: Iskustva s reklamacijama

PP ovi postoje ne samo radi privatnosti već i da topic ne ode totalno off i u nekom skroz drugom smjeru ... ;)

Što se mene tiče, nemam šta kriti mene već zna valjda cijela AM i CH (nažalost)
Mene isto zna i cijela AM i CH ... i baš me zaboli tko čita ... neka vide sve .. nemam se od koga skrivati :)
 

lubenica

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Tko to čita i što ako čita?
Jedan zaposlenik CH mi je osobno priopćio da on prati Citroen forum i vidi "kakve se sve laži pišu o njima!". Naravno da se nema šta kriti, a ako čitaju, može ih samo biti sram, ako je istina i dio od toga što se piše jer to nimalo ne ide u prilog njihovom ugledu.
Meni nije bed iznijeti svoju priču pred cijelim svijetom, ali jednostavno im ne želim na pladnju iznositi neke svoje planove. PP čisto iz tih razloga...
 

Damaj

Active member
re: Iskustva s reklamacijama

Jedan zaposlenik CH mi je osobno priopćio da on prati Citroen forum i vidi "kakve se sve laži pišu o njima!". Naravno da se nema šta kriti, a ako čitaju, može ih samo biti sram, ako je istina i dio od toga što se piše jer to nimalo ne ide u prilog njihovom ugledu.
Meni nije bed iznijeti svoju priču pred cijelim svijetom, ali jednostavno im ne želim na pladnju iznositi neke svoje planove. PP čisto iz tih razloga...
Ja sam uvijek za "istjerivanje" pravde, ali tu se čovjek uvijek mora oboružati strpljenjem i kulturnim rječnikom, ma koliko druga strana nekulturna bila.
"Istinu" uvijek ima i jedna i druga strana, ali onu "pravu" istinu malo je teže dokazati jer više nigdje u svijetu ne postoji pravilo po Bibliji: "neka DA bude DA, a NE, neka bude NE", pa Marko Polo je jednim stiskom ruke sa kineskim carom uspostavio svjetsku trgovinsku rutu Istok-Zapad (put svile), a danas imamo toliko državnih, bankovnih, javnobilježnjičkih i inih jamstava da ti se smuči, a da ne pričamo koliko to košta i opet najčešće takva jamstva ništa ne vrijede jer uvijek ima rupa u zakonu, onih za koje ta pravila ne vrijede, "sposobnih odvjetnika" itd....
Èvrsto sam uvjeren da će istina uvijek izaći na vidjelo, samo joj treba dati vremena i u nju ugraditi norme kulture i strpljenja (strpljen-spašen!)!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Iskustva s reklamacijama

Jedan zaposlenik CH mi je osobno priopćio da on prati Citroen forum i vidi "kakve se sve laži pišu o njima!"
Nek se učlani,pa nek nam veli koje su to laži..:whistling:
Baš bi me zanimalo šta oni imaju za reći :p
 

Damaj

Active member
re: Iskustva s reklamacijama

Nek se učlani,pa nek nam veli koje su to laži..:whistling:
Baš bi me zanimalo šta oni imaju za reći :p
Da, baš si to dobro napisao, tražimo argumente, a ne zaštitu svojih nedjela.
Sada sam se prisjetio prosvjednog tona jednog tehnologa proizvodnje kruha: "tko si ti da sudiš kvalitet moga kruha, nisi ti dovoljno stručan...", a ja mu odgovorih: "pa ja sam taj koji jede taj kruh svaki dan, zbroji i oduzmi pokude ili pohvale krajnjih konzumenata i dobit ćeš kvalitet svoga proizvoda u skladu sa cijenom na tržištu".
To je ono što zovemo "konkurentnost na tržištu za određeni kvalitet".
Baš me zanima kako to da je VW i danas lider na tržištu po broju prodanih primjeraka!?
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Iskustva s reklamacijama

Baš me zanima kako to da je VW i danas lider na tržištu po broju prodanih primjeraka!?
Eh,stari moj..dalo bi se o tom raspravljat :whistling:

Po meni,prvi je razlog,mentalni sklop naših ljudi,jer jedini dobar auto je "das auto",a drugi je flotna prodaja i raznorazni "javni" natječaji za raznorazne državne institucije,di se pogoduje "das Autima" ;)..

da nema tih flotnih prodaja i namještenih natječaja,pitao bi te ja kakvi bi bili prodajni rezultati :whistling:
 
Na vrh