Reklamacija - otpala letvica s volana

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Pozlatile ti se riječi,daj Bože da nisam u pravu.A što je onda sa Portugalom,Španjolskom,Islandom,Grčkom,Italijom?Nitko te neće štiti i raditi za svoj narod ako vlastita vlast ne štiti svoj narod,nego korupcijom prodaje taj isti narod i zemlju.A korupciju su izmislili lovaši,a lovaši su krupni kapitalisti,koji pomalo puštaju i sitne lovaše.A zakon se rigirozno primjenjuje,da ali na raji,da se nebi polakomila i izmakla kontroli.Tko sada otima i ono malo što narod ima,banke uglavnom,a ćije su te banke potpomognute našom državnom institucijom Finom?
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Iskustva s reklamacijama

EU je samo međukorak ka osnivanju jedne zemaljske države. kada se objedinavati amerika/kanada/mexico sa unijom južno američkih zemalja, EU i azijske zemlje, stvaranje krajnjeg cilja biti će jako blizu. australija i ostale manje državice lako će se pripojiti. afrika je u neku ruku "trn u oku", vjerojatno zato međunarodne org. dopuštaju toliki pomor ljudi tamo.

kada pogledate tko stoji iza osnivanja EU, UN, NATO... i zapravo svih važnijih kratica, sve će vam biti jasno. možda će nekima biti interesantno kako je jugoslavija 90. ili 91. mogla bezuvjetno ući u EU, plus 5 mlrd. dolara...

cijene zlata, nafte, pomor ljudi u africi... ništa nije slučajno... primjerice sve naftne krize, sve financ. depresije, 2 svj. rata, ako čemo samo o zadnjih 100 godina, bile su pokretane iz istih centara moći.
 

Blackking

Kralj
re: Iskustva s reklamacijama

Evo samo da napišem kratko, u medjuvremenu su me savjetovali da bezobzira što sam nabavio volan itd... Da uložim žalbu na odluku CH... što sam i učino.. pa kada mi odgovore .. podijeliti ću s vama tijek dogadjanja :)
 

Matija

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Malo sam se sad pogubio u ovim brisanjima, premještanjima itd. :D

Možeš pojasniti ovo:

"...bez obzira što sam nabavio volan..."

EDIT: vidio gdje si napisao, zanemari pitanje... :)
 

Blackking

Kralj
re: Iskustva s reklamacijama

Evo ga ovo sam ja odgovorio njima isto ovako:

From: Ivan ****** Sent: uto 13.9.2011 14:58
To: [email protected]
Cc:
Subject: RE: Reklamacija CITROËN - odgovor 2
Attachments:



Hvala vam na važem iskrenom (ne) žaljenju i stvaranju negativne slike onoga što predstavljate.
Uživat ću u svojoj (NE) kreativnoj tehnologiji od auta, ali neču davati 4000kn zbog greške koja nije moja krivnja.
Kreatovno ću isto tako poduprijeti vas isto kako vi podupirete svoje klijente, pa ću objaviti u novine vašu kreativnu tehnologiju i malo vas promovirati..


Hvala na ničemu još jednom!


Lijep pozdrav

--------------------------------------------------------------------------------
From: Postprodaja CH [email protected]
Sent: uto 13.9.2011 14:56
To: Ivan *****

Subject: Reklamacija CITROËN - odgovor 2


Poštovani ,

U prilogu dostavljamo odgovor na Vaš ponovljeni upit.

S poštovanjem,

Odjel reklamacija
CITROËN HRVATSKA d.o.o


Prilog:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Iskustva s reklamacijama

Nećeš s novinama ništa riješiti. :) Znam po sebi da obično ignoriram dok vidm kako ljudi preko medija "istjeruju pravdu". Većina ti to isto ignorira i nema efekta. Kao niti s onom bljuzgom zvanom Potrošački kod.

Pusti lajsnu ili, ako imaš deset kila živaca viška, obrati se udruzi Potrošač sa zamolbom da te upute na nadležne institucije kojima bi se mogao obratit.

ILI možeš jednostavno zalijepiti tu lajsnu, a prethodno je lakirati u rozo i čiste zajebancije. :D
 

Ciki vts

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Ja bi komentirao brisel ali su me lijepo zamolili da se suzdrzim od komentara :)

Meni je prezabavno s vama ljudi :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Iskustva s reklamacijama

V Brisel treba iti!!!
Navodno je Jose Manuel Barroso veliki fan francuskih automobila. Možda bi on mogao progurati lajsnu do Europske komisije da izglasaju i donesu neku rozoluciju o uvažavanju reklamacije za lajsne??
 

Marko

Well-known member
re: Iskustva s reklamacijama

Navodno je Jose Manuel Barroso veliki fan francuskih automobila. Možda bi on mogao progurati lajsnu do Europske komisije da izglasaju i donesu neku rozoluciju o uvažavanju reklamacije za lajsne??
Koji ste vi likovi! ROFL

Neka bude Referendum u Euro-parlamentu... Lajsna! Lajsna! Lajsna!
 

Ciki vts

New member
re: Iskustva s reklamacijama

Ne jebemo nikoga. Vidio sam odbijenicu nekoliko dana prije neg sto su mu je poslali ;)

CH sve gleda i slusa i koliko sam skuzio, boli ih briga za novine i sl. Bas cudno nesto ali pametno, idu tom logikom da je i losa reklama reklama. Bitno je da se po novinama pise CITROEN CITROEN I CITROEN, samo ih to zanima. Ljudi citaju naslove i ti je jedino bitno, besplatna reklama..
Ljudi bonuse dobivaju ako izade nesto u novinama, bez jebe.
 

Blackking

Kralj
re: Iskustva s reklamacijama

A zakaj sad :cenzura::cenzura::cenzura:ete decka? Kak cu vam se smijat kad kupite novi auto pa nakon 500km rikne getriba, rikne motor, krepa klima, vrata prohrdzaju itd pa vas garancija od:cenzura::cenzura::cenzura:e pa budete cvilili. Po meni decko ima potpuno pravo sto ****i zbog odbijanja reklamacije i sta ako se to pocne desavat na novom c4 masovno?

Ma pusti :) Njima je sve zaebancija, da se njima nešto desi nedaj bože .. onda više nije zaebancija .. lako se tudjoj nesreći smijati ... ja ću svoje popraviti .. meni nije problem ... žalio sam se jer na to imam pravo .. i boli me k.. šta tko o tome misli... meni je jedini cilj pokazati zube, da i drugi vide kako se CH ponaša prema klijentima .. malo za:cenzura::cenzura::cenzura:avati ih .. da uvide svoje greške i da nije uredu tako postupati :) .. nisu mali novci u igri .. i nisu to igračke od par stotina kuna... pa da možeš odkantati kog očeš.
 
Na vrh