Kvačilo

djurok48

Member
ljudi moji žalosno, pročitah sve postove i sad se uplaših naime nedavno sam kupio c3 1,6 bluehdi 2017.god pa vjerujte mi UPLAŠIH se šta me može snači :(
 

Spallato

Active member
Samo kratko da se javim... Auto je još u servisu...

Znači, promijenili su taj blok, s kojim nije došao el. motor pumpe. Nakon promjene bloka, kažu da su uspjeli usvojiti mjenjač, ali dijagnostika opet pokazuje grešku tog el. motora pumpe.

Kažu, da misle, da je možda taj el. motor, koji nije promijenjen (a trebao je doći u kompletu tog bloka), s:cenzura::cenzura::cenzura:ao taj blok i da zato ne radi.

Sad su naručili iz Zg-a, od nekog tipa, cijeli taj blok s el. motorom (polovni),i onda će vidjeti kako stvari stoje.

Auto je u servisu od 1.7.2019.,a konačno su mi dali i zamjensko vozilo.

Javit ću se oko Nove godine kad ga srede, ne brinite se 😁😁
 
Pratimo.
Cifre tih dijelova cine se povelike, bar meni naviknutom na odrzavanje starih atmosferskih manual Citroena. Ono, promjena seta kvacila mi se sad cini kao besplatna (150 eura).
 

Spallato

Active member
Zamašnjak, potisni ležaj i lamelu sam platio 5200 kn s popustom.

Istina, nije malo, ali to izgleda malo u usporedbi s cijenom ostalih dijelova, alo se ispostavi da ih treba mijenjati.

Ovdje više nisu problem novci...
 

Spallato

Active member
Ovo mi je peti Citroen (Saxo, Xsara, C4, C5, C4 Picasso). Bez obzira na sve mane koje Citroën ima (a imaju ih i drugi), ja sam trenutno razočaran samim ovlaštenim servisom, a ne autom.

Svi ti dijelovi su potrošna roba, i sve je to normalno, ali ovakvo ne poznavanje problematike u ovlaštenom servisu me odbija od ponovne kupnje Citroëna.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nista se ti ne sikiraj, nisu ni drugi nista bolji, evo ja imam radit ovih dana jednog opela insigniju, bio je vec na par servisa i to ovdje u njemackoj, i ne mogu ga upalit, nema sta nisu mjenjali, od senzora, kablova racunala, itd. Sve je to isto, rijetko je ko upucen u detalje i da ga to sve zanima, tj da radi iz nekog svog zadovoljstva.
 

sir.Oliver

Well-known member
ljudi , dobro došli u realni svet . biste li vi ulagali u školovanje personala , koji mesec - dva nakon uspešnog završetka škole ... ode u privatnike i time vama stvara konkurenciju ?
 

Spallato

Active member
Ako već idem u ovlašteni servis (iako ih izbjegavam kad god mogu), onda očekujem da srede ono za šta bi trebali biti "posebno obučeni".

Na žalost, na svojoj koži sam se uvjerio da to baš i nije onako kako sam zamišljao, i kako bi trebalo biti.

Ja ne znam po kojim kriterijima se dodjeljuje status ovlaštenog servisa, ali ovo je sramota, i ovako se šteti ugledu Citroëna / Peugeota.
 
Posljednje uređivanje:

Memphis

Active member
ljudi , dobro došli u realni svet . biste li vi ulagali u školovanje personala , koji mesec - dva nakon uspešnog završetka škole ... ode u privatnike i time vama stvara konkurenciju ?
Pa to ovisi o poslodavcu ... ako si dobar poslodavac svi će radit kod tebe a ne kod konkurencije niti će on radit tebi konkurenciju u tom smislu. Ak se ti bojiš praktikanta koji je izašao iz učionice onda od tog tvog posla nema ništ.
Ako već idem u ovlašteni servis (iako ih izbjegavam kad god mogu), onda očekujem da srede ono za šta bi trebali biti "posebno obučeni".
Ma nisu oni obučeni za ništa samo prate upute i procedure ... onda kad nastane ovakav problem koji ne riješava kompjuter svi belnu ... a moguće da je neka banalna stvar npr. prekid žice i sl.
Sve se da riješit samo teba volje i vremena.
 

Spallato

Active member
Ne bih još iznosio imena ovlaštenih, to ću na kraju.

U Splitu, na žalost, nema baš puno izbora kad su ovlašteni u pitanju.

Da mi se to dogodilo u Zg-u, siguran sam da bi se to već davno sredilo.
 

Memphis

Active member
Da mi se to dogodilo u Zg-u, siguran sam da bi se to već davno sredilo.
Nemoj biti baš previše siguran.

Frend je imao Eklasu prije 10 godina auto star par godina i odjednom bacalo ga je stalno u safe mode i gubio je snagu. Drugi frend je radio kao menahičar ali nije školovani već samoučeni. I tak mi malo gledali oko toga spojili ga na komp i baci grešku da je katalizator zaštopan/neispravan. Njemu je to odmah bilo čudno i on je imao svoje neke indicije kaj bi moglo bit ali reko da ne nagađamo i prtljamo po tome (jer dijelovi za to nisu bili baš bili jeftini) nek vozi u ovlašteni oni imaju tam s čim to ispitat vidjet i kao znaju ne ...

Odfura on auto u ovlašeni i nazovu ga za par sati i vele da mu je otišao katalizator koji košta 13000 kn + ruke ali da ne garantiraju za posao odnosno da je to 100% ... i kaj bi ti onda reko na to ... a to nije prvi takav slučaj ...
 

Spallato

Active member
Lako je nagađati što je uzrok, pogotovo kad su tuđi novci u pitanju.

Bez obzira koliki novac je u pitanju, servis koji mi ne može garantirati da će otkloniti problem, izbjegao bih odmah u startu.

Tu sam negdje otvorio temu problema s injektorima...da sam slušao "mudre glave iz pojedinih servisa" danas bi bio lakši za cca 10000 kn. Evo, nakon skoro godinu dana, ja i dalje vozim bez problema, sa starim injektorima.
 
Na vrh