Kvačilo

Spallato

Active member
A ovo šta ne mogu upoznati spojku, to je radi nečega što nije ispravno i stvara probleme, ili zato šta ne znaju i nemaju originalnu dijagnostiku?

Stvarno ne znam ništa o tome pa je moje pitanje možda i glupo!?

Ispada da malo ljudi to zna napraviti, jer jednom, nakon promjene nekog crijeva oko mjenjača, u ovlaštenom Peugeot servisu, rekli su mi da oni to ne rade, i poslali su me kod nekog mehaničara koji to zna.

Nemo26, možeš li mi poslati tu shemu?
 

Spallato

Active member
Hvala na shemi i uputama!

Baterija je promijenjena prošle godine u 8.mjesec pa pretpostavljam da nije do nje.

Maloprije me zvao i kaže da sada uredno vozi i prebacuje brzine. Nakon 15 minuta pokušao je opet i događa se isto, ne može mijenjati brzine. Više mi ništa nije jasno!!
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Pogledajte to sve jos jednom dobro da nema kakvih ostecenih zica, podmazite konektore i vozi sad ako sve radi. Nema smisla sad ista dijagnosticirat ako je proradilo.
 

Spallato

Active member
Sad sam editirao post... Opet ista stvar, ne može ništa.

Ima li netko tko je imao sličan problem kao ja, netko tko je mijenjao taj čudesni akutator?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ne znam sta da ti kazem, morat cete se malo potrudit, provjerite ima li pumpa masu i napajanje, masu i napajanje kompjutera mjenjaca za pocetatak pa vidite gdje ste, nesto cete nac sigurno.
 

Spallato

Active member
Izgleda da ću morati tražiti dalje, nekog drugog mehaničara. Ovaj moj se stvarno trudi ali taj dio oko elektronike mu ne ide, a i ne krivim ga.

Kad vidim da ne znaju ni oni koji bi trebali znati (ovlašteni servis), šta mogu očekivati!?

Imao sam grešku, problem s injektorima, i jedan mi je rekao da mijenjam sva 4 injektora, cca 10 000 kn. Nisam ih promijenio, i evo, već skoro godinu dana vozim bez ikakvih problema.

To pišem jer ću najvjerojatnije morati ići kod tog istog (navodno je expert za Citroene, dosta ga hvale), pa se bojim šta će sada reći. Nadam se da neće biti u pitanju akutator, jer mi je već rekao da to košta 11 000 kn:surprised::(
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kad vidim da ne znaju ni oni koji bi trebali znati (ovlašteni servis), šta mogu očekivati!?
Ovo je sve, ovako napamet, problem akutatora. Zato ga i mijenjaju u kompletu, jer ti oni ne mogu jamčiti za rad i dio, ako nije prema preocduri zamjene s platforme (tvornički).
Plus, za skinuti i odzračiti mu je trebala Lexia. On je to očito skinuo kao na "običnom" mjenjaču. Ovako napamet, teško je reći.
 

Spallato

Active member
Ako mu je za skinuti i ozračiti trebala Lexia, i ako je on to skinuo kao na običnom, jel postoji šansa da je nešto zeznuo?!

Ja sam stvarno po tom pitanju laik i stvarno ne znam ništa o tome.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ako mu je za skinuti i ozračiti trebala Lexia, i ako je on to skinuo kao na običnom, jel postoji šansa da je nešto zeznuo?!
Trebala mu je i za vratiti tlak. Ne znam što je sve skidao i kako.
 

Spallato

Active member
Èitao sam ,bilo je nekoliko slučajeva gdje je zamašnjak radio probleme, i izbacivalo je istu grešku. Nakon promjene i odrađene dijagnostike, sve je bilo ok.

To mi je rekao i jedan mehaničar iz ovlaštenog Citroen servisa, a po njemu su male šanse da je otišao taj akutator.

Znači, ako je akutator u pitanju ide cijeli komplet od 11 000 kn?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
To mi je rekao i jedan mehaničar iz ovlaštenog Citroen servisa, a po njemu su male šanse da je otišao taj akutator.
Pogledaj još da ne fali tekućine u akutatoru. To isto može biti uzrok pogrešaka. Ispod njega je rezervoar. Ako je blizu minimuma ili, još gore, ispod, to bi mogao biti problem. Ne može postići tlak.

a po njemu su male šanse da je otišao taj akutator.
Nadajmo se. :angel: Ne znam koje je godište, ali to ti već premašuje možda polovicu vrijednosti auta.

ako je akutator u pitanju ide cijeli komplet od 11 000 kn?
Rabljeni ispravni je isto dobra opcija.
 

Spallato

Active member
A osim te tekućine, ima li još nešto na što bi trebalo obratiti pažnju, a da ima veze s akutatorom?

Auto je 10 mjesec 2011.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
A osim te tekućine, ima li još nešto na što bi trebalo obratiti pažnju, a da ima veze s akutatorom?
Evo da ti posebno ne odogvaram na PM, a posebno ovdje.
Kod mene je bil slučaj sa ECU akutatora, a još je i slinil na visokotlačnom crevu. crevo se more stavti novo, ali ECU je bil problem. Tu se kak su mi rekli nema kaj popravit. Dal se nekaj rastopilo ne njemu, ovo, ono. Ne znam. Navodno je neispravan akutator i rezultat prekomjernog habanja seta kuplunga i dvomasenog.
U toj lovi su ruke, prek osam sati, dvomaseni, set, to specijalno ulje za akutator, i akutator, ali sad kad gledam koliko košta akutator mislim da ja ipak imam ugrađen rabljeni ili reparirani.
Ovu zadnju etapu z Lexiom znam jer sam radi nje auto čekal dva dana duže. Neispravan ECU se nije dal kalibrirat. Stalno je prekidal i vraćal grešku. Lexia je ključna kad se sve složi natrag za pumpanje hidro pritiska i kalibriranje akutatora.
meni si simptomi počeli tak da je sporije šaltal i taj simptom je trajal pol godine, pa se okljeval u drugu kod ubrzanja. Neki put skoro do blokade se razvrtil u prvoj tak da se ekipa okretala na semaforu, ili bi moral pustit gas, pa opet i tak. I onda mi je kod Maribora sam ostal u trećoj, bacil gearbox problem i HAK Europa uredil prevoz sa Slovencima. U međuvremenu sam od kolege šofera kaj me uzel u šlep dobil preporuku za meštra inače bi platil valjda još 1000eur akutator u Citroen Mariboru. :) Sad znam.
Nakon toga ide kaj novi. I dalje je ga mogu spustit na četir litre na otvorenom i to mi je OK unatoč bezveznom menjaču. :)

Ak ne pušta nigde i ulja mu ne fali, onda se nadaj da nije ECU, neg da je od struje kakav konektor, žica, selenoid (ak ti neko zna to promenit).
Ak pušta, pušta to crevo visokog pritiska najverovatije, to promeni, i dalje presurizirat i kalibirirat.

Edit: gledam ebay na mobitelu.
Ako ti je akutator imaš z poštarinom rabljenih od 800 kn već. Ispravnih, ak je verovati kaj piše.

Nekak si mislim da je tebi već ključ problema pošten majstor kaj zna kaj dela Daje i tec, osim kaj je mec.
 

Spallato

Active member
Auto danas vozim u Peugeot servis jer izgleda bez originalne dijagnostike nema ništa.

Zvao sam Cib u Zagrebu...cijeli blok košta 9500 kn, ecu 4983 kn i el. pumpa 5386 kn, šta znači da se može kupovati i mijenjati pojedinačno.

Sad još samo ostaje vidjeti jel nešto pokvareno ili je potrebna original dijagnostika da se sve to kompjuterski odradi.

Kakve sam sreće bit će ono najgore :(

Još jednom hvala svima na savjetima i pomoći, a čim saznam o čemu se radi javit ću se.
 
Na vrh