Kvačilo

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne kužim ove dvije mogućnosti... znači imaš ''prazan'' novi blok?
Opcija br. dva mi nije jasna, jer prvo kažeš da se može naručiti drugi blok sa el. motorom, a onda u zagradi da se nemože?!?!?

Pa ako imaš komplet blok i fali samo el. motor, naruči njega?
 

Spallato

Active member
Ne kužim ove dvije mogućnosti... znači imaš ''prazan'' novi blok?
Opcija br. dva mi nije jasna, jer prvo kažeš da se može naručiti drugi blok sa el. motorom, a onda u zagradi da se nemože?!?!?

Pa ako imaš komplet blok i fali samo el. motor, naruči njega?
Sorry ako sam nešto zabucao i krivo napisao jer sam lud više od svega.

Znači, oni su mi rekli da imam dvije opcije:

1: Da naručim samo taj el. motor pumpe ( kat oznaka 259150)

2. Kad zamjenim taj el. motor, i ako ne bude radilo, da onda moram naručiti cijeli blok (kat oznaka 2570K4), koji u sebi ima taj el. motor pumpe, ali da u tom slučaju bacam 2000 kn, koliko košta samo taj el. motor (Ne mogu ga vratiti njima).

Rekao sam da neću riskirati i da naruče cijeli taj blok koji u sebi ima sve , znači komplet.

Stigao je taj blok ali u sebi nema taj el. motor pumpe (to je njihova priča). Promijenili su ga (blok) ali opet ne radi i izbacuje grešku el. motora pumpe (koji nije promijenjen).

Po nekoj logici, izgleda da je problem u tom el. motoru pumpe i da su nepotrebno mijenjali taj blok, a i rekli su, da kada dođe taj el. motor, da će vratiti moj blok i vidjeti kako stvari stoje i radi li tako.

Moglo se sve kupiti i odvojeno, ali to onda diže cijenu, i zato sam rekao da naruče cijeli blok (komplet).

Cijene su:

- cijeli blok: 9506,00 kn
- eccu : 4983,00 kn
- el.motor pumpe: 5386,00 kn

Isreno, izgubio sam se u cijeloj priči jer je očito da nešto mute ili ne znaju svoj posao, a možda i oboje.

Eto, nadam se da je sada malo jasnije.:confused:
 

Spallato

Active member
I sad nakon svega dobijem informaciju, od čovjeka koji radi u drugom Peugeot servisu, da komplet ne košta 9500 kn nego 12700 kn.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U priču o ovlaštenim Citroenima nitko ne vjeruje dok ne proba na svojoj koži.

A po ovome što ja vidim, el. motor je 1774kn, blok 9506kn po kataloškim koji si dao. Iste su neovisno dali za Pug ili Citro.
Treba viditi što u Pugu smatraju za komplet, dali cijena sa rukama, još nekim komadom...
 

Spallato

Active member
U priču o ovlaštenim Citroenima nitko ne vjeruje dok ne proba na svojoj koži.
Danas sam zvao Citroen Hrvatska, neku službu za savjetovanje i sporove... sve skupa je sramota, nema tu pomoći.

Idem sutra u servis ,da na licu mjesta vidim kako stvari stoje.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Meni su ovdje u DE slomili prsten od pumpe goriva, onu veliku plasticnu maticu, i nisu znali vratit pa su slomili jos dvije. Onda su mi htjeli prodat novi rezervoar za 1200€. Na kraju sam sâm vratio maticu za 20 min. Nazalost sam morao i alat uzet za zatezanje iste.
 

Dalibor

Dado Tornado
šta napraviti
dobro da si u ovlaštenom servisu koji se ipak mora držati nekih normi u ponašanju. sada kad su precizirali uzrok kvara, mogu naručiti "el. motor" i ugraditi ga u stari blok. ako će biti OK neka naplate njega i rad, odnosno ti možeš tako reći kod preuzimanja vozila.
njihov novi blok poslužio je za defektažu, i sada neka im ostane ili bude vraćen.
u neovlaštenom servisu ne bi ni javili da je blok bez njega, nego bi se malo strpio i platio oboje.
u jednu ruku imaš sreće jer je blok bez "el. motora", jer sada možeš platiti samo njega.
 

Spallato

Active member
Dalibore, jutros sam opet bio tamo.

Šta je najgore, oni još ne znaju 100% u čemu je problem, još ispituju sve.

Na kraju, vjerujem da će reći da je i do bloka i do el. motora, jer šta će onda sa blokom ako mi ga ne "uvale"? Znamo svi kako to na kraju završi.
 

Spallato

Active member
Ljudi, pomagajte!! 😁

Sad su me zvali iz Peugeota (21 dan je auto kod njih), sve su promijenili i opet ne radi, opet izbacuje grešku, neće da mijenja brzine...

Onda je očito da u samom startu nije bio problem u djelovima koji su zamijenjeni.
 
Posljednje uređivanje:

Memphis

Active member
Ja bi reko da je problem u TCMu mjenjača ... problem servisa je kaj oni samo rade po kompjuteru kako baci grešku tako mijenjaju dijelove a tebe sve to košta.

Bolje da si odvezao auto nekom tko radi automatske mijenjače ili odnio TCM na ispitivanje/reparaciju.
 

Spallato

Active member
Pa promijenili su cijeli taj blok, u kojem je i taj kompjuter mjenjača (barem su mi tako rekli), ali ispada da uopće nije problem u tome.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Vidi prijatelju, ti trebas dignut auto sa tog servisa, nista ne platit, i odvest auto kod dobrog, ali bas dobrog covjeka koji razumije i zna sta radi i ima alat i znanje da.rijesi ptoblem, tipa Meica u Zagrebu. Da ne ispada da reklamiram covjeka, ali on je jedan od onih koji znaju sta rade kako sam cuo.
 

Spallato

Active member
Vidi prijatelju, ti trebas dignut auto sa tog servisa, nista ne platit, i odvest auto kod dobrog, ali bas dobrog covjeka koji razumije i zna sta radi i ima alat i znanje da.rijesi ptoblem, tipa Meica u Zagrebu. Da ne ispada da reklamiram covjeka, ali on je jedan od onih koji znaju sta rade kako sam cuo.
Stari, znam ja sve to, ali kod koga da odvedem auto??? Ja sam u Splitu, a čak sam razmišljao da ga natovarim i vučnom službom prebacim u Zg, ali je skupo (cca 4500 kn).

I kad skupim auto od ovih idiota, i odvedem kod nekog drugog (iako ne znam kod koga), šta onda? Bit će "šta su radili, šta su s:cenzura::cenzura::cenzura:ali...". Znaš i sam kako to ide kad ideš od mehaničara do mehaničara.

Stvarno ne znam šta da napravim?!:mad::mad:
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Joj nisam ni ja pametan, normalno bi to servis morao rijesit, jedino da vidis sa njima da kontaktiraju inzinjere u francuskoj za pomoc, da traze asistenciju, pa da tako rijese.
 

Spallato

Active member
Mislim da je glupo da im ja dajem savjete, jer trebali bi oni znati šta i kako.

Poznanik iz drugog Peugeot servisa mi kaže, da može biti ako nisu stavljeni original djelovi (zamašnjak, lamela...). Sve je Valeo, pa mislim da nije u tome problem.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma nije nista glupo, bitno je samo da se problem rijesi, stvarno mi je zao sto te to snaslo, pitaj ih imaju li mogucnost trazit asistenciju, ako ne, mora postojat neki rok do kad moraju rijesit problem, trazi zamjenski auto ili nesto.
 
Ovo je broj majstora kod Ljubuškog: 00387 63 325 051 je vlasnik (00387 63 372 059 je majstor)
Probaj na osnovu telefonskog razgovora skužiti je li oni vladaju materijom. Ako već napuštaš ovlašteni.
 

Spallato

Active member
Na žalost, nemam baš puno mogućnosti.

Danas sam zvao jedan servis u Splitu (navodno su dobri), ali nisu baš oduševljeni da preuzmu auto, i u potpunosti ih razumijem.

Za sada, nema mi druge nego da čekam, a i samome mi je glupo odvesti auto u drugi servis.

Poslao sam danas mail u Citroen Hrvatska (neki odjel za reklamacije), a tražit ću od vlasnika servisa neki zamjenski auto, dok moj ne srede. Mislim da bi to u najmanju ruku bilo korektno i pošteno s njihove strane, iako se ne nadam previše.

Sve u svemu, hvala vam na savjetima, a cijela ova situacija je žalosna, pogotovo jer se radi o ovlaštenom servisu.
 

Dalibor

Dado Tornado
a cijela ova situacija je žalosna,
je li provjereno ima li uopće ulja u tom mjenjaču?
raspitao sam nakon tvojeg gornjeg posta, i saznao da su na te e-hdi picasse '10.-'13. na strani getribe stavljali semering poluosovine s greškom koji procuri s vremenom. imaju u servisima kat. br. semeringa za zamjenu lijevog semeringa
 
Na vrh