Kvačilo

Dalibor

Dado Tornado
biste li vi ulagali u školovanje personala , koji mesec - dva nakon uspešnog završetka škole ... ode u privatnike i time vama stvara konkurenciju ?
takvom specijaliziranom radniku treba dati ugovor da ne može nakon školovanja otići iz firme naredni broj godina uz prikladno višu plaću, ali to zahtjeva isto tako ozbiljnog poslodavca kojeg se u RH teško može naći
 

Memphis

Active member
13000 i ne garantiraju da ce popravit..
Da, da a reko bi mercedes ... sve stručnjaci, ne
Na kraju frend meho popravio kvar, bio je u pravu, dio koštao 1000 kn
u sam negdje otvorio temu problema s injektorima...
Sad si me podsjetio ... ista tvar kod fiata. Od frendice stari kupio Fiat Mareu kad je to bio aktualan model ... auto je cukao, nije primao gas i sl. (ošli injektori) odveo ga u autocommerce i rekli mu da sumnjaju da su injektori popravak je 6000 kn al ne garantiraju da je to to, čovjek se razočarao i prodao auto ... a bio je spreman platit da mu poprave auto.

To je bilo tad, ne znam kakva je danas situacija ali prema onome što vidim kako rade ništa bolja. Osim kaj se danas ne ograđuju već sve mijenjaju redom ...:D
 
Prije deset godina sam imao problem s pustanjem klime na c4. Dodjem u radionu na kojoj pise da je servis za klime, znaci samo klime popravljaju i nista drugo. Trazim sefa, on dodje. Ja upitam da bih popravljao kod njih klimu, ali ako bi mi dali neko jamstvo odredjeni broj mjeseci da klima nece opet ispustiti plin. Kaze on meni, citiram: mars, gubi se odavdje!
 

Spallato

Active member
Malo si me nasmijao, iako je sve to jako tužno!

Na kraju, ispada da je u pitanju sreća, i na kakav servis/mehaničara ćeš naletit.
 

Mirage

Well-known member
Ali recimo moj stari uvezo Vivara s malo km teretnog i malo novaca alo ga :cenzura::cenzura::cenzura:eek: akumulator da bi mi shvatili da on za noć. Izvuče akumulator obišli tri majstora na kraju ovlašteni popravio za 200 kn ošla neka žica koja pali grijače.
 

Spallato

Active member
Ljudi, evo mene opet 😁😁

Prije 10 dana, vlasnik servisa mi je rekao da čekaju neki polovni dio iz Zg-a i da će ga onda testirati i vidjeti u čemu je problem.

U međuvremenu, zvao sam vlasnika nekoliko puta, ostavljao poruke da me nazove, i opet ništa.

Danas sam opet zvao, ostavio poruku da mi se javi...i nazvao me, ali ne vlasnik, nego momak koji od prvog dana radi na autu (vlasnik mu je rekao da me nazove).

Uglavnom, kaže da su opet naručili cijeli taj dio (u dogovoru sa Citroën Francuska), kada dođe, i kada ga zamijene, onda će se javiti i vidit ćemo kako stvari stoje. Kaže da ne zna kolika je cijena i ostalo.

Pitam ga, zašto opet naručuju cijeli taj blok (izvršni član) kad su ga već zamijenili, ali nisu zamijenili el. motor pumpe, i da je očito problem do njega?!

Da skratim, on/oni nemaju pojma u čemu je problem i samo nagađaju, a to se da zaključiti od prvog dana.

Pa, ne možeš mi reći da imam dvije opcije, da je ili prva ili druga opcija u pitanju. I ja se odlučim za skuplju opciju, samo da skratim vrijeme, i ispadne da nije problem u bloku koji je zamijenjen, već u tom el. motoru koji nije promijenjen.

Znam da će mi na kraju prodavati priču, da je otišao i blok i el. motor, ali ja u to ne vjerujem, a i činjenice mi idu u prilog.

Bilo kako bilo, ako mi se ne svidi njihova priča, tražit ću da mi vrate auto u prvobitno stanje i neću im platiti ništa. A u svakom slučaju ću ih prijaviti tržišnoj inspekciji, i probat ću nekako da sve ovo dođe u medije.

E, ona Citroën služba u Zg-u, za rješavanje sporova i reklamacija, s njima sam odavno u kontaktu, ali oni su za onu stvar.

Ovo mi je peti Citroen, ali kako sada stvari stoje, mislim da će biti zadnji, ne zbog samog auta, nego zbog nesposobnih ovlaštenih servisa (barem u Splitu).

Sramota!!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moja najiskrenija sućut. Nakon sto godina marke, nema se boljeg pridjeva vezati uz tu marku od sramote...
Najiskrenije ti želim da se čim prije riješiš tog problema, a sljedeći auto biraj prema servisima... vjerovatno neću puno pogriješiti ako kažem da su Švabi dolje najbolje pokriveni. I Balinjeru mnogi hvale, pa me nebi bilo strah niti talijana... samo kada bi imali u ponudi više od dva i pol auta :)
 

Ax boy

Well-known member
Žao mi je spallato, vjerujem da ćeš problem brzo riješiti sigurno,citroeni su jači od svih problema huraaa ;). Mogu ti preporučiti servis Citroen CS Tratinska 32 Zagreb. Ima momak koji radi tamo,vrh!!! Malo ima takvih majstora. Odakle si ,iz Splita,kad si spomenuo ovlašteni tamo?
 

Spallato

Active member
Ovo ljeto sam imao priliku voziti razne marke automobila, Mercedes Vito, Golf 7, Suzuki Vitara... Iskreno, po pitanju udobnosti, nisu do koljena Citroenu /Peugeotu, a to mi je jako bitno pri odabiru vozila.

Zbog servisa, kao šta je Citroen Ivančić, Peugeot Vukman u Kaštelima, Auto Davor u Splitu, po nekima i PSC Dalmacija u Splitu, za nas, koji gravitiramo na tom području, bolje izbjegavati francuska vozila.

Za svakog od prva tri navedena imam neku priču, vlastito iskustvo (na žalost loše).
 

topolino

Member
nešto slično sam radio na opelu(easytronic),mislim daje to dosta slično,uglavnomna motoru kvačila se potroše četkice i to se rješava dosta povoljno,sad neznam jel ti imaš
još 2 motorića na robotici koji šaltaju u njih hoče probit ulje iz getribe i onda normalno da ne rade,nadalje treba mjeriti temperaturu kvačila ako je previsoka muči se motor i neče odvajati na opelu ti je normalno do 100 stupnjeva,ako imaš bilo koju grešku neda se kalibrirati,a može te zezat i instalacija,kad se sve provjeri ne vidim razloga da se ne nađe kvar jedino ti još preostaje otvorit getribu.
 

Spallato

Active member
Nemo, to sam svakako mislio bez obzira na konačan ishod. Neka znaju kako im pojedini ovlašteni servisi u Hr rade na "ugledu", ako im to uopće nešto znači.

Topolino, hvala na savjetu ali ništa neću gledati, niti znam, niti imam volje.
 

Ax boy

Well-known member
Mahhhh spallato,ne zamaraj se. Prodaj ga i kvit ako i dalje bude čega. Inače je taj mjenjač u citroenima s oproštenjem kolege forumaši, za k...c. Ništa ne valja ili ajde generaliziram malo sori ali rijetki su vlasnici a pogotovo C4 Picassa sa tim mjenjačem da nemaju problema,imaju ludu sreću. Bolje 6-stupanjski mjenjač ili čak 5 stupanjski. Ove điđe baje automatik lalallalla,zaobilazit u širokom luku ;) iskreno. U svakom slučaju sretno prijatelju,ne daj se. Neće te niti ovlašteni servisi p...t u zdrav mozak. Ne daj im to.
 

Spallato

Active member
Iskreno, meni je auto inače super, i zadovoljava sve moje potrebe, pogotovo obiteljske. Mjenjač nije idealan, daleko od toga, ali isto tako nije ni katastrofalan.

Vozio sam ovo ljeto dosta različitih auta s pravim automatskim mjenjačima, i osjeti se razlika, tu nema priče.

U cijeloj ovoj priči, jedino nisam zadovoljan servisom, a na ostalo gledam kao nešto šta je sasvim normalno, potrošni materijal i to je to.
Istina, nije baš jeftino ali ok.

Kao šta sam i napisao, ja sam zadovoljan samim autom, i neću ga za sada prodavati radi nekog nesposobnog servisa, pogotovo nakon šta sam promijenio lamelu, zamašnjak, potisni ležaj i šta već još bude do kraja.
 

tommy133

New member
Evo i ja sam ponosni vlasnik C4 Piccasso iz 2014.g sa 1.6 hdi motorom i manualnim mjenjačem, auto ima samo 82000 km i imam pitanje za kuplung (kvačilo) jel me nešto muči oko njega..
1) nisam nikad imao citroena
2) čim sa ga kupio sa 80000 km nakon par dana sam primjetio da kad krecem u prvoj da mi onako trese, isto i u rikverc, no ajde nekad trese nekad ne, znaci samo problem kod kretanja, u ostalim brzinama nemam zamjerke
3) sad sam išao na more i doživio debakl za mene koji 20 godina vozim uvijek rabljene aute :)
4) auto je stvarno bio prenatrpan, žena 2 djece i stotine nepotrebnih stvari i bila kolona, uz veliki brijeg,vani 38°C, stani kreni doslovce stotinu puta i uz brijeg skurim ja lamelu, počelo smrdit i dimit se, kod kretanja sav se trese, nema snagu...
5) odmah sam ja stao u stranu i sve lijepo prošlo, pričekao cca sat vremena da se ohladi i kad je prestala gužva krenuo ja dalje, sve ok ali taj kuplung me sad stalno muči i nije onakav na kakav sam ja naviko da mora biti pa i na starim kramama
6) jel to mana na tim modelima auta da kuplung ode vec na cca 80000 km, jel sad nakon tog događaja malo pazim pa ne mjenjam non-stop ali imam osječaj da ce se opet isto desit ako zapnem u koloni na brijegu pa stani kreni, jer i sad kad hoču krenut uz brijeg moram nabit ohoho gasa da krene :-(, a hoču imat siguran auto a ne ovak da se bojim kolone :)
7) što mi savjetujete, što da promjenim, samo dio, lamelu ili cijeli set, ne kužim se baš u sve to kad svaki auto ima neke svoje fore, nikakav indikator greške se ne pojavljuje na kontrolnoj ploči
8) moje misljenje je da je prijašnji vlasnik vec oštetio kuplung i da je to istrošeno sve premda po km nebi trebalo biti ali što sad da radim a hoču to riješiti, molim savjete i cca ugrubo koliko bi koštalo
9) najbliži mi je i po forumu ga hvale je citroen CS u Tratinskoj Zagreb ali mogu i drugi koji kuže citroene :)
10) oprostite na prvom i podužem postu ali morao sam nekako opisati svoj problem slikovito
Hvala svima na odgovorima unaprijed
 

Memphis

Active member
Kad se mijenja lamela mijenja se cijeli set. Nije čudno da netko skuri lamelu na 80000 km jer to puno ovisi o vozaču. Trešnja može biti uzrokovana lamelom ali i drugim stvarima kao nosačima motora i sl.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9
Spallato, meni je jedan od razloga nastavka druzenja s markom Citroen upravo solidna servisna mreza. U istoj regiji zivimo.
Istina jeste da su moji Citroeni prilicno jednostavni za servisiranje, a i planiram kupiti relativno jednostavan C4 Picasso benzinac 1.8 s manualnim mjenjacem. Mozda bi s nekim zahtjevnijim vozilom i ja bio u problemima.
Tu je i do vozila, i do srece, i do pristupa...
 

DS9

Active member
7) što mi savjetujete, što da promjenim, samo dio, lamelu ili cijeli set
Sve će to da bude u redu, naravno kada se promeni ceo set, dobro je i izdržalo to kvačilo da iznese pun i natovaren auto na uzbrdici - samo je pitanje da li će u setu da ide plivajući/dvomaseni zamajac/zamašnjak ili će se koristiti set sa tzv. conversion kit-om koji podrazumeva zamenu dvomasenog zamajca sa klasičnim/fiksnim (za određene 1,6 HDI). Pošto je zamena seta kvačila relativno standardna procedura mislim da ti je najzgodnije da odeš kod tih što su najbiliže i što ih hvale. Samo još treba pitati za količinu novca koju treba spremiti.

Btw, iako je mala verovatnoća da je to uzrok sa obzirom na opisano dešavanje - eventualni razlog proklizavanja lamele može da bude i transmisiono ulje koje je ju je ovlažilo, usled procurivanja semeringa. Maler je kada se to desi na polupotrošenom setu kvačila - jer opet najzgodnije promeniti ceo set.

***

Hint:
Da je to moj auto, nakon 80,000 km bih tražio od servisa da mi promeni transmisiono tj. menjačko ulje (bez obzira što citroen ne navodi period zamene, nego samo period provere nivoa tog ulja). Pošto ono nije skupo (2L košta oko 15 evra) i pošto ta izmena i nije komplikovana, dodatni trošak ne bi trebao da bude veći od oko 25-30 evra. Nakon toga o transmisionomn ulju po pravilu ne mora da se razmišlja oko 100,000 km.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Meni osobno da se ovo dogada, izadio bi robotizirani mjenjac, ili bi uklonio robota i napravio konverziju na rucni mjenjac, sad samo neko ko ima volje da vidi, mislim da je to obicmi ml6c mjenjac, gdje bi trebalo samo bacit robota u smece, stavit cilindre,vodove i sajle od obicnog ml6 mjenjaca, zamjenit rucicu i telekodirat kompjuter.
 
Na vrh