Cutac
Prèkaroš
Jeftinije je naručiti sto tisuća letvica savijenih u prsten i potom varenih(što je danas kada se sve radi strojno mačiji kašalj, nego sto tisuća lijevanog prstenja.gdje misliš da bi bila ušteda
Ovo sada jesu tričarije, ali ima nekih elemenata koji se ne vide, a donose im uštedu, no samim time i "minuse".Samo neka na ovakvim tričarijama slobodno štede.
Naravno, to je samo za feeling, ali recimosvejedno je li plastika tvrda, mekana,
ovo može donijeti probleme. Recimo tunel mjenjača, napravljen je od dva komada plastike. Dio od naslona za ruku do mjenjača + ono oko mjenjača(pričamo za vulgaris ručni izvedbu, bez električne ručne). To je višestruko jeftinije nego cijeli element u komadu. Em je jeftinije po komadu, em je jeftinije kada se u pošiljci nađe škart(a naći će se, nitko nema ni novaca ni vremena da svaki dio pregleda(osim možda RR i Bentley, ali ni da su blizu Citroena ).ima spojeve, nema spojeve
Ta plastika(kao i 99% panela na c4 II) je pričvršćena vijcima koji idu u plastiku. Vijci nemaju ni Locktite ni španere/alkice. Vijci idu u plastiku koja se kad tad može oglodati - nema metalne pikse.
Itd., itd., to su OGROMNE uštede na količinu koliko c4-ju ima na cestama.
Naravno, zavisi od proizvođača hoće li ti staviti tempomat, USB, klimu s ekrančićima i što ne, a ostaviti razapete gaće kao izolaciju vrata ili pak vijke bez osiguranja od odvrtanja(a tada se javi većina cvrčaka) ili obrnuto.
To je jednostavno tako, Citroen nije potkožen proizvođač i radi relativno-budget aute i takve stvari su za očekivati.
Naravno, htio bi čovjek imati i ovce i novce, ali za to se treba isprsiti.
Nedavno sam sudjelovao u rastavljanju vrata GLA-a i bome. Ogromni debeli mesnati panel u oblozi vrata. Potpuno ispunjen panel izolacijom. A mi nemamo nikakvu. Ali je GLA duplo skuplji, a naoko ima malkoc više opreme.
Jednostavno je to tako.