C4 feel edition 120 blueHDI EAT6

Cutac

Prèkaroš
gdje misliš da bi bila ušteda
Jeftinije je naručiti sto tisuća letvica savijenih u prsten i potom varenih(što je danas kada se sve radi strojno mačiji kašalj, nego sto tisuća lijevanog prstenja.

Samo neka na ovakvim tričarijama slobodno štede.
Ovo sada jesu tričarije, ali ima nekih elemenata koji se ne vide, a donose im uštedu, no samim time i "minuse".
svejedno je li plastika tvrda, mekana,
Naravno, to je samo za feeling, ali recimo
ima spojeve, nema spojeve
ovo može donijeti probleme. Recimo tunel mjenjača, napravljen je od dva komada plastike. Dio od naslona za ruku do mjenjača + ono oko mjenjača(pričamo za vulgaris ručni izvedbu, bez električne ručne). To je višestruko jeftinije nego cijeli element u komadu. Em je jeftinije po komadu, em je jeftinije kada se u pošiljci nađe škart(a naći će se, nitko nema ni novaca ni vremena da svaki dio pregleda(osim možda RR i Bentley, ali ni da su blizu Citroena :D ).
Ta plastika(kao i 99% panela na c4 II) je pričvršćena vijcima koji idu u plastiku. Vijci nemaju ni Locktite ni španere/alkice. Vijci idu u plastiku koja se kad tad može oglodati - nema metalne pikse.
Itd., itd., to su OGROMNE uštede na količinu koliko c4-ju ima na cestama.

Naravno, zavisi od proizvođača hoće li ti staviti tempomat, USB, klimu s ekrančićima i što ne, a ostaviti razapete gaće kao izolaciju vrata ili pak vijke bez osiguranja od odvrtanja(a tada se javi većina cvrčaka) ili obrnuto.

To je jednostavno tako, Citroen nije potkožen proizvođač i radi relativno-budget aute i takve stvari su za očekivati.
Naravno, htio bi čovjek imati i ovce i novce, ali za to se treba isprsiti.
Nedavno sam sudjelovao u rastavljanju vrata GLA-a i bome. Ogromni debeli mesnati panel u oblozi vrata. Potpuno ispunjen panel izolacijom. A mi nemamo nikakvu. Ali je GLA duplo skuplji, a naoko ima malkoc više opreme.

Jednostavno je to tako.
 

La Marche

Iskreni optimist
Sve kako si napisao.
Pa svatko vozi što mu draže i s koliko se ima pokriti.

Samo mi i dalje nije jasno... kako letvicu saviješ u prsten?

Vidi sliku:

 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Samo mi i dalje nije jasno kako letvicu saviješ u prsten.
Ja se s faksa sjećam da je baš bio taj primjer. Najčešće se koristi mekana plastika kojoj je točka tališta jako nisko(tj. linija, da me ubiješ ne mogu se sjetiti naziva, na kojoj dolazi do stanja u kojem se lako plastično deformira) radi štednje(jeftinije je zagrijati plastiku na 35 nego na 70 stupnjeva).
Dva su načina
Prvi je da se nju, već izrađenu, zagrije i stavi u stroj koji podsjeća kao Rube Goldberg stroj(dakle, nešto ide raznim putešestvijama), i takva plastika prolazi kroz "tunele" u kojima se oblikuje prema zadanoj putanji.

Drugi je da je stroj povezan sa onim koji istišće default oblike već vrlo blizu točke tališta i takav vruć prolazi putanjom i kada dođe do kraja i ohladi se, skoro pa se zavari(nisam siguran, neću pričati, možda čak i skroz se zavari) i bude prsten.

Postoji još hrpa metoda, tko zna kako se gdje radi. Ali ovo su najprihvaćenije po kriteriju cijena-kvaliteta.


Ali opet, može biti kvalitetniji kompozit kojemu treba viša temperatura, može biti lijevan u kalup, ja iznosim svoje mišljenje za to naše prstenje.
 

Cutac

Prèkaroš
Laser, fizička gravura, folija, možda nekakvo jetkanje čak.
Može biti svašta :)

Dobra slika, govori 1000 riječi :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne shvaćam gdje misliš da bi bila ušteda. Na materijalu nije, jer prsten ne možeš izrezati kao traku,
uvijek je varena ili ti spajana plastika jeftinija nego ona istisnuta iz kalupa u komadu. ovim drugim načinom se dobije iz komada dio koji želiš. bez spojeva. a postoji i način u kojem je spojena plastika još dodatno obrađena i ispolirana te se izgubi spoj u 99%

Jasno da ima razloga. Uvijek ima razloga. Samo neka na ovakvim tričarijama slobodno štede.
Ma nije ovaj spoj na satu nikakva tričarija koliko ovaj je auto na tržištu a to nitko nije zamijetio do sad. ne bih niti sad da ima sat s manualnim i digitalnim prikazom. pa mu je zbog podloge uočljivije nego li na našima.

C4 ipak ima i dosta izolacije kabine motora i još neke druge stvari na spram lizalice. ili npr hunday. Tako da je C4 za novce koje je plaćen odlično i kvalitetno odrađen.
vidio sam neke detalje u opremi c4 2,0 hdi exclusive i vidljivo ima neke dodatke od izolacije, kvalitete, izolacije vrata boljih zvučnika radia itd.

ali kako je cutac gore naveo ne idu ovce i novce :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
A nemam pojma koliko je koštao, to je tatin bio.
onda su automobili bili skuplji nego danas a sjećam se dobro kad su ljudi za malo bolja auta početkom 90-98 nova plačali od 20,000-60,000dm a to je bio auto tipa Mercedes 190, audi 80, ford-escort Mark6 95-2000g. stariji su bili čak i skuplji.
A taj Fordić iz 90g je bio bučniji nego današnja lizalica koja nema uopće izolacije. tako da mu ta izolacija koja bila većinom od filca u ono vrijeme nije puno značila po pitanju buke. ali za grijanje je.

ali po ničem se ne mogu automobili proizvedeni 90g usporediti sa današnjim.
usporedi današnjeg Forda i pogledaj mu izolaciju i današnju C4.

Stari automobili su koristili sasvim druge materijale izolacije i ima dosta starih automobila koji su bolje izolirani čak i od nove c klase Mercedesa.

ali u to vrijeme im to nije puno značilo jer su ti motori imali veliku buku ovjes itd. a da ne spomenem potrošnju bilo kojeg Forda iz tih vremena.

I Volvo je nekad bio Volvo danas je samo ime od njega na karoseriji ništa drugo.
u ono vrijeme nije svako mogao kupiti auto kao što je to danas.

jeftin i kvalitetan nikad nisu išli skupa :D
 

La Marche

Iskreni optimist
:) to mi je već vjerojatnije, da su štedjeli na plaćama dobrih dizajnera. Nekako mi zvuči jako poznato. Skoro svakodnevna pojava. :(
 

Logitech

Active member
Eto prošlo prvih 4.400 km. Izuzetno sam zadovoljan sa autom, super udoban, tih , ma sve naj ! Sve radi kako treba, navigacija je vrlo dobra, autom.klima bez zamjerki. Riješio sam se neugodnih zvukova iz zadnjeg djela vozila, problem je bio u prihvatu kopče naslona zadnjih sjedala . Obukao ga u spužvu i sada je to drugi auto !!!! Još kad vremenom riješim pjevanje iz prednje armature.......ma kakav mercedes ili slično :D
 

Logitech

Active member
Danas je poplavio zmigavac u retrovizoru. U ponedjeljak sam narucen u ark mihelic na zamjenu u garantnom roku. Vidjet cemo.
 

Logitech

Active member
Rješen žmigavac u 10 min, pod garancijom, bez pitanja. Usput mi čovjek isključio senzor tlaka u gumama bez da sam puno molio.:cool:
 

Logitech

Active member
Dali se netko igrao sa CHEAT kodovima na SMEG uređaju ? Našao sam nešto na netu sa opaskom "koristiti na vlastitu odgovornost" pa neznam može li se kakva šteta napraviti.

 

Logitech

Active member
Namjestanje sjedala vozaca po visini, uvijek ga drzim na najnizoj poziciji, primjetio sam da se nakon nekoliko dana sjedalo podigne samo od sebe . Jeli netko imao taj problem?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dali se netko igrao sa CHEAT kodovima na SMEG uređaju ? Našao sam nešto na netu sa opaskom "koristiti na vlastitu odgovornost" pa neznam može li se kakva šteta napraviti.
A svi to napišu da operu ruke... ali nikad nisam shebao ništa s takvim operacijama. Ja bih se igrao da je moje :D

Sicevi su električni ili mehanički?
Daj i koju slikicu :D
 
Na vrh