Zlatkica 2.0 VTS

Lix

Active member
nikakav zanimljiv post, samo dio u kojem iznosim svoja razmišlajanja i kako je došlo do toga da uzmem ta tech :whistling:

prvo par riječi koje sam raspravio sam sa sobom u glavi, pa onda sa ribadesing-om (valjda jedinom osobom koja je dovoljno luda pa se možemo sporazumit)... zašto ta tech... svi znamo da je ta tech jedna od najniskobudžetnijih marki kad su u pitanju gewinde, samim tim i kvaliteta im je takva, nemogu sudit nisam probao ovo je samo iz čitanja i istraživanja po netu. Iz čitanja po netu sam saznao da traju do 2-3 godine tj. 50k kilometara (ako je po meni i mojoj kilometraži sudit bit će to i bolje od 3 godine), da je auto dosta tvrdn na njima i da se luđački drži u odnosu na serijski ovjes, što opet ne znači ništa jer sve je bolje od serijale :D . Osim ta, bilo je i puno drugih opcija kao npr ap coils, vogtland itd itd... ova igra sa ta teech me izašla oko 2000 kn (gewe poštarina trlala) šta je sasvim prihvatljivo obzirom da sam amortizere tako i tako trebao mijenjat, pogotovo zadnje, i kad sam već kod tog zašto ne uzet gewinde... ove imaju štelanje visine i u kitu dolaze sa tzv. helper springovima, ove manje oprugice koje su na dnu jer su iste mekše pa gewinde imaju koliko toliko neku udobnost, zadnji amortizeri nemaju niakvo štelanje ali mislim da im je rebound tvrđi, rebound neznam kako se kaže na našem ljepom jeziku ali to je jačina kojom se amortizer protivi promjeni svog stanja, kako bi rekli "tvrđi je", e sad, vogtland i ap coilovers su imali iste segmente štelanja i doštelavanja a koštali su 3000-4000kn, znači po meni kvalitetnija stvar sa istim opcijama za naravno više para... pa dobro zašto onda ne vogt ili ap, pa iz jednostavnog razloga, ove ta mislim vozit nekih 2 godine ili koliko potraju, dok se ne priviknem na spušten auto i malo se naučim brže vozat (staza i ostalo), kad dođe vrijeme za stage 2, nazovimo to tako, odlučio bi se na kvalitetnijji ovjes tipa gaz coilovers ili d2 ili kw ili nešto u tom rangu.. opet pitanje, zašto odjednom sa 2000 kn skok na 5-6-7-8 milja kn, pa opet jednostavni razlog, po mojem razmišlajnu upgrade sa ta tech bi bio taj ap ili vogtland, koji je oko 3-4 milje, pa kad se daju ti novci bolje je dodat još nešto novaca, 2-3 milje kn, i kupit ovjes koji je puno bolji za vožnju jer je kvalitetniji, i ima štelanje po svim segmentima, a to znači tvrdoću svih amortizera, spuštanje auta, pred opterećenje na oprugama, kuteve nagiba napred i svašta nešto ostalo... eto toliko od mene nadam se da nisam nikome popio živce sa svojim unutarnjim razmišljanjem :D
 

AX-ja

èudo jedno
ja cu ti rec ukratko,te gevinde su sranje,ali...
u usporedbi sa standardnim jedino su bolje sto mozes spustit auto pa bolje izgleda.
ali auto ubija po rupama,ubija.
koiko para toliko muzike.
ja sam ih isto kupio jer je bila prliika za malo para.
i kad opet na red dodje to pitanje,sigurno cu ic na skuplju,ali pravu varijantu.
do tad,ove ce jos bit na autu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja mislim da ima smisla što govori... nek se uči na najjeftinijm, a poslije krenut ozbiljnije, pametno ;)
 

Lix

Active member
ax, gewinde nemogu bit gore od originala, a za sad je to dovolno, nece sigurno bit gore jer sad vozim na propišanim zadnjim amortizerima a prvi su okej al isto nije neka sreća, sada bar imam 4 nova i to je vec super, a i da su ljepo isti ko serijski kad spustiš auto imaš manji body roll pa si tu vec korak naprijed, al dobro pre više fantaziram i pišem, kad namontiram javim dojmove pa ćemo vidit, od filozofije ništa, praksa ftw :D :angel:
 

Lix

Active member
doc cu ja do grobnika ne brini...

gewinde dolaze sa svim osim kape i ležaja, to sam skinuo sa starih amortizera, kape oprao u nafti a ležajeve rastavio (u 3 dijela je ležaj) isprao staru mast i stavio novu, sve to skupa složio nazad i stavio na auto, prvo sam ih stavio u najniži položaj, puno pre nisko, na kraju sam spustio auto za cca 2-3 centimetra, mogao bi još ić centimetar dole možda da i dalje sve bude okej, al to cu vidit, za sada necu dirat... dojmovi su odlični, mislio sam da će bit puno tvrđe ali obzirom da imaju ove male opruge (tz. helper spring) dosta su udobne, po meni su mrvicu tvrđe nego original, ali puno bolje se ponašaju u zavojima, manje auto skakuće, za sad sam zadovoljan

slikice :D (izgrebao sam staklo kamere na mobu pa su katastrofa :hm: )



















za sada toliko... nedam više slika auta, nisam ga pošteno oprao i usisao već mjesec i bolje i odvratan je al nemam vremena nikako... :(

e da, zaboravih, došao mi je sa ibeja onaj adapter koji spaja moj radio na komande na volanu, tako da sad i one rade, igram se ko klinac sa tim i nemogu se nadivit svemu tome :D ugl bio je plan ili spojit radio na ovaj volan pa obnovit volan, prešit novu kožu žuti konac mejbi i rejsing strap na sredinu ili ako to ne bude šljakalo uzet neki aftermarket volan... iz priloženog zaključak izvedite sami :D
 

Lix

Active member
u petak je bila rega za auto, 2400 kn sa svim davanjima...

nisu ništa prigovarali ni za svijetla ni za gewinde, ništa, još mi je na kraju upisao i 195/55/16 gume koje lani nije htjeo (...) sve je prošlo uredu, jučer bio kod frenda na rođendanu u ri i sve šljaka sve vozi normalno i to je to, oprao sam ga i usisao, danas bi ga mogao i izglinirat cijelog pa će past koja slikica :grin:
 

Lix

Active member
Ekipa sori na odugovlačenju sa slikama malo sam imao ****arija sa autom a i sa zdravljem danas :( ..... i da ne brbljam previše

Ventilatori su radili bezveze palili se i gasili na nepotrebnim temperaturama, stvar je bila u polomljenim kontaktima na modulu koji kontrolira njihov rad, i da uspio sam sam popravit te kontaktice, uzeo sam komad bakrene žice stisnuo ju i poturpijao na mjeru i iza toga pincetom i lemilicom stavio na staro mjesto i produžio slomljeni kontakt kasnije sam ga turpijao opet sa urarskim turpijicama da to dođe točno na mjeru, dosta muke čak i previše ali volim probat takve stvari popravit sam i divit se tome xD ugl sad sve šljaka i radi normalno auto ide do 110℃ i pali vent, gasi ga na 90℃ rade obe brzine Itd.. gewinde se super ponašaju možda auto ode još mrvicu dole, prednji kraj... trenutno nemam financija pa neće nekih ekstremnih modifikacija bit ali plan je pofarbat felge i uzet neke bolje gume jer fuldi treba jako puno da se ugrije i da se vozi kako spada, Bridgestone poteza je plan u dimenziji 205/55/16 sa distancama od 1mm napred i nazad... puno pišem a malo stavljam slike al bit će čim mi bude bolje obećavam :)

E i da, skinto je sve ono žuto ispod haube sve sam osmirglao i malo prilagodio boje da to liči na nešto a ne na cirkus..
 

Lix

Active member
enđin bej...

maknuta je velika većina onog žutila, ostao je još samo nosač motora na suvozačevoj strani ali za njega nisam imao vremena jer treba skinut motor itd uglavnom i njega cu cim stignem, situacija je sljedeća, poklopac bobina je pofarban u vt crvenu i oni željezni komadi za koje se vadi motor van, još će i strut bar ić u crvenu i to je to, ostalo je sve crno, naručio sam jdm style vidice i postavljao ih po motornom prostoru, crvene, za sad mi se sviđaju šta će bit dalje vidit ćemo, za sad ostaju, ispolirao sam i nosač akumulatora, žejezan je i užasno teško se polira ali eto, uspio sam, ne oksidira, tu i tamo ga špricnem wd-om i dobro izgleda (možda sam ovo već pisao ali neda mi se tražit po temi pa ne zamjerajte)

motorni prostor je dosta prljav i treba mu dobro i detaljno čišćenje i struganje koje ce dobit čim bude vrmena uglavnom sa tim novim stvarčicama to izgleda nekako ovako :







svi alu dijelovi su mi na neke fleke opće nemam pojma od čega ali moram to riješit jer izgleda ko 101 dalmatiner :confused: :(

jedino žutilo koje je ostalo i koje me bode u oči....



kad sam farbao ove nosače u crveno odlučio sam pofarbat i poklopac bobina ali mi je nestalo spraya i nisam ga uspio završit i nisam dobro sve crtice i udubine pokitao i pocijedilo mi je i ovo i ono, uglavnom moram ponovit pa će bit bolje, bitno da mi se kombinacija sviđa ove finese cu riješit "u hodu"





stari balasti su počeli krepivat pa sam naručio neke žnj, ako potraju godinu dve ko bog za cijenu su se isplatili, ovi začudo kvalitetno izgledaju, čvrsta neka plastika i imaju neku težinu u sebi, neznam, vidit cemo, uzeo sam 55W tako da sljedeće žarulje kad budem uzimao cu uzet i 55W žarulje jer dosta ljepse svijetle (sad su 35W)





usis... usis je izveden u bađet tonu, plan je crvene samco cijevi, 2 kom pod 45° i to ce onda bit to, ili full inox usis, vidit cu kako budem u trenutku inspiriran, inox mi je jeftinija opcija jer ga mogu doma sam varit a samco mi je jednostavniija opcija mada mi i tu trebaju dva mala komada cijevi, vidit cu sve kad bude :thinking: za sada ovako radi što je i najbitnije a izgledom ce se stvari sređivat kako bude love, nažalost ne brzo jer sam student kao što već znate al eto.. bit će sve sve sve... :whistling:





sutra mi je slobodan dan pa se nadam da cu napokon oprat i očistit auto KAKO SPADA, što nisam u zadnjih pola godine, jer ono šta obavim na praoni to mi nikako nije "kompletna" stvar...

iii još nešto, moram preštelat gewinde ali bit ce i slike i sve objašnjeno kad bude :)

P.S. kad objavim sljedeći post (u kojem cete nadam se vidit opran i usisan auto) prestajem objavljivat sve dok ribadesing ne objavi svoj napredak na projektu... pipice škrta tu ljude u neznanju držiš :grin:

do pisanja :weeabooface: :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:palac-gore:

detalji detalji, sve je u detaljima, super da paziš na to, a i samo kritičan si... nemoramo ništa govorit :D

Ništa, čekamo onda ribadesigna
 

Lix

Active member
detalja ima mali milion, ali prvo pokušavam uskladit sve, boje i funkcionalnost i to, i onda se kreće na detalje :D

hvala na kritikama :grin:
 

ribadesign

New member
prije ćete HŽov vlak dočekat vengo mene :D

fušer si frende, fušer teški, moraš se malo uozbiljit, ovo crveno na poklopcu izgleda kao da si s grabljama farbao hehe :D divljak:shock::eek::wtf::disgusted::whistling::confused::surprised::(:thinking:

Pohvala za zadnju seriju fotki, sve lešpije izgleda mašina, još taj nosač, jer užasno kvari sliku :D sve u svemu xsarica svakim danom sve bolje izgleda, RIspekt. :*
 

Lix

Active member
Pa rekao sam da ne valja i ne valja nikako, ostao sam bez spreja ne sjaji se pocijedilo je katastrofa izgleda, ali popravit ću moram još zakitat di su sitnice... nosač slažem se da izgleda užas, i onaj mostić iznad njega je nikako ispao, riješit ću i to... pokazi ljudima šta smo na bunkeru radili da ti ne moram ja update radit na temi

Èekam kritike... robi se ne računa on je tako i tako bio cijeli dan moralna podrška dok sam radio oko auta :D



Obećao sam slike opranog auta, link od galerije:

https://imgur.com/gallery/5dS0S

Slikano je odmah rano ujutro. Kiša je malo zeznula stvar ali uspio sam stavit vosak na cijeli auto pa ga i nije toliko zaprljala...
 

Lix

Active member
preštelane su malo gewinde, napravljen je mali servis, napokon je dobio francusko mazalo (quartz 9000, propisano za moje prometalo :grin: ) i pala je neka slikica... nekih noviteta drugih nema, mlatim kilometre kad imam za benzin, kada ne učim ju vozit na zrak i to je to :whistling:

 
Na vrh