bbozak
Active member
Lijep pozdrav svima!
Ovaj tjedan sam dovezao novog XTR-a kući, nakon što je 21 godinu stara Mazda 323 otišla u Cios.
Isti model/boja/motor kao i što kolega Mirage ima.
Auto me oduševio, no najprije o onome što me zasmetalo:
* Držači za čaše su... nisu baš praktični, pogotovo oni u vratima, kad vozim, to pecanje limenke u vratima nema smisla, probao sam, uneredim si vrata, a ovi dolje u sredini su dosta nisko, možda je bolje sa centralnom konzolom (koja nije dio standardne opreme)
* Premalo svjetala unutar vozila. Još naprijed je sasvim ok, klasik - kao u svakom automobilu, ali otraga je samo jedno svjetlo u "putničkom" prostoru, tj zapravo u prtljažniku, žao mi je što nije model s onim modutop-om il kako se zove, gdje postoji još i ventilacija i svjetlo u sredini iznad druge klupe.
S obzirom da ću uskoro dobiti treće dijete, žao mi je što nema neko "adekvatnije" osvjetljenje drugog reda sjedala, dobro dođe prilikom ulaska i izlaska iz vozila noću, da bolje vidim sakupit igračke, ostatke hrane i slične nerede :wub:
* maglenke se pale prvo prednje, pa zadnje, ne mogu se upaliti samo zadnje, šteta, nekad mi se čini da mi je potrebno da sam vidljiviji samo straga, a napred nije potrebno toliko osvjetljenja, ali što je tu je, vidio sam slično i na drugim autima, možda je to neki trend?
A sad sve ono što me oduševilo...
Godišnje sam s Mazdom radio između 15 i 20 000km, i onda još na to nekih, uh možda 10 000 s VW Caravellom, tako da prelazak na Berlinga nije bio neki šok u odnosu na osobno vozilo.
Dapače! Nije mi baš u potpunosti "kombi" doživljaj, nekako je na pola puta, ali sad se više nikad ne bi vratio na neki manji auto. Preglednost, udobnost, prostor i gepek od kubika je stvarno teško nadmašiti.
Za razliku od osobnih automobila, Berlingo ima dosta dug hod ručice mjenjača, a s obzirom da dolazim iz sfere auta 1997. - nije mi prevelika razlika u odnosu na Mazdu, tako da mi to uopće ne smeta.
Eco mod mi je super i moram priznat da sam do sad taj sustav samo doživio na automobilu sa automatskim mjenjačem, gdje me u potpunosti isfrustrirao, na Berlingu s ručnim mjenjačem - ima puno više smisla. Ne gasi se kad je auto u prvoj i kad je kvačilo stisnuto, tek kad je u "leru" (neutral?) i kvačilo otpušteno.
Također hill assist je zakon! Tempomat - drago mi je da je dio standardne opreme, s obzirom na kilometražu koju radim godišnje i količinu autoceste koju pregazim, bit će mi olakšanje u vožnji.
Volan nije ultralagan i zadovoljan sam s njime, primjeren vozilu i namjeni, podešava se po visini i dubini.
Hod papuče kočnice mi odgovara, jer mogu modulirati kočenje kroz veći hod. Ne sviđa mi se kako na nekim novim autima dirneš papuču pol cm i već zakucava kočnicu, kod Berlinga je to hod ok.
Zvučna izolacija putničkog prostora je super - za takvu kocku od vozila i taj cjenovni rang. Očekivao puno veću buku u unutrašnjosti, ali vožnja je ugodna i kako još nisam stisnuo auto preko 130km/h, nisam primjetio da preko 100tke buka postaje veća, to je sve prihvatljivo i ne moram se nadglasavati s motorom i vjetrom!
Parking senzori - dobro dođu za umirit savjest kad parkiram
Pretinci za odlaganje su zakon, suprugu je oduševila kvačica za shopping vrećicu kod suvozačkog sjedala
Sjedala - ODLIÈNA!!!! Općenito, Berlingo je stvarno udoban - i prvi red sjedala i drugi. U drugom redu su tri zasebna sjedala.
Klizna vrata - super stvar, lakše se ulazi u vozilo, široko se otvaraju i izgledaju cool.
Vidim da se može voziti štedljivo, a da se pritom ne vozim ko puž, jedva čekam ić starom cestom do mora, da isprobam koliko nisko mogu spustiti potrošnju
Sve u svemu, prezadovoljan sam - ovako na prvu cijelim vozilom, a i supruga također. Gledali smo i C4 Picasso, koji je dosta dosta skuplji, i to jest fin auto, mekan, tih, udoban - no cijena i praktičnost Berlinga su presudili.
...
Žao mi je što radio nema bar bluetooth i usb, tako da razmišljam s aliexpressa neki 2 din android sustav uzet sa canbusom za berlinga, pa da malo digne taj retro dojam prednje ploče, a i dobro dođe.
Također ću uzeti centralnu konzolu koja ide između vozača i suvozača, zna li možda netko od forumaša - od koje godine se ugrađuju u Berlingo/Partner? 2008. ? Pretpostavljam da se nije taj dio mijenjao baš svih ovih godina, ako se ne varam - iz dva dijela je - baza i taj gornji dio koji se može skinuti, mislio sam upecati na nekom auto otpadu iz nekog karamboliranog Berlinga/Partnera, jer - čini mi se da je oko 1200kn u CiB-u.
E da - kakva je to fora da ne dolaze tepisi s vozilom? Al je i to dodatna oprema?!?!?!?! Naručio sam neke gumene sa autotepisi.hr za 200kn.
Kakve su ove ljetne gume, s kojima dođe auto? Po cijeni bih rekao da nisu loše (Michelin Primacy), zimske sam kupio Sava Eskimo, ratkape mi izgledaju super, mislim da ni neću alu felge za ljetne kupovat, lijepo izgleda i ovako.
Pozdrav svima!
ps: nisam primjetio ništa neobično s cukanjem ili motorom, meni je raspored brzina očekivan i predvidljiv, auto je nov i radi besprijekorno.
Ovaj tjedan sam dovezao novog XTR-a kući, nakon što je 21 godinu stara Mazda 323 otišla u Cios.
Isti model/boja/motor kao i što kolega Mirage ima.
Auto me oduševio, no najprije o onome što me zasmetalo:
* Držači za čaše su... nisu baš praktični, pogotovo oni u vratima, kad vozim, to pecanje limenke u vratima nema smisla, probao sam, uneredim si vrata, a ovi dolje u sredini su dosta nisko, možda je bolje sa centralnom konzolom (koja nije dio standardne opreme)
* Premalo svjetala unutar vozila. Još naprijed je sasvim ok, klasik - kao u svakom automobilu, ali otraga je samo jedno svjetlo u "putničkom" prostoru, tj zapravo u prtljažniku, žao mi je što nije model s onim modutop-om il kako se zove, gdje postoji još i ventilacija i svjetlo u sredini iznad druge klupe.
S obzirom da ću uskoro dobiti treće dijete, žao mi je što nema neko "adekvatnije" osvjetljenje drugog reda sjedala, dobro dođe prilikom ulaska i izlaska iz vozila noću, da bolje vidim sakupit igračke, ostatke hrane i slične nerede :wub:
* maglenke se pale prvo prednje, pa zadnje, ne mogu se upaliti samo zadnje, šteta, nekad mi se čini da mi je potrebno da sam vidljiviji samo straga, a napred nije potrebno toliko osvjetljenja, ali što je tu je, vidio sam slično i na drugim autima, možda je to neki trend?
A sad sve ono što me oduševilo...
Godišnje sam s Mazdom radio između 15 i 20 000km, i onda još na to nekih, uh možda 10 000 s VW Caravellom, tako da prelazak na Berlinga nije bio neki šok u odnosu na osobno vozilo.
Dapače! Nije mi baš u potpunosti "kombi" doživljaj, nekako je na pola puta, ali sad se više nikad ne bi vratio na neki manji auto. Preglednost, udobnost, prostor i gepek od kubika je stvarno teško nadmašiti.
Za razliku od osobnih automobila, Berlingo ima dosta dug hod ručice mjenjača, a s obzirom da dolazim iz sfere auta 1997. - nije mi prevelika razlika u odnosu na Mazdu, tako da mi to uopće ne smeta.
Eco mod mi je super i moram priznat da sam do sad taj sustav samo doživio na automobilu sa automatskim mjenjačem, gdje me u potpunosti isfrustrirao, na Berlingu s ručnim mjenjačem - ima puno više smisla. Ne gasi se kad je auto u prvoj i kad je kvačilo stisnuto, tek kad je u "leru" (neutral?) i kvačilo otpušteno.
Također hill assist je zakon! Tempomat - drago mi je da je dio standardne opreme, s obzirom na kilometražu koju radim godišnje i količinu autoceste koju pregazim, bit će mi olakšanje u vožnji.
Volan nije ultralagan i zadovoljan sam s njime, primjeren vozilu i namjeni, podešava se po visini i dubini.
Hod papuče kočnice mi odgovara, jer mogu modulirati kočenje kroz veći hod. Ne sviđa mi se kako na nekim novim autima dirneš papuču pol cm i već zakucava kočnicu, kod Berlinga je to hod ok.
Zvučna izolacija putničkog prostora je super - za takvu kocku od vozila i taj cjenovni rang. Očekivao puno veću buku u unutrašnjosti, ali vožnja je ugodna i kako još nisam stisnuo auto preko 130km/h, nisam primjetio da preko 100tke buka postaje veća, to je sve prihvatljivo i ne moram se nadglasavati s motorom i vjetrom!
Parking senzori - dobro dođu za umirit savjest kad parkiram
Pretinci za odlaganje su zakon, suprugu je oduševila kvačica za shopping vrećicu kod suvozačkog sjedala
Sjedala - ODLIÈNA!!!! Općenito, Berlingo je stvarno udoban - i prvi red sjedala i drugi. U drugom redu su tri zasebna sjedala.
Klizna vrata - super stvar, lakše se ulazi u vozilo, široko se otvaraju i izgledaju cool.
Vidim da se može voziti štedljivo, a da se pritom ne vozim ko puž, jedva čekam ić starom cestom do mora, da isprobam koliko nisko mogu spustiti potrošnju
Sve u svemu, prezadovoljan sam - ovako na prvu cijelim vozilom, a i supruga također. Gledali smo i C4 Picasso, koji je dosta dosta skuplji, i to jest fin auto, mekan, tih, udoban - no cijena i praktičnost Berlinga su presudili.
...
Žao mi je što radio nema bar bluetooth i usb, tako da razmišljam s aliexpressa neki 2 din android sustav uzet sa canbusom za berlinga, pa da malo digne taj retro dojam prednje ploče, a i dobro dođe.
Također ću uzeti centralnu konzolu koja ide između vozača i suvozača, zna li možda netko od forumaša - od koje godine se ugrađuju u Berlingo/Partner? 2008. ? Pretpostavljam da se nije taj dio mijenjao baš svih ovih godina, ako se ne varam - iz dva dijela je - baza i taj gornji dio koji se može skinuti, mislio sam upecati na nekom auto otpadu iz nekog karamboliranog Berlinga/Partnera, jer - čini mi se da je oko 1200kn u CiB-u.
E da - kakva je to fora da ne dolaze tepisi s vozilom? Al je i to dodatna oprema?!?!?!?! Naručio sam neke gumene sa autotepisi.hr za 200kn.
Kakve su ove ljetne gume, s kojima dođe auto? Po cijeni bih rekao da nisu loše (Michelin Primacy), zimske sam kupio Sava Eskimo, ratkape mi izgledaju super, mislim da ni neću alu felge za ljetne kupovat, lijepo izgleda i ovako.
Pozdrav svima!
ps: nisam primjetio ništa neobično s cukanjem ili motorom, meni je raspored brzina očekivan i predvidljiv, auto je nov i radi besprijekorno.
Posljednje uređivanje: