XTR by bbozak

Doomsday

U prolazu...
Pa lipo san svima reka, Llumar Air80 ako hoćeš maximum učinka za minimum zatamnjenja, skoro skroz prozirna folija, keramička, oko 2600,00 kn za cilo auto bez šajbe, možda i manje ili više, kako za koje auto...

Cutac, tebi i svakome ko ima atermičku šajbu to je preporuka jer keramika ne blokira signal, dok atermička šajba ima metala u sebi i blokira signal...

Ako nemaš atermičku šajbu, tu možeš onda uzet Llumar PP70, metaliziranu foliju koja je isto praktički prozirna, samo mrvicu manje nego Air80, ima neutralni blagi sivkasti ton i jako lagani metalik efekt izvana, dok Air80 ima još laganiji plavkasti ton... Cijena je cca 50% od Air80, oko 1300,00 kn za cilo auto bez šajbe, ovisno o autu... Ako šajba nije atermička, kroz nju signal ima dovoljno površine za neometano širenje...

Air80 mi je skupa i nemam atermičku šajbu, tako da će mi na autu sljedeće proljeće na svim staklima osim šajbe bit Llumar PP70...

Uz značajno smanjeno UV i IC zračenje, prednost je i da u nedaj Bože sudaru neću imat leteće krhotine sigurnosnog stakla po autu...

Win-win situacija...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
Na llumar hr webu nađi kontakt pa ih upitaj za tebi najbližeg partnera koji ugrađuje njihove folije... Tako ćeš dobit pravi info o svemu...

Inače, ako samo prednja stakla trebaš, tj. zadnja su već nekako drugačije rješena, onda bi PP70 mogla bit odlično rješenje... Skoro skroz prozirna, neutralne nijanse, skida 38% sunčeve energije i više od 99% UV zraka... Samo kad ti budu instalirali neka ne bude vidljivih rubova, prelaza, najbolje izvadit staklo iz vrata pa odradit... Tako nitko neće niti znat da imaš nekakvu foliju na staklu...

Inače, imaš i još prozirnije Llumar UV folije, bez ikakve nijanse, potpuno prozirne, koje blokiraju 99,9% UV zraka, vjerojatno i polarizirane, ali zato IC zrake tj. toplinsku energiju jako malo i ništa ne blokiraju... Ja osobno uvik bi radije uzea PP70 koja blokira 38% ili Air80 koja blokira 43% sunčeve energije, a isto su skoro pa potpuno prozirne i neprimjetne na staklima... Ja osobno ne volim zatamnjena stakla, ali volim da me sunce ne prži...

Ja sam čudan tako...

Valjda...

:D
 

bbozak

Active member
ivan222 je rekao:
Odlično, vjerujem da će biti puno ugodnija vožnja
Bolje je, mada ta kocka grije preko krova kolko oš, prozori su još najmanji problem, a za sve ostalo postoji klima...

Zapravo sam htio zatamnit stakla da konačno žena prestane keljit one jeftine plastične zavjese Lidl Elze i Ane ili Mikija Mausa po prozorima da djeci ne smeta sunce :cool::angel: A i dobro izgleda!
 

Cutac

Prèkaroš
E, lako tako :D

Dooms, a zadnja stakla za zatamniti bas? Na VTS-u nisu zatamnjena, a gepek je...
I kak je to tako skupo? :mad:
 

bbozak

Active member
Naravno, online naručivanje ne vredi, puni su sljedećih tjedan dana, a aplikacija to ne pokazuje. Nazvo čovjek da javi da nema mjesta, super.

Pričekat ću koji tjedan s redovnim servisom, jer uopće nisam kod kuće...
 

bbozak

Active member
20700 km

Redovni servis, izmjena ulja, filtera, dodavanje mokraće, sjedi i vozi.
Sljedeći tjedan idem u Nizozemsku, pa reko - da bude auto s friškim uljem :cool:
 

bbozak

Active member
U dva dana 2800km :surprised::eek:

Prosjek po računalu u autu je 5,4L na svu tu kilometražu, dakle realno 6, jer bilo je ganjanja poslije Frankfurta do Nizozemske, tu sam 140 drapao.

Èetvero ljudi i ne pun gepek, jedan tank od Luksemburga do Slovenije :eek::wub:
938km s jednim tankom, 48L sam usipao unutra kasnije, dakl 5,15L potrošnja, vrh!
 

Mirage

Well-known member
Može se moj rekord je 1000 km i to laganini vožnje nije bila gužva 9 sati sam vozio samo pauze za wc.
 

bbozak

Active member
Izmjenjivali smo se dvojica za volanom, jer bih ispalio da to u komadu vozim, sva sreća nisam bio sam, auto ide, nema greške! Nazad je bilo ekonomičnije 100 do 110 pa je zato ova potrošnja tako niska, dobro gorivo valjda isto...

Kupio ono što sam trebao, našli se s frendom u Briselu, iznapijali se, drugi dan malo grada vidli i u podne paljba kuć.
 

bbozak

Active member
Do 32 000 sam došo u manje od godine dana, reklamirao sam problem s ventilacijom, zamijenili su cijelu kontrolu ventilacije na prednjoj ploči, valjda i kompjuter s time.

Osim toga, nemam što reć o autu, probat sad zimi točit neki skuplji dizel s aditivima, registracija u siječnju, a vidim da me redovni opet čeka u veljači, jer sam zadnji radio na 20 000, pa ću sljedeći na 40 000...

Razmišljam, što ću s autom kad garancija istekne, da'l da nastavim u ovlašteni ići (CIB), ili da nađem nekog privatnog, još nisam načisto što ću s autom, ne znam bil ga čak i prodao na kraju 2019. pa uzeo novi opet... Bojim se da ću već do 50 000 bez problema doć do kraja 2019., nezz kolko uopće bi mogao dobit za dve godine star auto s 50k.... 100 000? Sumnjam...
Redovni na 20 000 me koštao oko 1400kn i to mi je, iskreno, malo previše za filtere, ulje i dihtung dolje na karteru. Gledao sam specifikaciju, sami dijelovi su sasvim normalne cijene, ali 1,5 radni sat i to po 250kn + pdv, pa bokte, takvu satnicu ni ja nemam za svoj posao! HAHAHA

Dragi lastane, što da radim? Kredu plaćam, a kad neki keš zbubam do kraja ljeta, vjerojatno ću promijenit krovne prozore umjesto auta :cool:

BTW child lock na jednim vratima se neš pokvario, išao sam okrenuti polugicu, prestala je vući sajlu, ostalo je zaključano za djecu, to mi zapravo treba cijelo vrijeme, da se ne može otvoriti iznutra, ali nije baš fora da ne radi ta polugica... :hm:

Strah me spomenut na servisu, da mi ne naplate to...

Inače žao mi što nije jači, da manje troši kad vozim 110, brže od tog mi ni ne treba, al šteta... Inače, motor vuče, to je sve ok, i sviđa mi se vozilo, sumnjam da bi kupovo neš drugačije poslije njega, stane mi u gepek čuda i brda... Èak razmišljam o remapu, samo radi ekonomije, jer uz ovakvu kilometražu, dobro dođe pola litre dole pri većoj putnoj brzini.

E da, našao sam jednu jedinu praktičnu manu...
Držač za čaše ne postoji, ono dolje u sredini je užas, odatle i ona plastična pepeljara ispada, a ono u vratima je koma, moram pecati da upadne čaša ičeg unutra, možda da onu centralnu konzolu nabavim, mada mi se i tamo čini da je držač za čaše loše izveden.
 

Mirage

Well-known member
bbozak ja sam redovni servis platio 900 kn. Ovi stvarno kod tebe deru.

A ovo s ekranom i kompjuterom klime je neki tihi opoziv. Ima to i u mercedesu stari prije mj dana išao na servis a ono mjenjaju kojekakve senzore.
 

hrc

Member
Èak razmišljam o remapu, samo radi ekonomije, jer uz ovakvu kilometražu, dobro dođe pola litre dole pri većoj putnoj brzini.

E da, našao sam jednu jedinu praktičnu manu...
Držač za čaše ne postoji, ono dolje u sredini je užas, odatle i ona plastična pepeljara ispada, a ono u vratima je koma, moram pecati da upadne čaša ičeg unutra, možda da onu centralnu konzolu nabavim, mada mi se i tamo čini da je držač za čaše loše izveden.
sa remapom je drugi auto, uglađenije se vozi, nema nekih "mikro rupa" kod ubrzanja.

što se tiće držaća za čaše, ja sam naknadno kupio onu središnju kutiju između vozaća i suvozaća, on ima ok držać.
 

bbozak

Active member
bbozak ja sam redovni servis platio 900 kn. Ovi stvarno kod tebe deru.
Vjerojatno je to porez na Zagreb, sve van Zg je puno jefitnije...
sa remapom je drugi auto, uglađenije se vozi, nema nekih "mikro rupa" kod ubrzanja.
Hm... A nije ni skupo... Baš bi mogao...
što se tiće držaća za čaše, ja sam naknadno kupio onu središnju kutiju između vozaća i suvozaća, on ima ok držać.
Da, al oće oko 1500 kn u službenog za to, kreno sam pecat po otpadima, a našao sam na Aliexpressu za 40$, brijem čak to uzet...
 
Na vrh