VW Polo 1.4 TDI

2mario2

Active member
Eto nakon Punta kojeg mi je bilo i previše smo odlučili kupiti Polo

Autić je 2009. godina, 167500km, dizel 3 cilindra sa 80ks, opreme ima brdo osim kože

Planovi nisu neki. Neke felge za ljeto 17 cola, multimedia i malo ga spustiti. Ništa strašno

Uz to prvo zimske gume, mali servis, kočnice i ovjes novi jer malo zeza kinetički i onda sam odlučio promijeniti odmah sve. To riješim da nemam dulje vrijeme nikakvih briga

Eto slika nešto za početak











 

2mario2

Active member
Gume rezervirane. Sutra ujutro idem do Furlana i odmah riješim tamo i balansiranje i geometriju tako da je i taj dio odrađen. Uzeo sam Fuldu pošto sam je imao i pokazala se dosta dobrom
 

2mario2

Active member
Idem vjerovatno popodne po radio jer nemogu više gledati ovaj original njegov. Uzet ću ovaj, ali ću ugraditi osigurač negdje (to će riješiti stručnjak) da mi nebi slučajno sisao struju. Usput ću kupiti i sva 4 zvučnika i ne diram više ništa oko muzike

 

2mario2

Active member
diegos neznam kak to ide. To mi je kolega pričao da mu je neki njegov ugradio neki osigurač i da od tada nikad nije auto ostao bez struje. Ja neznam to, samo mi je rečeno da se može riješiti to
 

Milosh

Test
To može biti prekidač ili relej, a ne osigurač.
Ako uzmeš kvalitetnog Kineza to ti ne treba.

I kad ga ugradiš to onda provjeriš kako se ponaša. Ako ne znaš sam električar ti može provjeriti za manje od pola sata. I onda po potrebi ugradiš tako neku zaštitu.
 

2mario2

Active member
Otišao sam danas do mehaničara. Naručeni zadnji diskovi i pločice, te stabilizator štangice. Pregledao je sve komplet i zasad netreba dirati ništa drugo osim navedenog. Sljedeći vikend je ugradnja i lagano dalje

Radio nisam još kupio, ali uskoro će se i to složit i riješit ukoliko bi sisao struju
 

Ruske

Active member
par pitanja:
1. kako moze ovo sa 80ks vuc bolje od punta koji je ako se ne varam bio mapiran?
2. zasto mislis da sa novom gumom (za koju potrosis duplo vise, a nekad i 3x vise novca) ces sprijeciti sudare i neznam kakve popravke? ako si u glavi takav da ces gonjat, nema tu spasa sa ovakvim gumama, eventualno da uzmes neke PS4S, poluslickove, neznam sta vise...a kao sta sam naveo i za 3x manje cijene dobijes ODLICNE gume 1g stare, sa 80-90% profila...barem se meni tako poklapalo uvijek, a ustedis masu...a ako se ne mislis gonjati nego voziti normalno, onda su i par god stare gume skroz ok, samo da nisu plasticne...evo u to sam se uvjerio da sam napravio overkill na svom autu i krajem prosle god uzeo DOT 0620 sa 90% profila za cijenu 1/3, skoro 1/4 nove gume, a mogao sam npr uzet DOT 17-18 za jos manju lovu, posto se penzionerski vozim STALNO...
3. ako uzmes fus kineza od 300-400-500kn, onda se moze dogadati sta si pisao za struju, al evo ja sam u cupri imao eonon od 2500kn skoro, jedno 3 godine i nikad nikakvih problema, s nicime, ne samo sa strujom...dok vidim okolo sve ove kinezice sta se ljudima dogada...evo neznam, tu bi radije ulozio malo vise, nego u gume, ako se naravno mislis voziti normalno...jedino ako sa 80ks ne mislis biti sumaher, onda jbg
4. puno sretnih km, a kao sta vidim i nema ih puno do sad :)
 

dinko1981

Well-known member
Bio je jtd i sve je pocelo sa istom pricom kao i sada, zena ce vozit pa necu puno kemijat :) Na kraju je zavrsio kao auto za ukras jer nije bio uporabljiv od svih tuninga
 

2mario2

Active member
Bio je 1.9 jtd HGT multijet sa 101ks. Taj auto i dalje ima super motor, ali je netko nešto prčkao po njemu i nije nikad išao kao što treba i zato Polo ide puno bolje. Em potegne ranije, em jače potegne. Punto je jedino imao veću brzinu za 30. Polo 175, Punto 204

Neće Polo biti nikakav tuning projekt. Felge druge godine 16 ili 17 cola za ljeto i MOŽDA Eibach pro kit. Ništa više

Ako me čovjek ne zajebe idem drugi vikend po ovaj radio. Ima sve što mi je potrebno, a najvažnije je da konektor od originalnog radia ide direkt na novi bez kemijanja sa žicama i potpuno je istih dimenzija. Jedan van, drugi unutra i mir



Erisin neki, 7 inča, android 10
Kupljene i felge. 17 cola. Rub ću vjerovatno polirati, a srce možda ostaviti ili lakirati u boju auta

 
Posljednje uređivanje:
Na vrh