Dalibor

Dado Tornado
Re: Auto se guši nakon paljenja

ako ti snaga gubi u vožnji (i na plin i na benzin) onda je do potenciometra pozicije leptira ili bobine/kablova...
ako ti trokira samo u leru onda može biti i potenciometar ler gasa ili bobina/kablovi.

to se sve može provjeriti bez računala.
ako si malo spretan mogu ti napisati ukratko kako da si provjeriš te stvari...
 

moslavac

New member
Re: Auto se guši nakon paljenja

Bok Dalibore!

Pa bio bih ti zahvalan ako mi napišeš što i kako bi trebao provjeriti...

Hvala! Pozz!
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Auto se guši nakon paljenja

kablove svječica provjeriš kada je motor zagrijan, u mraku digni haubu i pogledaj dali negdje zasvjetli, promrdaj ih rukom.
kada je svječica u kabelu, možeš zakurblati motor pa viditi ima li iskre kada kabel sa svječicom držiš nekoliko milimitera od mase.
prije otpoji džekove sa injektora,
isto tako prije provjere bobine...

otpoji džek sa 4 izvoda sa bobine.
spoji voltmetar na lijevi izvod tog džeka što ide na bobinu.
kada ti je metalna vezica džeka dolje, mjeriš napon između prvo izvoda lijevo i mase.
cilj je saznati dobiva li napon kada zakurblaš motor.

zatim ključ paljenja staviš na ugašeno, i mjeriš otpor gdje se taj džek spaja na bobini.
mjeriš otpor između lijevog i zadnjeg izvoda i između drugog lijevo i zadnjeg desnog izvoda.
otpor mora biti oko ili manji od 1 ohm, znači samo da ima prolaz.

izvode bobine provjeri tako da provejravaš otpor između dva susjedna izvoda.
lijevo i desno susjedna dok je mali džek gore ili dole od njih.
mora biti 14 000 ohma ako je bosch bobina ili duplo manje ako je sagemova bobina.

zatim otpojiš onaj veliki džek koji negdje oko centralnog računala.
ima preko 30 izvoda u džeku.
daj kontak ključem.
mjeri volte između 4. lijevo u gornjem redu i 3. u 3. redu desno da bude nekoliko Volti.
stavi ključ na ugašen auto.
zatim mjeri otpor između 4. sa lijeve strane u srednjem redu i onog u 3. trećem redu.
otpor mora biti od 1000 do 3000 ohma ovisno o tome jeli gas pritisnut ili nije....
gledaš ga kada je džekov širi dio gore.
ali mislim da češ to teško izmeriti jer nećeš moći odči do metalnih izvoda unutar džeka.
ako ti otpor svakako skače, znači ne ide elegantno ovisno kako pritiščeš gas, onda je tu greška.

kako si provjerio lambda sondu?
na otpor i na ohme ili?
 

tihomir

New member
Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Molim za malu pomoć.
Imam Xsaru 1.4 ,benzin. Unazad nekoliko mjeseci motor jako čudno radi. U servisu su utvrdili da je sve u najboljem redu. Eko test je uredan. Međutim, stalno se čuje neugodan zvuk. Kao da nešto šrota.
Auto je tromiji i slabije vuče u nižim obrtajima. U leru trza, kao da negdje probija svjećica.
Promijenjeni su svi filtri, ulje i svjećice. Ipak, problem je ostao.
Ukoliko netko ima sličan problem ili ga je imao, molio bih da mi pomogne.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Bobina?
Lako bi mogla biti. Identične simptome sam imao na jednim švapskim koturaljkama. :) Pregledali su sve od usisa, injektora do grane. :) I tek su se treći put sjetili da bi "možda" mogla biti bobina. :rolleyes: I bila je.
 

payson

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Pod broj 1 promijeni servis jer ti ne mogu naplatiti uslugu, a da vozilo nije ispravno.
Vjerovatno bobina jer je to češći kvar na xsari, pronađi mehaničara koji ima potrebne instumente za dijagnostiku.
 

tihomir

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Hvala svima na brzom odgovoru u ponedjeljak idem u servis,nego jel zna neko jel paše bobina od saxa 1,1 na xsaru
 

payson

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

jel paše bobina od saxa 1,1 na xsaru
Mislim da ne paše, ali nemoj kupovati na pamet dok ti u servisu ustanove točan kvar.
Ako je bobina u pitanju pronjuškaj oglasnik ili na ovom forumu sam negdje vidio da jedan član prodaje nekoliko bobina za xsaru.
 

tihomir

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Ponovno se pojavio novi-stari problem. Naime, kao što se vidi iz priloženog, promijenio sam bobinu. Malo je radio dobro, pa sad opet po starom. Ne znam što ga sada zeza. Znam samo da je počeo trošiti preko 10 litara i slabije vuče te ima nekako čudan zvuk motora. Kao da mu nije dobra smjesa goriva i zraka.
Promijenio sam i pumpu goriva, bobinu, svjećice, sve filtre i opet ništa. U leru mi povremeno zna zacukati. Èini mi se kao da ne baci iskru na jedan klip. Tada obrtomjer lagano poskakuje gore-dolje. Zna li netko što bi moglo biti?

Moram spomenuti kako su mi na dijagnostici govorili da je sve u redu. Međutim, već dva puta mi je donja lambda sonda pokazala nekakvu grešku. U servisu su je otklonili, ali ne znaju zašto se pojavila. Ne znam ima li to ikakve veze s opisanim problemom.
 

Konrad

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

donja sonda najcesce izbacuje gresku ili sebe tj da je riknula ili starenje katalizatora

sad ga hebi ako oni ne znaju zasto se 2 puta ista greska pojavila na donjoj lambda sondi
 

tihomir

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Ne znam što bih rekao. Auto je star 10 godina i prešao sam 88.000 km. Do sada nisam imao nekakvih značajnijih problema, pa mi ovo već pomalo ide na živce. Ne mogu vjerovati da ne mogu odgonetnuti što mu je. Ukoliko auto loše radi može biti struja ili dovod goriva, a s obzirom da sam mijenjao pumpu i filtre pretpostavljam da to nije. Mislim si da ću morati mijenjati majstora.
 

ledolomac

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Meni je bilo slično na mojoj xsari unazad jedne godine. Auto je trzalo. gasilo se i gubilo snagu. Utvrđeno je da je otišla bobina koja je opet uzročno spalila kompjuter. Isti popravljen u Zagrebu za 1.800,00 kuna, jer nisam uspio pronaći polovni koji bi bio odgovarajući.
 

nero81

Active member
Donator foruma
okretaji sporo padaju

pozz,

evo pred par dana mi auto dosao sa servisa mjenjaca i od tada mi okretaji sporo padaju. pustim gas i okretaji ostaju na mjesu 1-2sec. to mi se i prije znalo desavat ali bi trajalo jako kratko,a sad vec 3 dana tako. jel moze to bit posto je bio otkacen sa baterije par dana dok je bio na servisu pa kompjuter malo šenuo?
a isto tako zna mi se desavat da nakon malo duze ture od recimo 3-4h u komadu i vise, okretaji pocnu skakat kad sam u leru.
xsara14.i 98' 240k km

pun mi je kufer vise ulaganja u tu rupu bez dna
 

tihomir

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Ljudi evo opet malo mene među rajom sa novim, starim problemom.Naime kao što ste iz priloženog vidjeli da sam imao problema sa bobinom radi lošeg rada motora i slabog vučenja istog.Riješio sam to čak sam i ventile štelao, motor trenutno odlično vuče i jako sam zadovoljan glede toga ali me jako živcira zvuk motora kao da je lonac negdje proprdio ali i on je novi tako da nije do njega.Više nisam pametan šta raditi imam osječaj kao da mi smjesa goriva i zraka nije dobra pa zbog toga tako radi i kao da ima nekakve vibracije doduše ne velike ali ih ipak osječam kod ubrzavanja.Malo mi u leru nepravilno radi tj.zatrzava ako neko ima riješenje molim pomagajte ...............
 

deda

New member
Re: Tromiji motor koji slabije vuče u nižim obrtajima

Zna često šprungirati grana kod sonde pa brljavi i ćuje se kao da je pregorio auspuh.
 
Na vrh