Re: Auto se guši nakon paljenja
kablove svječica provjeriš kada je motor zagrijan, u mraku digni haubu i pogledaj dali negdje zasvjetli, promrdaj ih rukom.
kada je svječica u kabelu, možeš zakurblati motor pa viditi ima li iskre kada kabel sa svječicom držiš nekoliko milimitera od mase.
prije otpoji džekove sa injektora,
isto tako prije provjere bobine...
otpoji džek sa 4 izvoda sa bobine.
spoji voltmetar na lijevi izvod tog džeka što ide na bobinu.
kada ti je metalna vezica džeka dolje, mjeriš napon između prvo izvoda lijevo i mase.
cilj je saznati dobiva li napon kada zakurblaš motor.
zatim ključ paljenja staviš na ugašeno, i mjeriš otpor gdje se taj džek spaja na bobini.
mjeriš otpor između lijevog i zadnjeg izvoda i između drugog lijevo i zadnjeg desnog izvoda.
otpor mora biti oko ili manji od 1 ohm, znači samo da ima prolaz.
izvode bobine provjeri tako da provejravaš otpor između dva susjedna izvoda.
lijevo i desno susjedna dok je mali džek gore ili dole od njih.
mora biti 14 000 ohma ako je bosch bobina ili duplo manje ako je sagemova bobina.
zatim otpojiš onaj veliki džek koji negdje oko centralnog računala.
ima preko 30 izvoda u džeku.
daj kontak ključem.
mjeri volte između 4. lijevo u gornjem redu i 3. u 3. redu desno da bude nekoliko Volti.
stavi ključ na ugašen auto.
zatim mjeri otpor između 4. sa lijeve strane u srednjem redu i onog u 3. trećem redu.
otpor mora biti od 1000 do 3000 ohma ovisno o tome jeli gas pritisnut ili nije....
gledaš ga kada je džekov širi dio gore.
ali mislim da češ to teško izmeriti jer nećeš moći odči do metalnih izvoda unutar džeka.
ako ti otpor svakako skače, znači ne ide elegantno ovisno kako pritiščeš gas, onda je tu greška.
kako si provjerio lambda sondu?
na otpor i na ohme ili?