Sudari - procjena štete, iskustva, pomoć i NCAP testovi

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ono što me generalno zanima je što nam nosi budućnost elektirčnih automobila. Cijeli auto je skoro baterija, a znamo kako to gori. Hoće li biti više stradalih u požaru nakon nesreće nego od same nesreće? Hoće li i svaki sudar automatski značiti i višednevni požar na mjestu nesreće? Čitao sam kako su negdje u Nizozemskoj vatrogasci, nakon višesatnog neuspješnog gašenja baterija na el. autu odustali, doveli ogorman kontjener pun vode i ubacili auto u njega.
Čak i kad rastegnu autonomiju baterije na 1000+ km, opet će ostati ovo pitanje sigurnosti. Prava revolucija će biti bežićni prijenos struje.
 

Milosh

Test
Ako naprave autonomiju od 1000 km sa li-on baterijama, onda će moći postići autonomiju od 500-700 km sa Lifepo4 baterijama, koje nemaju tih problema sa požarima o kojima pričate. Samo problem je što će opet radi profita i performansi kreteni više ići na nesigurnu tehnologiju.
 
Na vrh