Struja na Xantiji

zoran37

New member
Jučer sam promjenio prednju poziciju, trebalo mi je najmanje sat i pol, za lociranje i vađenje mi je trebalo 10 minuta a za stavljanje nazad ni 5 minuta, ostatak je bio traženje sijalice.
No to nije razlog otvaranja ove teme razlog je šta mi ne rade rikverc svijetla, kad ubacim u rikverc naravno samo je kontakt upaljen dobim struju na na masi, znači radi se o gepeku, vratima od gepekaa tamo gdje bi trebala bit struja ili + tamo nije. Ima ko možebit kakvu ideju il ću sutra to sve morat pregledat kak spada, mislim da je neko izvadio iz džeka žice i nije ih vratio na pravo mjesto ili je nešta drugo ?? Ne radi mi ni zadnje svjetlo za maglu a ono je isto nazad u vratima od gepeka i mislim da je i još jedna pozicija unutra jer imam dvopolnu sijalicu.
 

Olaf

New member
Za poziciju probaj drugu zarulju a za rikverc imas na getribi prekidac, otpoji njegov konektor i konektor zbrikaj sa zicom pa vidi jel ti rade rikverc svjetla
 

zoran37

New member
Popravljeno, sad radi sve, jedan kontakt u džeku je bio loš. Koliko sam do sad skužio xantia ima samo problema sa džekovima, loši kontakti, tak je bilo i sa ventilatorom.
E sad opet problem, ne rade mi svjetla na srednjoj konzoli, znači tam gdje se pojačava i smanjuje grijanje, pepeljara. To sam preksinoć skužio, nisam se do preksinoć vozio po noći a najgore mi što ne vidim pepeljaru dok vozim. :grin:

Ili da zapalim svjeću u pepeljari pa ću ju vidjet.
 

darekb

New member
Da se nadovežem na temu.
Ni meni nije radilo osvjetljenje središnje konzole, ispalo je da treba promijeniti žaruljice što je i učinjeno, jedino klizači ne svijetle što mi je manje bitno.
Sat mi još uvijek nema pozadinsko osvjetljenje, pa pitam ima li i sat žaruljice ili je to drugačije osvjetljenje pošto je LCD i isplati li mi se to raskapati?
I naravno, kako to raskopati?
 

fullcool

New member
Da se nadovežem na temu.
Ni meni nije radilo osvjetljenje središnje konzole, ispalo je da treba promijeniti žaruljice što je i učinjeno, jedino klizači ne svijetle što mi je manje bitno.
Sat mi još uvijek nema pozadinsko osvjetljenje, pa pitam ima li i sat žaruljice ili je to drugačije osvjetljenje pošto je LCD i isplati li mi se to raskapati?
I naravno, kako to raskopati?
u satu je isto jedna žaruljica,ista kao one dve u središnjoj konzoli, treba sat izvadit dalje ide lako
 

fullcool

New member
Kako se skida lajsna koja prekriva sat, prekidače od sva 4 i klime itd?
Jel na zubiće ili ma torxe negdje?
izvadiš pepeljaru, odozdo imaš dva vijka što drži plastični okvir radija i komandi grijanja, odozdo su dva vijka plus kopče sa strane, kad skineš tu plastiku onda ćeš vidjeti vijke od plastike u kojoj je sat, isto tako sa lijeve strane volana, otvorit kutiju sa osiguračima pa tržit vijke odozdo, ne znam točno redoslijed, i volan spustiš u najniži položaj da manje smeta

ali čak bi se možda moglo kroz rupu od radija zavući ruka iza sata, kad bi ušla ruka mogla bi se napipat lampica:hm:
 

darekb

New member
Nažalost, napretka nema. Povadio sam sve šerafe koje sam vidio i lijepo odvojio lajsnu sa središnje konzole ali dio oko volana i lijevo prema vratima se nije dao( mada sam odšerafio vijke u polici s osiguračima).
Kako sam uvidio da ne znam riješiti stvar, a sila ne pomaže, do daljnjega sam odustao.
Uspio sam izvaditi auto radio zbog drugih stvari i za sada je to to.
 

zoran37

New member
Evo jedno pitanje ko se razumije u filanje struje, moje mišljenje je da mi auto previše fila, zanima me vaše mišljenje.
Prva slika sve ugašeno ništa ne radi osim auta u leru.


By zoran38 at 2011-03-22


Druga slika, auto i dalje radi na leru, upaljena duga svjetla, upaljene maglenke, upaljena klima i kompresor radi a i ventilatori(obodva) ispred kilera rade, ventilator u kabini na maximumu.


By zoran38 at 2011-03-22


Pitanje: Ne fila li auto previše?
 

sLi

Dr. Xsara
14.4 je nominalni napon na kojem bi aku trebao bit kad je auto upaljen...nakon silnih potrosaca mos bit sretan da vise na pada, a to samo znaci da imas dobar alternator...po katalogu najslabiji je 70A, al prije bi reko da ti imas 80A i ktome da ga je prijasnji vlasnik frisko reparirao
 

fullcool

New member
.....Druga slika, auto i dalje radi na leru, upaljena duga svjetla, upaljene maglenke, upaljena klima i kompresor radi a i ventilatori(obodva) ispred kilera rade, ventilator u kabini na maximumu.....

Pitanje: Ne fila li auto previše?
još si trebo upalit grijač zadnjeg stakla, prednje i zadnje maglenke, duga svjetla,
stavit deku naprijed na kiler da blokiraš protok zraka, onda ti se oba ventilatora upale na najjaču brzinu i tad bi imao maksimalno opterećenje alternatora:D
ako ti je to bio cilj:hm:
 

darkoooo

Limunofil :-)
Molim vas, gdje se nalazi termo sklopka (ja je odozgo na radijatoru ne vidjeh) i relej koji pali ventilatore na 1.8i 16v?
Očito je nešto vrisnulo od tog dvoje jer ne starta s hlađenjem...
Hvala!
 

fullcool

New member
Molim vas, gdje se nalazi termo sklopka (ja je odozgo na radijatoru ne vidjeh) i relej koji pali ventilatore na 1.8i 16v?
Očito je nešto vrisnulo od tog dvoje jer ne starta s hlađenjem...
Hvala!
releji su u plastici između ventilatora, trokutasti dekl drži ga jedan vijak.
budu tri komada, preko jednog ide prva brzina za oba venta, a preko druga dva je druga brzina za svaki vent posebno.
jel rade ventilatori kad upališ klimu? ako rade onda su releji ispravni.
prva brzina radi stalno dok je klima uključena a druga se pali prema potrebi.

trebao bi biti i kontrolni modul za ventilatore, u kutiji od struje do akumulatora.
 

Olaf

New member
Prvo nek pregleda te releje, ako su ok nek skine kapice s releja i prstom aktivira jednog po jednog

Darko ako ne uspijes javi se s brojem sasije na pm
 

darkoooo

Limunofil :-)
releji su u plastici između ventilatora, trokutasti dekl drži ga jedan vijak.
budu tri komada, preko jednog ide prva brzina za oba venta, a preko druga dva je druga brzina za svaki vent posebno.
jel rade ventilatori kad upališ klimu? ako rade onda su releji ispravni.
prva brzina radi stalno dok je klima uključena a druga se pali prema potrebi.

trebao bi biti i kontrolni modul za ventilatore, u kutiji od struje do akumulatora.
Prvo nek pregleda te releje, ako su ok nek skine kapice s releja i prstom aktivira jednog po jednog

Darko ako ne uspijes javi se s brojem sasije na pm
Hvala vam obojci za napisane podatke. Našao sam 3 releja, a i iznenađenje. Nije bilo poklopca koji ih štiti od vode, vlage, soli i čega već što dolazi sprijeda... Kontakti su lagano načeti oksidacijom, neki dijelovi plastike na konektoru su rastopljeni od grijanja zbog prijelaznog otpora...

Isprobao sam kikču li releji (direkt spojio na akumulator) i svi rade. Naravno, kada su na predviđenom mjestu, ne rade :(.

Termo sklopla nalazi se uz druge dvije na motoru, a pretpostavljam kako ima zeleni konektor (nit smeđi, nit plavi). Nemam pojma ima li još koji relej u kutijici uz akumulator, no čini mi se kako nešto nedostaje od uvjeta da bi ventilatori krenuli s okretanjem. Imate li kakvu ideju na koju foru da očistim sve to što se nalazi duboko u plastičnom kućištu?

Trenutno se pitam zašto je osobama koje servisiraju, teško vratiti poklopac na mjesto s kojeg su ga skinuli... I onda CItroenovo ožićenje ne valja? Pa naravno... kako bi i valjalo :( uz takav tretman...???!!!
 

Olaf

New member
Cesto poklopci otpadnu a i s njima korodizaju stopice, imas jednu kutiju elektronike koja regulira ventilatore broj 14 na slici ali nesjecam se da sam ju ikad mijenjo, najcesce su releji ili ventilatori, jesi spojio direkt ventilatore i pregledao osigurace kod motora?
 

fullcool

New member
mislim da se ta cijela kutijica može izvadit, samo to ti ne pomaže puno jer su konektori na kablovima(tj. kablovi ulaze u konektore).
meni se pali vent kad skinem žicu sa jednog od termosenzora, ne znam koji je koji, može bit jedan za ventilatore, jedan za lampicu pregrijnosti, jedan za kazaljku temperature itd.
 
Na vrh