Saxo VTS by platon

platon

manijak
Pomirio sam se s tim da kad dođe zima, auto je ružan...ali bolje ide zbog užih guma. Vidjet ću kad uhvatim malo vremena budem ih prešprico u crno da se hrđa ne vidi toliko :p
A čak i ratkape možda uzmem, ima onih lijepih što izgledaju kao alu felge :grin:

auto se i dalje dobro drži
Druže Zlatko pozdrav... drži se autić još super dobro, adrenalinska igračka ;)
Al motam po glavi da ga možda prodam i uzmem nešto drugo :confused:
 

Doomsday

U prolazu...
Brate mili, sad sam tek vidio, pa te čelične felge ti nisu sve iste... Definitivno ratkape... :grin:

Odi u Tokića, prolistaj katalog, imaju raznih, valjda ćeš nać nešto za sebe... I na sredinu ti dođe logo na crnoj pozadini u krugu sa kromiranim rubom... Nisu krte, ako pripaziš da ti onaj obruč bude taman radiusa i dobro drži ratkapu na felgi, trajat će ti dugo, i bez problema će izdržat manja oštećenja... :)
 

platon

manijak
ako mora bit jači i mora bit turbak neka bude neki psa 1.6T, kubikaža ti ostaje ista samo konjići rastu
Da je faca, spojil bi turbo na ovo
Ovaj saxo je u mojem vlasništvu 10g. i puno gušta sam doživio s njim u 200 000km koliko sam prešao. U svim tim godinama sam ga u detalje prilagođavao prema sebi, izgled, motor, mjenjač, ovjes, unutrašnjost i puno detalja. Auto je po mnogočemu jedinstven. Šlag na kraju cijelog tog projekta je trebala biti još ugradnja kompresora i da ga dobijem na približno 200KS. Uz njega sam uvijek imao još neki auto na raspolaganju koji sam koristio. Ali životne situacije su se promjenile i nakon dužeg premišljanja sam odlučio da ću saxa morati riješit, ali nemam srca ga prodat nekom nepoznatom. Zato će novi vlasnik biti moj mlađi buraz. Moći ću ga provozati ponekad :)

Novo vozilo koje ću najvjerojatnije uzeti ako sve bude kako sam zamislio, Alfa 147 1.9JTDM Quadrifoglio verde, složit mapu na 180KS i to je to. Znam da je to bogohuljenje za ovaj forum! al jbg, vozio sam davno prije staru alfu sprint iz 81" i ljubav je ostala :)
 

Lix

Active member
nije bogohuljenje, ja obožavam alfe i stalno si govorim da cu si jednog dana kad bude sijalo sunce i sve bude na svom mjestu restaurirat jednu staru alficu.. :whistling:

super je da sexolino ostaje u obitelji, nisi mogao nać bolji način da ga se "riješiš" , kad buraz postane novi vlasnik neka se rega na forum i nastavi pisat temu, gušt je pročitat ovakvo nešto i pogledat šta se sve na autu radilo i na koji način je posao i odrađen :weeabooface:
 

BoboActiva

New member
Ja sam nekad ima saxo ko tvoj i moja preporuka je da ostaviš taj auto sebi i da ne kupuješ nikakvu alfu.
Zadnje 4 godine sam promjenio 5 alfi od 1.9 16v mjet do 2.4 20v mjet i vjeruj mi da postoji razlog zašto su ti auti jeftini u nabavi.
Ali ako ćeš kupovat ipak alfu moraš znat da sve 156/147 hrđaju i ako je slučajno iz slovenije, austrije ili njemačke auto je 99% truli kao i fiat ritmo.
Druga stvar je ovjes na kojem stalno nešto za:cenzura::cenzura::cenzura:ava i škripi osim ako na orginalne vilice uprešaš powerflex selene i potokariš nove kugle. ali onda će ti vjerovatno letva volana počet lupetat.
1.9 16v mjet ima problema sa swirlovima u usisoj grani koji upadaju u motor i onda je kaos (daju se povadit), injektori za:cenzura::cenzura::cenzura:avaju, krug okretanja je veći nego 306 sa 6 brzina getribom, mjesta u 147 ima ko malom gradskom autu, dpf za:cenzura::cenzura::cenzura:ava (ne kao u 307 hdi) i sto stvari koje koštaju hrpu love tako da ti je ušteda vožnje na dizelu upitna za cijelu godinu ako ti bilo što crkne.

Inače imaš 147 ducati corse sa 170ks serijski i šperom al ta ima injektore koje možeš kupit samo nove a nove a 4 komada koštaju ko tvoj saxo.

Nije mi se baš dalo pisat po forumu prije al ako već dugo imaš saxa onda me se možda sjećaš sa nekih drugih foruma prije, nick je bio Twrr.
 

charllie

Active member
BoboActiva,zivio ti meni sine iljadu godina,dobro si mu napisa.Drugi seru nasu marku(mada i mi:oops::oops:),neka se zna,mogo bi neko rec i istinu o das auto ili skodama pa audi...

PS. mogla bi pasti tema,iskustva s drugim markama ili vec ima?
 

BoboActiva

New member
Zaboravio sam napisat da 1.9 16v i 2.4 20v imaju opelove mjenjače što u prijevodu znači sranje.
Oćeš 147 onda 1.9 8v 120ks (135 u stvarnosti) facelift ili 1.9 8v 115ks i chip.

Oćeš kompletan dobar vozački auto onda ford focus ili eventualno clio sport 197 ako ga možeš točit.

Saxo vts uz 306 gti je najbolji vozački auto po meni ikad, bolji od williamsa. Pežo i citroen više nikad neće napravit nešto slično jer su se vremena promjenila i pare imaju metroseksualci i slični pederčići.

Što se tiče das autao vidim da je normalno da popuštaju pogonski lanci na Tsi motorima, da odlaze injektori na 50 tkm na 1.6 tdi motorima, 2.0 tdi sa siemens diznama neću ni komentirat, da rikava dsg ko alfin selespeed itd itd.
Kod njih je prednost da ga možeš prodat za 24 sata , alfu nekad nemreš ni za 24 mjeseca.

Ak ima tema budem ja stavio slika svojih alfi, nezna se koja je ljepša a napravljene ko od putra. Pa kupio sam xantiu activu sam da se vozim sa alfom po gradu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zaboravio sam napisat da 1.9 16v i 2.4 20v imaju opelove mjenjače što u prijevodu znači sranje.
Nemaju ovi stariji (147,156,GT), kod njih je c630 koji nije problematičan... a 1.9 16v se uzme CF3 verzija pa nema problema sa swirlovima, dpfom i slično. A ovjes je takav kakav je, meni genijalan. Komplet vilica spona i krajnika je 200€, pa ono... nije ni to neka drama.
 

BoboActiva

New member
cf3 motori su 140ks i idu u pre facelift 147.
Da se riješit za 200e prednji ovjes ali ako se vozi po gradu onda traje 30-40 tkm. Malo više ako se seleni napune sa masti.
Najbolji od te serije auta je Gt jer ima najbolju i najkruću šasiju kome se dopada zadnji kraj.
Kupiš crvenu alfu i imaš auto u tri crvene boje jer taj lak je očajan i apšisa ko da je fiat uno.
Imam doma trenutno jedan focus mk1 i osim dizajnom alfa po voznim osobinama i krutosti šasije nema što tražit iako focus napred ima samo jedan par vilica a od ispod kad se sagneš da ne govorimo. Nema grama hrđe.

Auti su ljepi i tu nema govora ali u masu stvari su ozbiljno poddimenzionirani i onda kao ide priča to je talijanski šarm...:whistling:
 

platon

manijak
Ma super Apsolutno podržavam promjenu Al Qv ne postoji, valjda misliš na Q2 Fantastičan auto.
Tako je, radi se o Alfi Q2 koja ima diferencijal sa zatvaračem (špera) i ima bolje vozne osobine u zavojima. A ovo je verzija Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 16V Quadrifoglio Verde, što je uz razliku što je sa šperom ima još dosta druge opreme. http://www2.autoportal.hr/200802291536/Noviteti/Gospodari-zavoja-GT-i-147-Quadrifoglio-Verde-eetverolisna-djetelina/menu-id-65.html

Ugl. taj auto sam kupio neispravan sa problemom na motoru, jučer sam ju dovezo i kod majstora smo ustanovili kvar. Jedna dizna je bacala više goriva i spalila cilindar, oni u njemačkoj nisu na vrijeme skužili problem pa su stavili novu turbinu, novi intercooler, novi katalizator i brdo drugih stvari dok nisu odustali i odlučili prodat auto. Auto je super očuvan, 2009g., dobio sam i alu felge 16" za zimske gume.. Uzeo sam ju za 2500eur. Ubacit ću drugi motor i to je to ;)

Evo auto, još nije skinut s oglasa http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232981514&scopeId=C&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=7&pageNumber=2&fnai=next

Ja sam nekad ima saxo ko tvoj i moja preporuka je da ostaviš taj auto sebi i da ne kupuješ nikakvu alfu.
Zadnje 4 godine sam promjenio 5 alfi od 1.9 16v mjet do 2.4 20v mjet i vjeruj mi da postoji razlog zašto su ti auti jeftini u nabavi.
Ali ako ćeš kupovat ipak alfu moraš znat da sve 156/147 hrđaju i ako je slučajno iz slovenije, austrije ili njemačke auto je 99% truli kao i fiat ritmo.
Druga stvar je ovjes na kojem stalno nešto zaava i škripi osim ako na orginalne vilice uprešaš powerflex selene i potokariš nove kugle. ali onda će ti vjerovatno letva volana počet lupetat.
1.9 16v mjet ima problema sa swirlovima u usisoj grani koji upadaju u motor i onda je kaos (daju se povadit), injektori zaavaju, krug okretanja je veći nego 306 sa 6 brzina getribom, mjesta u 147 ima ko malom gradskom autu, dpf zaava (ne kao u 307 hdi) i sto stvari koje koštaju hrpu love tako da ti je ušteda vožnje na dizelu upitna za cijelu godinu ako ti bilo što crkne.

Inače imaš 147 ducati corse sa 170ks serijski i šperom al ta ima injektore koje možeš kupit samo nove a nove a 4 komada koštaju ko tvoj saxo.

Nije mi se baš dalo pisat po forumu prije al ako već dugo imaš saxa onda me se možda sjećaš sa nekih drugih foruma prije, nick je bio Twrr.
O saxu i njegovim voznim osobinama nemamo šta raspravljat. S tim autom se stopim kad sjednem u njega, da ne pričam koliko i kakvih zavoja s kakvim brzinama smo prošli. Ali saxo je mali autić i htio bi nešto veće. Prvo sam puco na alfu 159 2.4 20v, ali mi budžet to nije dozvolio, 147-ica je uletila slučajno kao kombinacija povoljnog auta dobrih performansi i voznih osobina, izgleda, godišta za povoljnu cijenu. Alfa još od dječačkih dana me privlači i ne mogu zbog nekih praktičnih razloga vozit forda, renault, daciu i nešto što mi se ne sviđa, jer meni auto ne predstavlja vožnju od točke A do točke B. Predstavlja mi da se dobro osijećam u vožnji što znam da nosi i određene dodatne troškove servisiranja što kod nekih drugih marki auta nebi imao.

Saxo ide kod buraza s razlogom jer mi se teško odvojit od njega 100% i ko zna, možda se za koju godinu i vrati opet kod mene ;)
 

BoboActiva

New member
Ljepa je nema šta i dobro se vozi dok vozi.
Sve ostalo na autu je po mom mišljenu teško sranje.

Ford ne ide u istu rečenicu sa alfom jer je tri puta bolje napravljen i bolje se vozi od alfe.

159 sam imao to je tenk, al je zato duplo bolje napravljen od 156/47/gt
 
Na vrh