PSA kupuje Opel i engleski Vauxhall

Kupnja Opela je:


  • Total voters
    33

Cutac

Prèkaroš
Nemaju novaca za c5, a kupuju :cenzura::cenzura::cenzura:eni OPEL?!

Ne da neću nikada više uzeti novi Citroen, nego ću i ovoga prodati...
 

Pavel

Lepi™
GM se opekao sa akvizicijom SAAB-a. Tad nisu znali što će s njime jer mu se gama vozila poklapala sa Opelom. Pa su jednog uništili da bi opstala prodaja drugog.

Kad bi se to doista dogodilo, ne vidim kako bi Insigniu pozicionirali u odnosu na 508 i C5. Osim ako nešto ne misle ugasiti. Ali poznato je već duže vremena da GM želi otići i riješiti se Opela.

"GM has controlled Opel since 1929 but the unit has struggled to make a profit for years amid increasing competition from the likes of Hyundai Motor Co and Volkswagen's Skoda, which both have lower costs than the German-based manufacturer."

Opel i je nešto skuplji od Kia/Hyundai ili Škode. Ne kužim zašto PSA ne bi imala iste probleme kao i GM. Ili će Opel biti jeftiniji ili ne znam kako planiraju riješiti se ostale konkurencije.

Možda dogodine kupe i Kia/Hyundai grupu? :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Već sam nekoliko puta napisao da slutim zanimljiva auto-vremena. Ovo je zbilja iznenađenje, ali ja već smislio ime te čudne družine

OPSA

O od Opel i PSA. :)

A baš i je opsa... U mom životu jedini auto koji je krepo nasred ceste bio je Opel.
 

Brruno

Well-known member
Sta toliko su losi fordovi? Kum ima focusa od 2007 i zadovoljan je. Imao je 2007 diesel,pa 2010 benz i sada 2015 1.5 diesel. Kaze da je zadovoljan.
A i ima jaaaako puno ljudi koji su totalno protiv psa grupe zbog brdo gremlina a i kvarova. Tesko je imati objektivno misljenje o nekom imenu osim po svom iskustvu sto je opet subjektivno :)
 

Dalibor

Dado Tornado
^^^ LOL:palacgore:

ali na temu koju,
pošto jedini smatram dobrim potezom kupnju europske GM divizije,
po mojoj jednostavnoj matematici ovako se dobije više različitih modela (veći udio na tržištima) na jednoj platformi i sličnim motorima uz smanjenje razvojnih troškova.
razvoj novih modela (recimo novih ekoloških motora) puno košta dok će se na ovaj način stvoriti drugi ili treći po veličini EU proizvođač automobila uz smanjene troškove i veće tržište.

po meni dobra poslovna odluka, ali bojim se da će negdje morati doći do otpuštanja ako se nestvore novi proizvodi koje sada nemaju u ponudi ni jedni.

možda će različitost između recimo citroena i opela uroditi tim da citroen ponovno postane marka koja radi "originalne" aute, pa će tako recimo veći citroeni imati ovjes koji se diže i spušta, između ostalog i zato da se razlikuju od opela. jedan primjer...

ovo može biti dobra prilika da se svaka od marki specijalizira za nešto, bilo kao sportska marka, po originalnosti, po cijeni, po premiumu...
 

ropee

New member
U ovom svemu je dobra stvar da PSA grupa kupuje Opel a ne kontra :D . Na ovaj način kontrolirati će što će se i kako proizvoditi u Opelu. Po meni čisti klasični amerikanizam, tj. otkupi konkurenciju prije nego te zgazi, jer druge pametne nema
 

markan1000

Well-known member
pošto jedini smatram dobrim potezom kupnju europske GM divizije
i ja to isto smatram dobrim potezom. Za početak, omogućit će barem priliku za značajniji proboj na njemačko tržište, što PSA ni u ludilu samostalno ne može napraviti.
osim toga, tek treba vidjeti o kakvoj bi se točno kupnji/suradnji radilo, a onda tek treba vidjeti što će to točno značiti u vidu samih auta na cesti. Ako može vw balansirati kroz sve svoje marke, zašto ne bi mogao i PSA sa svojima...
 

sino

Member
I ja mislim da je to pametna odluka. A Opel ko opel je ok auto. Imao nekad Astru G, kupio je novu 2006.g. ¸i ostavio taj auto mami koja ga i danas vozi. Auto ima 150tkm i jos je sve orginal na njemu. Pa čak i spone stabilizatora koje odlaze svakih par godina. Jedino što je opel tvrd koda sjedim na dasci a ne na sjedalu. Živi užas a mehanika i limarija veliki plus.
Uglavnom smatram da ako naprave neki spoj tih dviju marki mogao bi nastat jako dobar i zanimljiv proizvod.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sta toliko su losi fordovi?
Ma ne kvare se kao niti vw :D bratić ima jednog fordonju pa je morao iskeširat za popravak getribe 15k kn srećom pa su je mogli popraviti inaće bih se cifra utrostručila. automatska getriba.:grin:

A PSA nek kupuju što got hoče dok rade Citroene nema problema.:cool:
A švabe me ionako nisu nikad zanimale.:grin:
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ne kvare se kao niti vw
Netko je napisao, stvar je iskustva. U to ulazi frekventnost održavanja, način održavanja, tko održava auto(neki nesposobni ovlašteni ili kvalitetan serviser), način vožnje, način "skladištenja", uvjeti korištenja.

Danas svi auti imaju sve isto. Imaš 3 tvrtke koje rade dijelove, 4 tvornice u kojima se spajaju dijelovi i eto, dobiješ iste aute, različitih završnih obrada.
Ti braniš Citroen, ok, ali ruku na srce, od auta s kojima se svakodnevno družim, samo moj c4 počinja harakiri(guljenje laka vratima, curenje vode niz šajbu i truljenje izolacije(što je serijska greška i prikaz loše projektiranog auta)).
A motor, mjenjač, to sve odlazi ako nemaš sreće ili ako ne održavaš.
Meni je motor slinio ulje - svi VTi sline na nekim brtvama - opet, potrebna je bila revizija - aljkavost proizvođača.
Sa drugim ničim nemam problema i eto, mogu reći da sam Citroenom zadovoljan AKO ga ne budem vozio više od 6 godina(jer će izolaija motora nestati, C nosači početi hrđati i tako...).

Tetak vozio Mercedese, Vaneo i E klasu. Napravio oko 600-700 tisuća na svakome i sve je bilo cakum pakum. Normalno, trošilo se, trebalo je zamjenu, ali ništa "vanserijski" se nije događalo.
Isti čovjek ima Astru H, 1.3 dizel, isto mehanički nema zamjerki, ali kaže da je neudobna, nepraktična, jednostavno manje korisna od Mečki.
Ujak imao Astru F karavana, benzinac, cirka 80 konja, kao "daily" i onda kasnije za sve prljave poslove. Autu ništa, nit je škripao, nit se kvario, jako pouzdan je bio.
Frend ima Corsu te generacije, tj. valjda ima, ne znam jel mehaničarov ili njegov koliko je parkiran tamo :whistling:

Da sad ne trubim, znam za Escorte, Mondeo-e, Golfove 4, 5 i 6, Passate, Astre, Audije A3 i A5(od 2014. nadalje), razne Citroene, šta sve ne, koji su radili po 350 tisuća km prije mirovine i oni koji su išli ispod cijene koliko su vlasnicima dizali živac.

Iz iskustva, Mazda na prvom mjestu, Mercedes na drugom, a treće je onako, li-la, mijenjaju se kandidati :)
 

Brruno

Well-known member
Pitaj člana Mamut jel zadovoljan s C5 s obzirom na kvarove i kilometražu ako je prava.
Naravno svatko pocinje sumnjati u marku ako stalno ima problema. Ja sam vozio passata 2012 s 150000km i sve cakun pakun bivski vlasnik nije imao kvarove. Osim sto je meni osobno unutra kao auto 80ih godina i uzasno tvrd. S druge strane moj c5 2012. je duplo udobniji i meni puno ljepsi iznutra ali plastike sredisnje konzole,naslonjaca na ruku i drzaca na vratima.su kao od nekog auta koji kosta nov 50000kn. Kvarova nemam zasad, niti je bivsi vlasnik koliko sam doznao imao kvarova. Vidjet cemo imam.ga tek 3-4 mjeseci.
Kum ima peugeot 306 410000km bez vecih problema. Prije njega je imao isti sa 1000 problema. Tesko je biti objektivan pogotovo kad citas internet misljenja sto izmisljotina sto istina.
 

Cutac

Prèkaroš
Točno, zavisi od osobe do osobe i od sreće s autom.
Ti ajde još imaš hidrauličara pa je "Citroen", ali što mi sa c4, c3, sa ostalim "ne-citroenima"? Mi imamo obični auto za mase, ništa drukčiji od Meganea, Focusa, ...

Smjer u kojem Citroen ide, sa motorizacijom i karoserijskim izvedbama, za mene je krivi.
Probao, nisam se oduševio, moj sljedeći auto neće biti Citroen :) . SM, CX, XM i ekipa ne ulaze u to :whistling:
 
Na vrh