Ma ne kvare se kao niti vw
Netko je napisao, stvar je iskustva. U to ulazi frekventnost održavanja, način održavanja, tko održava auto(neki nesposobni ovlašteni ili kvalitetan serviser), način vožnje, način "skladištenja", uvjeti korištenja.
Danas svi auti imaju sve isto. Imaš 3 tvrtke koje rade dijelove, 4 tvornice u kojima se spajaju dijelovi i eto, dobiješ iste aute, različitih završnih obrada.
Ti braniš Citroen, ok, ali ruku na srce, od auta s kojima se svakodnevno družim, samo moj c4 počinja harakiri(guljenje laka vratima, curenje vode niz šajbu i truljenje izolacije(što je serijska greška i prikaz loše projektiranog auta)).
A motor, mjenjač, to sve odlazi ako nemaš sreće ili ako ne održavaš.
Meni je motor slinio ulje - svi VTi sline na nekim brtvama - opet, potrebna je bila revizija - aljkavost proizvođača.
Sa drugim ničim nemam problema i eto, mogu reći da sam Citroenom zadovoljan AKO ga ne budem vozio više od 6 godina(jer će izolaija motora nestati, C nosači početi hrđati i tako...).
Tetak vozio Mercedese, Vaneo i E klasu. Napravio oko 600-700 tisuća na svakome i sve je bilo cakum pakum. Normalno, trošilo se, trebalo je zamjenu, ali ništa "vanserijski" se nije događalo.
Isti čovjek ima Astru H, 1.3 dizel, isto mehanički nema zamjerki, ali kaže da je neudobna, nepraktična, jednostavno manje korisna od Mečki.
Ujak imao Astru F karavana, benzinac, cirka 80 konja, kao "daily" i onda kasnije za sve prljave poslove. Autu ništa, nit je škripao, nit se kvario, jako pouzdan je bio.
Frend ima Corsu te generacije, tj. valjda ima, ne znam jel mehaničarov ili njegov koliko je parkiran tamo :whistling:
Da sad ne trubim, znam za Escorte, Mondeo-e, Golfove 4, 5 i 6, Passate, Astre, Audije A3 i A5(od 2014. nadalje), razne Citroene, šta sve ne, koji su radili po 350 tisuća km prije mirovine i oni koji su išli ispod cijene koliko su vlasnicima dizali živac.
Iz iskustva, Mazda na prvom mjestu, Mercedes na drugom, a treće je onako, li-la, mijenjaju se kandidati