Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

ako je na okej okretajima radio po trstu onda bi trebao i po rijeci :hmmm: :D


p.s.
ako češ pitati i na forum.hr, dodaj da ti struže u zadnjem lijevom kotaču :palacgore:
 

AX-ja

èudo jedno
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

plus moze bit i banalan kvar da je sajla malo napeta,a to sam mozes vidjet
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

na senzor temperature sam i ja pomislio ,ali sad nisam pri parama i neću ga davati na daijagnostiku.
On od početka troši podosta mnogo u gradskoj vožnji ali sada kao da još i više.
Otvorena cesta je ispod 5 ali po gradu je to preko 9 lit,koma.

Dalibor-kad se zagrije okretaji su dobri ali dugo mu treba da se zagrije,dok ih spusti ispod 900.
A na forum hr sam isto postavio pitanje o pumpi goriva da čisto čujem mišljene onih koji nisu zaljubljenici u citraće:)

Sad odkada sam imao ove probleme sa pumpom čini se da pušem i na hladno pa tako radim problem di ga nema,možda....:)
 

BrziBobo

Bašo
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

na senzor temperature sam i ja pomislio ,ali sad nisam pri parama i neću ga davati na daijagnostiku.
On od početka troši podosta mnogo u gradskoj vožnji ali sada kao da još i više.
Otvorena cesta je ispod 5 ali po gradu je to preko 9 lit,koma.

Dalibor-kad se zagrije okretaji su dobri ali dugo mu treba da se zagrije,dok ih spusti ispod 900.
A na forum hr sam isto postavio pitanje o pumpi goriva da čisto čujem mišljene onih koji nisu zaljubljenici u citraće:)

Sad odkada sam imao ove probleme sa pumpom čini se da pušem i na hladno pa tako radim problem di ga nema,možda....:)
racunaj da je ovih dana bilo hladnije, vedre veceri i auto se zato i sporije zagrije, primjetio sam to i na mom breku :), puno vise mu je trebalo ...sa Rubesa sve do Skurinja po obilaznici sam trebao doci da se zagrije ;)
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Pozdrav svima.
Bio sam jučer do Trsta i natrag i auto radi sve ok,sve je 5,prešao oko 250 km,vamo tamo,gore,dole itd..
Potrošnja goriva kao i obično odlična na otvorenoj cesti,po računalu ispod 5 lit. (4.7)

Međutim odkada sam promjenio pumpu goriva čini mi se da mi auto na male relacije po gradu dok je još relativno hladan potroši više goriva nego prije.

Dok je auto hladan broj okretaja u leru je ravno 1000 a kada se zagrije je oko 850-900.
Ovih zadnjih dana sam se vozio samo po gradu (osim jučer kad sam bio na duže) i čini mi se da mi auto stalno radi pod čokom tj okretaji su stalno u leru 1000 ,a obično je malo niže od 1000.

Zanima me dali se možda može nekako vidjeti dali auto predugo radi pod čokom,tj po nekoj logici mi je da se to jednostavno vidi po broju okretaja u leru??

Ako me je tko shvatio neka odgovori:D:D

Nije neki strašan problem ,ali eto možda netko nešto zna o tome
Hvala
Jel tako radi kada se ugreje?
Ja mislim da je hladnoća uzrok.
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

danas ujutro se odmah zagrijao,vozio sam koju minutu i već je u leru bio ispod 900,tj u normali.
Èini se da je prošlih dana bilo malo hladnjikavo za njega:D

Mrčela-
kad se ugrije sve je ok.
Da,malo je bilo hladnije prošli tjedan pa je to uzrok da je malo duže držao čok,odnosno malo veće okretaje u leru.
 

AX-ja

èudo jedno
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

meni se cini da si ti sav prestrasen s tim autom :grin:
opusti se :whistling:
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

meni se cini da si ti sav prestrasen s tim autom :grin:
opusti se :whistling:
vjeruj mi i ti bi bio prestrašen da si u tjedan dana bio 2 puta kod mehe:)
Danas bio u Ilirskoj Bistrici i ide citrać ko metak:cool:
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Kupi mu kapu i kaput jer ti se prehladil.Svima nam se bu povećala potrošnja, ide zima.Pogleaj u kakvom je stanju termostat jer ak ne zatvara dobro ili otvara može ti biti glavni uzrok da senzor temperature pošalje krivi podatak i automatski ga sili sa čokom.Ak ostane malo otvoren hladiš automatski cijeli sistem čim se brže voziš,,još ak je hladno??
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Prije oko 2 godine mijenjao sam termostat ,nevjerujem da je on u kvaru ,ali tko zna.
Mijenjan je tada i senzor temperature iako nije bilo potrebno,kriva dijagnostika.
Ulijem 100 kuna goriva i napravim jedva 100 kilometara,potrošnja mu je stvarno živa koma..

Jedan kolega ima citroen saxo 1,5 dizel i sa 200 kuna napravi preko 500 km a ja sa 200 kn 200 km

Opet mi se danas čini da više troši...
Nekad mi se čini da imam auto od 200 konja koliko guta benze

Najrađe bi ga prodo
 

deda

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Je,dečec,Saxo dizlo je farcajg i tak i troši,nemre se to uspoređivat sa tvojim autom.
 

AX-ja

èudo jedno
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

saxo dizel i tvoj c3 su dva svijeta ko mi i amerika
ne mozes to usporedjivat ni u snu.

je da je rijeka brdovita,al probaj malo promjenit nacin voznje
pa na 4-5 tankova benzina pogledaj jel ima razlike.
iako je covjeku tesko mjenjat nacin voznje,pa zaboravi.a
l probaj,mozda je to uzrok.
 

jbasa

Member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Mislim da bi ga malo trebao nagazit. ja svog gazim i nema nikakvih vecih problema,sve sitni...istina,malo vise srkne goriva,pogotovo kad predjes sa corse 1,2 koja trosi jedva 6 litara...hehe...
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Prije oko 2 godine mijenjao sam termostat ,nevjerujem da je on u kvaru ,ali tko zna.
Mijenjan je tada i senzor temperature iako nije bilo potrebno,kriva dijagnostika.
Ulijem 100 kuna goriva i napravim jedva 100 kilometara,potrošnja mu je stvarno živa koma..

Jedan kolega ima citroen saxo 1,5 dizel i sa 200 kuna napravi preko 500 km a ja sa 200 kn 200 km

Opet mi se danas čini da više troši...
Nekad mi se čini da imam auto od 200 konja koliko guta benze

Najrađe bi ga prodo
Ne prodaj.Od elektronike-sonda,potenciometar,senzor radilice se blesira (rijetko ali hoče).
Pogledaj da li ti auto tog momenta postaje trom pa ga treba tiskat da ide.Da li si mjenjao zadnji lonac i ne ide kad je vlažno vrijeme.Da nije problem kod povrata.Da li smrdi po benzinu.Kod hladnijeg vremena se ukruti šlafić na nekom mjestu pa lagano pušta gorivo(provjeri sklop na rezervaru i crijeva).Pogledaj da li crno dimi tog trenutka.Nije neki veliki kvar ali izludi čovijeka.Auto je kod tebe dugo a što znaš kaj buš kupil.Ja sam imal novog i trošil je 7.5 na sto km.znači kad dojde zima litra više a 100 kuna je 9litri benge i na kratkoj relaciji troši .Sigurno se radi o sitnijem kvaru ili ti dere novčanik.Pogledaj još kotače da ne blokira koji (pogotovo kad otpustiš ručnu da li otpusti sajlu i kotač se slobodno vrti)nekad hoće zablokirat sajla pa malo drži ručna.
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Moj način vožnje je krajnje lagan i vrlo rijetko ga nagazim upravo zbog potrošnje goriva.
U gradu se broj okretaja kreće uglavnom između 1500 do 2500,uglavnom je to oko 2000.
Uvijek lagana ubrzanja,rijetko kada nagla kočenja,puno puta kočenje motorom,ma pazim na svaki korak.
Na autoputu nikad iznad 3000.
Po mom načinu vožnje itekako bi trebao malo trošiti po nekoj logici,ali on i dalje guta.

Da imam normalnu potrošnju tjerao bi ja to kako spada,ali ovako moram pazit jer inače bi to skočilo preko 10 lit.

Automatic
auto je relativno trom kada se kreće s mjesta,osobito kad je uzbrdica,e onda je to koma.Rekao bi da je živ od treće brzine pa nadalje.
U 4 mjesecu sam radio mali servis i lonac je kao nov,nema nikakve hrđe.
Nisam nikad primjetio crni dim.Gledao sam baš danas dali gdje kapa gorivo ispod ,ali nisam primjetio ništa,iako je ovdje u Rijeci danas kiša pa je sve vlažno dolje,neznam dali od kiše ili kapa benza:D:D
Ne blokiraju kotači,to je sve u redu.

Uglavnom auto troši oko 9-10 litara što je jednostavno previše.
Sad nisu tolike zime da je tako velika potrošnja.

Auto mi više stoji na parkingu nego ga vozim,a to nema smisla.
Za nekoga kome pare nisu problem ovo je idealan autić.
 
Posljednje uređivanje:

superhrvoje

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Moj način vožnje je krajnje lagan i vrlo rijetko ga nagazim upravo zbog potrošnje goriva.
U gradu se broj okretaja kreće uglavnom između 1500 do 2500,uglavnom je to oko 2000.
Uvijek lagana ubrzanja,rijetko kada nagla kočenja,puno puta kočenje motorom,ma pazim na svaki korak.
Na autoputu nikad iznad 3000.
Po mom načinu vožnje itekako bi trebao malo trošiti po nekoj logici,ali on i dalje guta. Da imam normalnu potrošnju tjerao bi ja to kako spada,ali ovako moram pazit jer inače bi to skočilo preko 10 lit.

...
Uglavnom auto troši oko 9-10 litara što je jednostavno previše.
Sad nisu tolike zime da je tako velika potrošnja.

Auto mi više stoji na parkingu nego ga vozim,a to nema smisla.
Za nekoga kome pare nisu problem ovo je idealan autić.
ne možeš usporedit škatulicu od saxa 1.5d sa time šta ti voziš, nikako.
nisam ja bio previše nesretan ni sa 1.4i, ali mi je ful drago šta sada imam hdi-ja. em više šparni, em bolje načinjeni...


nego si ti siguran da ne mučiš svoj c3 u trun previsokoj brzini? ne znam di voziš po Ri, ali recimo u kojoj brzini voziš od piramide na vežicu prema gore? ili kod kokola po zametskoj? čini mi se da se voziš na ful kratke relacije i eto ti - hladan motor, plus još ako je gužva i nema tu srećice. i ako imaš board comp koliko ti je prosjek brzine?
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

od piramide do vežice u trećoj
na zametu neznam sad napamet,mislim da tamo može i u 4,zavisi od gužve,ali čini mi se da je i tamo treća uglavnom
Ne mučim auto,naprotiv...
Da ga mučim nebi ništa vukao pa prema tome ni da oču nemogu ga mučit
Imam prosjek potrošnje ,ali naravno manje pokazuje od realnog

Hdi je zakon,uh sve bi dao za jednog dizelaša
 

deda

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Svaki auto u toj klasi isto tak troši,ne kužim kaj si očekivao?Sve ostale priče su samo bajke.Saxo 1,4 isto puno troši,Xsara još više,a i ostali auti drugih marki,prema tome neznam kaj bi sad htio?
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

brat mi ima xsaru 1,4 i troši mu 7 lit a ne 10 lit
xsara i moj c3 su dva svijeta,xsara je mila majka prema ovome
Potrošnja od gotovo 10 lit nemože biti normalna sa laganom vožnjom.
Drugo bi bilo da ga stalno ganjam
 
Na vrh