Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

Krky

Lakerski profesionalac
Re: C3 ne prima gas

Èini mi se da smo imali par takovih slučajeva, i ustanovilo se da je "potenciometar gasa" iliti ga papučica, to im je bolest.
 

Ciki vts

New member
Re: C3 ne prima gas

Bila sam, spoji se na komp. i resetira mi neku lampicu što javlja grešku, ali to mi se ponovilo već dva puta i majstor mi kaže da se mora promijeniti neka "klapnica" ( što god to bilo)... navodno da je skupa, 3000 kn, zar je moguće?
To sto je on napravio nije rijesenje problema vec je samo uklonio upozorenje o kvaru.

Klapna kosta toliko, ali bez tocnog koda greske je nemoguce nesto zakljuciti, vec je i problem sto se ne zna o kojem se motoru radi, benzin ili dizel, tocan i detaljan opis kvara itd, to su bitne informacije.

Moguce da uopce nije klapna neispravna vec neki od senzora i sl.
 

RI-C3

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor

Pozdrav forumaši, nova sam i ne snalazim se baš, ali imam jedan problem. Imam C3 i unatrag mjesec dana mi se dogodilo da mali ne prima gas, naravno danas se opet dogodilo... nakon što ga ostavim ugašenog nekoliko minuta, kod idućeg paljenja je sve u redu?! Majstor mi je rekao da je u pitanju nekakva klapna... može li mi netko reći o čemu se radi, hvala unaprijed... nesretna mala vila :(
ja sam imao sličan slučaj ,ali neznam dal se radi o istom.
Kad sam ujutro upalio auto prilikom prvog dodira sa gasom on se znao ugasiti.
Kada sam ga onda opet odmah upalio bilo je sve ok.
To mi se više ne dešava ,sada kada upalim auto sačekam 30 -tak sekundi i onda krenem i bude sve ok.Problem je znači samo kada isti moment krenem sa hladnim autom.
 

Ciki vts

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor

ja sam imao sličan slučaj ,ali neznam dal se radi o istom.
Kad sam ujutro upalio auto prilikom prvog dodira sa gasom on se znao ugasiti.
Kada sam ga onda opet odmah upalio bilo je sve ok.
To mi se više ne dešava ,sada kada upalim auto sačekam 30 -tak sekundi i onda krenem i bude sve ok.Problem je znači samo kada isti moment krenem sa hladnim autom.
Slicno se i meni zna desiti, ali samo kad je jako hladno.

Kad ga upalim prvi put ne prima gas, tj prima ga ali usporeno i sa zadrskom. Zato uvijek ostavim da radi barem 30 sec pa se onda krenem lagano voziti.

A od kad imam daljinsko paljenje me to ne brine, auto uvijek upalim par min prije nego sto izadem iz kuce i auto uvijek bude spreman.


Cisto sa napomenem jednu stvar, kad mi je bio neispravan MAP senzor onda je takoder radio jako lose auto, nije primao gas, trokirao je i oduzimao gas... Tako da moze biti da je i MAP neispravan..
 

Ciki vts

New member
Re: C3 ne prima gas

Prvo ti pronadi kvar i neispavan dio, pa onda kupuj dijelove.

Deder Ciki to daljinsko da uzmem i ja, daj mi neku preporuku
Imas jedan jedini model koji je vrijedan spomena, radi se o ADVANCED RST 774R. Sve ostalo mu nije ni do koljena, o problemima sa jeftinijim uredajima necu ni pricati ;)
 

C3st

New member
Gasi se C3

citroen c3,1.4i sx, 2004 god, kupljen prije dva mjeseca kao rabljeni, zna se izgasiti u vožnji(evo konkretno jučer sam se trebao zaustaviti na semaforu, prilikom kočenja upalila se kontrolna lampica baterije i čulo se kao nekakvo zvučno upozorenje) , nakon toga upalio bez problema... dogodilo se dosada dvaput.. U čemu može biti problem?
 

RI-C3

New member
Re: gasi se C3

imao sam identičan problem dok sam vozio peugeot 206 sa motorom 1.4,75ks,ubiti isti motor kao i tvoj.
meni se gasio kada u vožnji pritisnem kvačilo i redovito na nizbrdici.
Problem sam donekle riješio time što sam točio kvalitetnije gorivo na novim pumpama,ali nikada nisam u cijelosti riješio problem.
Zbog toga sam prodao puga a inače nebi ga dao.Imao je samo taj "mali" problem koji nitko od mehaničara nije znao riješiti.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: gasi se C3

ako zacukava i gasi se može biti do pogrešnih parametara u ECM (kompjuteru), najbolje otiči u ovlašteni, platiti velike pare koliko oni već računaju, ali znati da su ti stavili originalne windowse
 

Zmix

New member
Re: gasi se C3

citroen c3,1.4i sx, 2004 god, kupljen prije dva mjeseca kao rabljeni, zna se izgasiti u vožnji(evo konkretno jučer sam se trebao zaustaviti na semaforu, prilikom kočenja upalila se kontrolna lampica baterije i čulo se kao nekakvo zvučno upozorenje) , nakon toga upalio bez problema... dogodilo se dosada dvaput.. U čemu može biti problem?
Probaj da resetuješ BSI a to se radi ovako:

-Staviš ključ u kontakt bravu, izbaciš menjač iz brzine i povučeš ručnu
-Spustiš prozor na vozačevim vratima
-Povuci ručicu otvaranja haube
-Izađi iz auta, zatvori vrata i NIPOŠTO ih ne otvaraj
-Digni haubu i sačekaj 5 minuta
-Nakon toga odspoji kleme sa akumulatora i sačekaj 10 minuta
-Vrati kleme i sačekaj 5 minuta
-Proturi ruku kroz vozačev prozor, upali poziciona svetla, sačekaj nekoliko sekundi i upali auto.

To bi bilo to. :) Ako ne uspe onda mu ne gine Lexia.

Javi šta si stvorio.
 

RI-C3

New member
Re: gasi se C3

sta nije to najcesce kvar u prekidacu pedale kvacila?
dakle imao sam puga 206,prešao je oko 250 000 km (procjena mehaničara jer vraćena je kilometraža debelo).
imao sam ga 2 godine i nikada s njime nisam imao problema.Kažem jedini problem je bio to gašenje u vožnji.
Išao sam u ovlašteni i nisu riješili problem,nakon toga išao sam kod dvoje vrlo uglednih mehaničara ovdje u RI i ni oni nisu riješili problem.

Nijedan od njih mi nikada nije spomenuo da bi kvar mogao biti u pedali kvačila,nego spominjali su neke bobine,čistili dizne ili tako nešto nesjećam se više.
Ja sam bio 3 vlasnik vozila a auto je bio uvežen iz njemačke navodno,prošao je sito i rešeto sa prijašnjim vlasnicima,ali radio je unatoč tomu ko urica,osim toga problema.

Zato mislim da su motori 1.4 ,75ks vrlo izdržljivi ,ali treba znati s njima:)
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: gasi se C3

206-ica jako lijep auto, unutrašnjost posebno...

ali znali su 1.4 motori u c3 i 206 (kfv mislim da im je šifra) imati problem sa vlagom i injektorima... ne znam najtočnije detalje... ali bilo je nekih modifikovanih injektorima koji nemaju taj problem.
simptomi su ko što ih opisujete.
 

Konrad

New member
Re: Gasi se C3

ja znam za problem da mlaznice za pranje stakla cure i kapaju po injektorima pa injektori krepaju...ali to je vise mit po meni nego istina...
 

ante66

Active member
Re: gasi se C3

Probaj da resetuješ BSI a to se radi ovako:

-Staviš ključ u kontakt bravu, izbaciš menjač iz brzine i povučeš ručnu
-Spustiš prozor na vozačevim vratima
-Povuci ručicu otvaranja haube
-Izađi iz auta, zatvori vrata i NIPOŠTO ih ne otvaraj
-Digni haubu i sačekaj 5 minuta
-Nakon toga odspoji kleme sa akumulatora i sačekaj 10 minuta
-Vrati kleme i sačekaj 5 minuta
-Proturi ruku kroz vozačev prozor, upali poziciona svetla, sačekaj nekoliko sekundi i upali auto.

To bi bilo to. :) Ako ne uspe onda mu ne gine Lexia.

Javi šta si stvorio.
ovo moram zapamtit.

Meni se dogadjalo da kad bi se blizija servisnom intervalu da bi (rjetko) se pcelo putno racunalo malo cudnije ponasati.Samo bi ga resetirao.Ai kad smo cistili filter zraka bilo je sitne alu spene u usisnoj grani.Doduse meni se u vozni(5 god) nikad nije ugasio, ali znao bi ponekad kad krecem "izgubit" gas.
 

RI-C3

New member
Problemi u radu hladnog motora

Pozdrav svima.
Bio sam jučer do Trsta i natrag i auto radi sve ok,sve je 5,prešao oko 250 km,vamo tamo,gore,dole itd..
Potrošnja goriva kao i obično odlična na otvorenoj cesti,po računalu ispod 5 lit. (4.7)

Međutim odkada sam promjenio pumpu goriva čini mi se da mi auto na male relacije po gradu dok je još relativno hladan potroši više goriva nego prije.

Dok je auto hladan broj okretaja u leru je ravno 1000 a kada se zagrije je oko 850-900.
Ovih zadnjih dana sam se vozio samo po gradu (osim jučer kad sam bio na duže) i čini mi se da mi auto stalno radi pod čokom tj okretaji su stalno u leru 1000 ,a obično je malo niže od 1000.

Zanima me dali se možda može nekako vidjeti dali auto predugo radi pod čokom,tj po nekoj logici mi je da se to jednostavno vidi po broju okretaja u leru??

Ako me je tko shvatio neka odgovori:D:D

Nije neki strašan problem ,ali eto možda netko nešto zna o tome
Hvala
 

AX-ja

èudo jedno
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

ovako pumpa ti nece bit problem tome.
vjerovatno je senzor temperature,daje krivu vrijednost i auto radi na vecim okretajima kao da je hladan.
ali to sve je nagadjanje,treba ga spojit na dijagnostiku i pogledat sto kaze

ali eto cisto da imas neke smjernice.
 
Na vrh