Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

RI-C3

New member
Nemiran rad u leru

Pozdrav svima!!
Auto nisam micao 3 dana tj od nedelje.
Danas ga navečer upalim i na moje iznenađenje jako je nemirno radio u leru,onako kao da će se ugasiti.Èekao sam oko minute i još je tako nemirno radio i onda sam lagano krenuo i stanje se brzo stabiliziralo.
Zanima me ako tko zna zašto je auto tako nemirno radio jer inače nemam problema s time???
Jel moguće da su krive ove niske temperature i što ga nisam vozio 3 dana???
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

upalio sam ga opet za 24 sata kasnije i opet je nemirno radio ,ali malo manje.
Poslje toga sam ga svaki dan vozio i ok je sada.

Očito mu smeta ova hladnoća i bura,jednostvno se smrznuo i treba mu da dođe k sebi neko vrijeme.Takvi su francuzi.
Treba se svaki dan voziti po ovoj hladnoći i onda je ok.Nesmije se pustiti 3,4 dana na parkingu.:)tako je to.
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

Ne trokira.Radi nemirno,neujednačeno_Okretaji malo skaču od nekih 1200-1400,tako nekako.Poslje kada se zagrije okretaji u leru su oko 900.
Nadam se da je to samo zbog ove hladnoće,neznam možda se i varam ,al to je moj neki laički zaključak.

Auto se ne drma nego motor radi neravnomjerno u leru dok je hladan.
 
Posljednje uređivanje:

Zmix

New member
Re: Nemiran rad u leru

Očito mu smeta ova hladnoća i bura,jednostvno se smrznuo i treba mu da dođe k sebi neko vrijeme.Takvi su francuzi.
Treba se svaki dan voziti po ovoj hladnoći i onda je ok.Nesmije se pustiti 3,4 dana na parkingu.:)tako je to.
Malo ti njega produvaj punim gasom pa onda vidi šta će se dešavati. :D :cool:
 

1587 VTS

New member
Re: Nemiran rad u leru

Takvi su francuzi.
Nije problem u Francuzima, nego je tvog paucina napala, daj ga u moje sape par dana pa ce ti sutra palit i na daljinski :grin:
Daj stari, raspusi vise taj auto kvalitetno, nece mu nista bit!
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

Nevolim ga razvlačiti preko 3000 jer se onda čuje buka motora a to mrzim čuti,imam osjećaj kao da se auto muči:grin:
Kada je ispod 3000 onda je sasvim u redu,nema buke tiho radi.
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

ja imam osjećaj kada bi ga kojim slučajem držao na preko 4000 više od 10 minuta da bi nešto puklo unutra.a preko 5000 da i ne govorim:grin:
Nemam namjeru to probat za svaki slučaj.:)
 

1587 VTS

New member
Re: Nemiran rad u leru

Nevolim ga razvlačiti preko 3000 jer se onda čuje buka motora a to mrzim čuti,imam osjećaj kao da se auto muči:grin:
Vise se muci takvom voznjom iskljucivo do 3000, daj mu plucima malo zraka ili se pomiri s kronicnim bronhitisom, ali nije onda kriv auto ni citroen nego stil voznje ;)

Ma daj nemoj mi reći da si C3 (motor 1.4,75ks) vozio na 6000 .Pa raspao bi se...
Pa ne mora motor imati 6 cilindara, 3 000 kubika i 250 KS da bi se mogao zdravo zavrtiti.
Evo jedan suvenir od maloprije da vidis kako se vozi moja fiesta 1.25, 75ks :D



Nije nista ni bolja ni losija od tvog C3, osim sta je od prvog dana pravilno razrađena :cool:
I nikad do sad nije zakasljala :cool:
 

1587 VTS

New member
Re: Nemiran rad u leru

Dobro je da znamo na koga si povuk'o. :cool:
:grin:

A ovako se tera C3 1.4 HDi:



Po GPS-u tocno 181 km/h. Moze to i jos, poradit cu iduci put na tome :D :D

Otpocetka pravilno razrađen. Nikad forsiran na hladno. Nikad ugasen netom nakon zaustavljanja. Vozen u punom rasponu okretaja, kako je od strane konstruktora i projektiran da se vozi. Ulje (originalno) i filter se mijenja strogo svakih 10 tkm, ma sta god oni pisali o produzenim intervalima.
Zato dise punim plucima, ide ko lav, trosi ko u crtiću. Nema straha, trajat ce 100 godina kao i svaki moj do sad :palac-gore: I ne strahujem da ce mu se zastopat FAP tako skoro :cool:
Tako se auto vozi, nema izivljavanja, ali nema ni mazenja. Tako nema ni bolesljivosti.
 

superhrvoje

New member
Re: Nemiran rad u leru

Ma daj nemoj mi reći da si C3 (motor 1.4,75ks) vozio na 6000 .Pa raspao bi se...
Raspao bi se ako je neispravan. Vozio sam tako svoj auto, isti kao i tvoj, kojeg sam platio i održavao iz svog žepa. Recimo kako sam već 5 puta rekao, na jadranskoj magistrali prilikom preticanja, da čim kraće budem s krive strane ceste, kad treba preskočit neki bus ili nešto. Ne hladnog nego zagrijanog, naravno.

Ako oćeš pokazat ću ti kad dođem u Ri. Tako vozim i svog HDi pa i jeftinog punta starog 15 godina, pa se uopće ne kvari. Recimo frend koji istog punta vozi kilavo je spržio hrpu šoldi u njega.
Ispravnom motoru neće ništa biti od okretaja ako je na radnoj temperaturi (možeš mi vjerovat jer išao sam i u školu za to: više motoru šteti da ga zagušiš).
Zašto baš takvi zagušeni padnu na ekotestu?
 

Marko

Well-known member
Re: Nemiran rad u leru

Pa ne pišemo svima koji pitaju kak da voze - da ga teraju kak vraga!
Ako auto redovno održavaš mora držati, ma i 1.0 motor (iz saxa) ide do 6000 okretaja ko beba kamo neće 1.4... TU serija motora - nepoderiva serija motora!!! :palac-gore:
 

1587 VTS

New member
Re: Nemiran rad u leru

Tako vozim i svog HDi pa i jeftinog punta starog 15 godina, pa se uopće ne kvari. Recimo frend koji istog punta vozi kilavo je spržio hrpu šoldi u njega.
To sam mu i ja pokusao objasniti na slikovit nacin :D Da izbije sebi bube iz glave i potera vise taj auto kako treba..
Ako auto redovno održavaš mora držati, ma i 1.0 motor (iz saxa) ide do 6000 okretaja ko beba kamo neće 1.4... TU serija motora - nepoderiva serija motora!!! :palac-gore:
Mogu sve potvrditi. Imao Saxo 1.0i. To su neunistivi motori. Kod mene je odradio 105 tkm gore opisane voznje, bez iti jednog jedinog kvara. Tad je prodan. Na zahtjev prvog potencijalnog kupca, napravljen je temeljit pregled kod mehanicara, izmjerena kompresija i ovaj je ustanovio da je zdrav ko dren. Taj je kasnije odustao jer ga je zena nagovorila da kupe novi auto. Kupio ga na kraju moj susjed, odmah sljedeci dan, nije nista ni provjeravao. Kad smo zadnji put pricali rekao mi je da sad ima 189 tkm i da, osim seta kvacila na 130 tkm, nije nista mijenjao i da ce ga voziti sve dok se ne raspadne :palac-gore:
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

oho pa vi ste ovdje svi neki street race boysi:)
Bome stvarno vi to tjerate,svaka čast:palac-gore::palac-gore:
Ova slika sa Fiestom na 6500 okretaja sa tako relativno slabim motorom je za nevjerovat.:palac-gore:
Jadan C3 novi je a ti ga već goniš kao da je C2:D ,pa sačekaj malo da se bar razradi taj motor:)

Ali ovo sa saxom na 190 kmh,to nevjerujem ,mora da je neka muljaža???
Saxo na gotovo 200 kmh ma daj...nevjerujem:confused:

Inače moram i ja pohvaliti saxo jer mi ga ima brat i iznimno je zadovoljan s njime a bome ga redovito tjera u visoke okretaje.Mislim da je motor 1.1 ili 1.0 nisam siguran.

Ok svi ste se složili da je potrebno ponekad tjerati auto u crveno i nema problema,uvjerili ste me ,ali ja jednostavno nemam potrebu juriti tako brzo.:)
 

superhrvoje

New member
Re: Nemiran rad u leru

oho pa vi ste ovdje svi neki street race boysi:)
Bome stvarno vi to tjerate,svaka čast:palac-gore::palac-gore:
Jadan C3 novi je a ti ga već goniš kao da je C2:D ,pa sačekaj malo da se bar razradi taj motor:)

Ali ovo sa saxom na 190 kmh,to nevjerujem ,mora da je neka muljaža???
Saxo na gotovo 200 kmh ma daj...nevjerujem:confused:

Ok svi ste se složili da je potrebno ponekad tjerati auto u crveno i nema problema,uvjerili ste me ,ali ja jednostavno nemam potrebu juriti tako brzo.:)
pa ja ti lipo govorim: kakav stritrejs, ne treba mi takvo nadodavanje centimetri. imao sam c3, isti kao i tvoj, čak i isto RI tablica i iste boje, bio sam s njim po pola evrope i sve ok!
fiesta 1.25 je Yamahina serija motora iz devedesetih, i to se vrti (ali i loče) k'o blesavo. Fiesta 1.25 s kraja devedesetih ima ful kratke prijenose i čupa. ali i povuče desetku na autoputu, kad se vrti skoro 5000 u petoj na 130 na sat.

laže celer pa ne mora bit 190 ako nije VTS. moje iskustvo: AX-om 1.0i sam i ja na autoputu išao toliko da me je bilo strah. 170, a ne ide toliko ni da ga hitiš sa empire state buildinga. ali da, AX 1.0i je carski auto. i danas šiba po Ri bez greške! i ne moraš uopće jurit brzo. tek tu i tamo kod preticanja i čega već ga malo ispušeš. recimo po zaobilaznici staviš u treću i miran si
 

RI-C3

New member
Re: Nemiran rad u leru

Raspušem ga po Riječkoj zaobilaznici ,ali u 5 na oko 80-100 kmh.Neznam dal je to uopće raspuhivanje jer okretaji nisu ni do 3000 u tom režimu rada.
Da idem u trećoj 100 kmh e onda vjerujem da bi se dobrano raspuhao do 6000 .
Nisam to probao ni neću.:)
 

Mala vila

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor

Pozdrav forumaši, nova sam i ne snalazim se baš, ali imam jedan problem. Imam C3 i unatrag mjesec dana mi se dogodilo da mali ne prima gas, naravno danas se opet dogodilo... nakon što ga ostavim ugašenog nekoliko minuta, kod idućeg paljenja je sve u redu?! Majstor mi je rekao da je u pitanju nekakva klapna... može li mi netko reći o čemu se radi, hvala unaprijed... nesretna mala vila :(
 

Ciki vts

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor

Pozdrav forumaši, nova sam i ne snalazim se baš, ali imam jedan problem. Imam C3 i unatrag mjesec dana mi se dogodilo da mali ne prima gas, naravno danas se opet dogodilo... nakon što ga ostavim ugašenog nekoliko minuta, kod idućeg paljenja je sve u redu?! Majstor mi je rekao da je u pitanju nekakva klapna... može li mi netko reći o čemu se radi, hvala unaprijed... nesretna mala vila :(
Prvo moras otici kod nekoga da se spoji na komp, bez toga su sve samo nagadanja.
 

Mala vila

New member
Re: C3 ne prima gas

Bila sam, spoji se na komp. i resetira mi neku lampicu što javlja grešku, ali to mi se ponovilo već dva puta i majstor mi kaže da se mora promijeniti neka "klapnica" ( što god to bilo)... navodno da je skupa, 3000 kn, zar je moguće?
 
Na vrh