Par savjeta:
Neznam tocno kakva ti je plinska instalacija ali izgleda da je dosta stara.
Velika vecina novih instalacija funkcionira tako da emulator ili plinski ECU uzima vrijednosti iz benzinskog ECU-a tzv. vremena injektiranja ili jednostavnije benzinsku mapu i multiplicira ju tako da goriva smjesa bude priblizno jednaka na plinu i benzinu. To mapu mozes sam postavljati kako god zelis.
E sada, po ovome sto opisujes plinsku mapu ne mozes stimati? Znaci ona je tocno zadana za pojedini tip motora i ne moze se prilagodavati?
To znaci 2 stvari:
1. isparivac ti mora biti potpuno ispravan i podesen na tocan tlak i,
2. plinski injektori (tj. plinske dizne i elektroventili) moraju biti potpuno ispravni
Stvar je u tome da iako ovito plinski ECU moze prilagodavati vremena plinskih injektora ovisno o tlaku isparivaca, uvijek postoji sweet spot - tlak na kojem su vremena savrsena za odabrani promjer dizni plinskog rail-a.
Dakle, kada ti je plinski rail servisiran?
Isto tako banalnost tipa neispravan kabel za svjecice i zazor samih svjecica jako igraju kod plina.
Jos nesto, s obzirom da je stari sustav i ne omogucava ti pracenje parametara rada plina i motora u realnom vremena, bilo bi idealno da spojis lexiu i od paljenja kroz jednu cijelu voznju gledas parametre motora. Da tocno vidis sto se i kada dogada. Kada nastupa prebogata smjesa i pojavljuje se greska.
Benzinski injektori mogu biti prljavi i imati smanjeni protok, mogu cak i propustati u granu ili cak van u motorni prostor. To jedino mozes znati ako ih skines i das na ispitni stol.
Po svemu ovome sto pricas, ako je lambda ispravna (a po videu se cini OK) ispada da je mozda tlak plina nakon isparivaca prevelik, sustav vise ne moze smanjiti vremena otvaranja plinskih injektora i imas prebogatu smjesu (i vecu potrosnju). Ta prebogata smjesa i javlja gresku i poremecuje benzinsku mapu koja se onda osiromasuje i nakon paljenja motor nemirno radi na benzinu dok opet ne prilagodi smjesu.
Ista ova prica ide za slucaj da je smjesa presiromasna na plinu pa benzinski ECU obogati smjesu...