Problem pri paljenju zimi

ZumZum

New member
Jeste..normalno se pali..par sekundi i onda se ugasi.
Onda ocito imas isti problem kao ja :D
Mozda da pogledas ako imas pristup nekoj dijagnostici tempereturu rashladne tecnosti.
Jer su izgleda najvece sanse da to kod mene pravi problem.

@Milosh
Hvala ti puno, ova uputstva ce mi dobro doci.
Koliko vidim, da bi se ovaj senzor zamijenio potrebno je ispustiti svu rashladnu tekucinu iz sistema? (drain the engine coolant circuit)
 

mladenbl

New member
Ja sam imao slican problem, ali kod mene nije ovoliko verglalo kao sto je na tvom snimku. Kod mene je to maksimalno trajalo sekundu, ali to mi se desilo dva puta. Posle drugog puta kada mi se desilo, sledeci put sam pokusao da upalim auto i nisam uspeo.
Kada sam ga palio, sve lampice na instrument tabli su se palile i sijale su, palio mi se Energy saving mode i sve se ugasi. Meni je akumulator bio prazan, tako da sam kupio novi i to je to. Posle toga nisam imao takvih problema.
 

ZumZum

New member
Meni je akumulator bio prazan, tako da sam kupio novi i to je to
Ja sam prosle godine imao taj isti problem, i tada sam zamijenio akumulator.
Sad se nista ne pali, ni lapice ni Economy mode, ali se zato ovo desava.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ne moras ispustit antifriz, prvo ispitaj senzor. Ako bude ipak neispravan, na brzinu ga zamjeni. Nesto ce istec to nadospi, odraci i to je to.
 

Milosh

Test
Da, oni su napisali da se ispusti, ali to ne čudi i ne znači da se ne može bez toga. Kao što Nemo reče, nešto će sigurno isteći, pokušaj to uhvatiti. Pretpostavljam da neće puno, nije taj senzor tako nisko.
 

tomica0308

Well-known member
Evo da javim jutarnje veselje na -21. Dam kontakt ekran se pali ko da mu se neda (ni meni se nebi dalo :D ) pricekam 10 sekundi i upali ko iz topa. Auto radi na mjestu 10minuta, krecem 200m i nema gasa, STOP, greska motora bip bip tuli i crkne. Upali iz prve radi 5 minuta krecem 500m i opet crkne. Upalim opet stojim 30min (nokte i prste neosjecam) i evo uspio krenut odma isao k mehi da mi greske obrise, niski tlak bla bla.
Sad pitanje. Ak se nafta smrzla dal sad ima vise vode u nafti ili ne?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nema viska vode nego manjka aditiva. U nafti ne smrzaje voda nego se stvara parafin koji zacepi filter goriva. Odatle greska niskog tlaka. Aditiv protiv "smrzavanja" ce pomoc da se to ne dogada. I da, ne toci vise na toj benzinskoj.
 

tomica0308

Well-known member
Jbg ja sam kriv. Do -15 je disel, a vani bilo -21, trebao sak arktik ili aditiv stavit. Nadam se da se sad nece bit ce -7.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nema viska vode nego manjka aditiva.
Uvik triba stavljat premium diesel u HDi. Na pun rezervoar je to nekih 12-13 kuna (eto, ni dva eura, po novome) razlika, a nebo i zemlja u radu motora, snazi i potoršnji. Očito i u smrzavanju. :) Običan desel je za kamione i golfove. :angel:
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
I da, nemoj vise palit auto sa parafinom u gorivu shebat ce si visokotlacnu pumpu, lezaj se podmazuje gorivom, pa ako.parafin zacepi dovod eto veselja.
 

gambler072

C5 enthusiast
@ZumZum jesi rijesio problem sa paljenjem?
Evo snimak mog paljenja nakon sto je auto stajao 3 dana, temp se ne sjecam koja je bila, nije bas pretoplo, oko 2-3 stepena u plusu. Isto tako postavavljam i klip sa mjehuricima zraka u gorivu koji idu od rucne pumpice do filtera goriva, ima ih i kod mene, ne znam je li to ok ili nije, ali bar kada uporedis kolicinu zraka, ako je ista, mozes to eliminisati.

[ame]https://youtu.be/cqykFyyeHOQ[/ame]

[ame]https://youtu.be/gmRJhEoODQ8[/ame]
 

ZumZum

New member
@gambler072
Nisam jos rijesio, u servisu mi rekli da moram dovesti auto da prenoci, da sutradan mogu vidjeti sta se desava.
Sto se tice mjehurica, tako je otprilike i kod mene.
 

poginaldo

Active member
imas li od koga probati noviji akumulator?
mjesec dana mi se pali economy mode ali samo ujutro, auto ne ide, u voznji cim stisnem jace gas ide u limp, gasi turbo, bijeli dim....
grijace nove stavio, reparaciju dizni odradio, ponovo remap radio i nista, mjerili mi punjenje odlicno, akumulator star dvije godine i 2 mjeseca, duracell... dzaba sve

zamjenio akumulator i rijesio sve probleme
 

Doomsday

U prolazu...
Koliko vidim, za tvoj model preporuka je 77Ah/780A ako ima hidrauliku...

Ako postoji šansa isprobat sa recimo Varta Silver Dynamic 577 400 078 od 77Ah/780A, vidit rješava li to problem...

Znam, glupo, ali ako radi...

:angel:
 

Doomsday

U prolazu...
Uf, ako nema hidrauliku, onda bi onaj 74Ah/750A star godinu dana morao biti i više nego dovoljan... Hm... :thinking:

Valjda...

:D
 
Na vrh