Problem pri paljenju zimi

charllie

Active member
Zrak u gorivu se desava prvenstveno zimi,zbog hladnoce i krutosti cijevi negdje vuce,imo taj Problem pa znam,prvo to provjeri jer ce bit sranja sa promjenom grijaca nevole se bas izvadit kolko god ti pazio.:thinking:
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako je od pomoci, na 2.2 hdi je bosch, bar na ovom od 125kW, a da budes 100% siguran da je i kod tebe tako mozes otici na www.vin-decoder.co ili service, ukucati VIN i provjeriti.
P.S. @nemo26 Extra video, definitivno od pomoci za DIY.
 

ZumZum

New member
Moj je 150kW, ali je sistem ubrizgavanja Bosch, pa su vjerovatno i grijaci Bosch.
Nista, ovih dana cu zamijeniti grijace, pa cu vidjeti sta se desava.
Ako mi problem ne nestane, onda cu vidjeti dalje sta mi je ciniti.

Hvala svima na pomoci.

Gledao sam danas grijače, ispade da nisu uopste toliko jeftini koliko sam mislio :D
I tanji su nego inace, tako da su pretpostavljam vece sanse da puknu prilikom skidanja.
Ne znam sta mi je sada pametno, da li da ostavim ovako dok se nesto ne upali na dijagnostici, ili da ih mijenjam preventive radi.
 

ZumZum

New member
Iskreno, ne mogu da ih lociram.
Kad bi neko znao gdje se tacno nalaze, to bi mi pomoglo da mogu da izmjerim otpor unimjerom.
 

charllie

Active member
Sine jos jednom ti spominjem;),provjeri crijeva jer to upucuje na zrak u gorivu a sto se grijaca tice ja mislim da bi ich zbog preventive bilo dobro minjat na150 000-200 000km kasnije su problemi pri skidanju jer zapeku.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kolike su temperature ovih dana u Sarajevu? Mislim da mora biti blizu -5°C da bi se grijači na HDi-u palili. Možda nije do njih.

Relej grijača isto može biti problem.

 

ZumZum

New member
Jutros je bilo oko -2 meni se cini, i dosta je bolje upalio nego inace, ali je opet bio prisutan ruzan rad motora, i kao neko skakutanje obrtaja u prvih 5-6 sekundi.

U servisima kad od spomenem ovaj problem, svi kazu "ma lose gorivo" i niko da se potrudi da otkrije sta je problem.
Plus, dok dodjem do servisa auto bude koliko toliko zagrijano, tako da ovaj problem ne bude prisutan, jer se desava kada auto prenoci vani na hladnom.

@charllie
Nisam siguran kako to da proverim, sta tacno da gledam?
I btw. auto je preslo skoro 180.000.
 

charllie

Active member
Dok radi ako se nevidi kad nije upaljen.Osimtoga ak imas pumpu(crno zadebljanje na crijevu) da mores da ga pumpas dok radi probaj,tada radi normalno i nema mjehurica.
 

Pavel

Lepi™
Hmmm...Meni su ti tvoji simptomi čudni..Kod mene je bilo ovako..

Kad su obrtaji malo divljali (rasli i padali bez nekakvog posebnog razloga) i kad je auto kod paljenja znao zatresti, uskoro je rezultiralo time da se gasio, a na kraju se više nije dao upaliti. Filter goriva koji su stavili u servisu je bio neki skroz deseti (koji Citroen nema na listi), nastalo je sranje, vukao je zrak u motor i na kraju nije se dao upaliti. Odvezao ga svom majstoru, stavio original filter i od onda nikakvih problema.

Same vibracije na motoru ako traju, mogu dolaziti od nosača motora. Meni su dva bila napukla, nisam imao pojma. Kod velikog servisa majstor to vidio i zamijenio. Znatno manje trese i tiši je u vožnji.

U 12. mjesecu, negdje oko Božića (detaljno imaš na mojoj temi) mi je javio dvije greške. Jedna je greška bila greška releja grijača. Ispalo je da su ispravni ali da vjerojatno jedan od njih falšira i da bi uskoro mogao otkazati. Preporuka je da se onda vade svi van, ali odlučili smo ostaviti ih i pričekati proljeće. Nije bilo nikakvih problema nakon što su greške poništene niti je auto radio problem.
 

ZumZum

New member
rijevo koje ide na filter goriva, trebalo bi da bude providno, ako ima previse mjehurica zraka, onda nije ok.
Jutros sam pogledao, i koliko sam vidjeo ima mjehurica, ali ne bi rekao da ih je previse.
Međutim, ima jedan poveći mjerhur, (pkusati cu da uslikam i stavim sliku da se bolje vidi) tako da sam pomocu pumpice pumpao jedno minutu, dok se skroz nije stvrdnula.
Buduci da jutros nije bilo prehladno, upalio je bolje nego inace ali su opet bili prisutini isti simptomi, samo manje izrazeni.

@Pavel
Sto se tice nosaca i filtera, to sam mijenjao prije mozda par mjeseci.
Filter je Purflux-ov, koji je meni se cini prva ugradnja, pa se nadam da to ne bi trebalo praviti probleme.
 

ZumZum

New member
@ZumZum daj nam slike auta, nemoj da je moj C5 jedini biturbo
Kad ga fino operem, onda mogu par slika staviti :D

Sve u svemu, morati cu ovo u servisu ponovo spomenuti, u nadi da ce se ovaj put potruditi da pokusaju da rijese problem, a ne da kazu to je do loseg goriva
 
Na vrh