Problem pri paljenju zimi

ZumZum

New member
Ma bio sam maximalno dosadan, ali nista.
Prije vjerujem da ne znaju ni oni sta je, niti sta da gledaju, pa im je za sve krivo lose gorivo :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ma, gledaj, to moraš otići u servis koji je specijaliziran za diesel pumpe, dizne i općenito common rail. Neće ti ovi kod kojih si bio ništa naći niti oni to znaju tražiti.

Maloprije sam se privatno čuo s čovjekom koji to baš radi i spomenuo mu usput tvoj slučaj. Kaže da problem često kod tih simptoma zna biti i selenoidu na pumpi.



Naravno, ne može se 100 posto ništa dijagnosticirati preko foruma. Malo je vjerojatno da su grijači iako bi najbolje bilo da su oni.
 

ZumZum

New member
Maloprije sam se privatno čuo s čovjekom koji to baš radi i spomenuo mu usput tvoj slučaj. Kaže da problem često kod tih simptoma zna biti i selenoidu na pumpi.
Prije svega da se zahvalim na pomoci, stvarno mi puno znaci.
Sad moram u Sarajevu, ili okolici Sarajeva, naci nekoga ko je specijaliovan za ove stvari.
Morati cu se raspitati malo.

Znas li slucajno otprilike koliko taj solenoid kosta, i da li ga je tesko zamijeniti?

Zamijenimo se za auta kad idem kući i ostavim ti ga u pravom servisu.
Moze, samo kako je krenulo mozda ga uskoro ne mognem upaliti nikako :D
 

ZumZum

New member
Jutros je bilo -6, pa sam iskoristio da snimim kako to izgleda :D
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=tWhlRJ-9nAg[/ame]

Iz auspuha nije bilo uopste puno dima, tako da grijace mislim mozemo definitivno iskljuciti, ocito nije do njih.
 

Milosh

Test
Da, i ja sam očekivao sam da će puno kraće verglati na toj temperaturi.

Nesto definitivno lupa.

A to što nema dima nema veze sa grijačima, nije to pravilo. Bijeli dim obično bude zbog injektora.

Ja bih prvo sumnjao na grijače i prvo bih njih privjerio pa onda dalje, baš zbog tog dužeg verglanja.
 

ZumZum

New member
Nista, sad u petak svakako vozim u servis, reci cu im da provjere grijače.
Nadam se da barem to znaju da provjere.

Da li je moguce da stvarno ovoliko lupa zbog grijaca, a da se pri tome nista na dijagnostici ne pojavi?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Sta li pokazuje dijagnostika za senzor rashladne tekucine? Koju temperaturu pokazuje? Dizel teze pali zbog: lose kompresije, losih grijaca, loseg elektropokretaca, pogresne informacije o temperaturi rashladne tekucine, losih injektora, defektnog racunala ecu. Kad se to sve provjeri uzrok se mora otkrit.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pojacaj peperse, nes to nista cut :D
Sala, nadam se da ti to rijese! Ja se nerazumijem pa ti neznam nista pametno rec...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Treba pokazivat priblizno vanjsku tdmperaturu (kad je auto hladno), ako daje lazni podatak da je temperatura vode debelo u plusu, racunalo nece ni paliti grijace.
 

ZumZum

New member
Pogledati cu ujutru opet, da vidim koju temperaturu ocitava.
Jutros cim sam dao kontakt upalila se lampica grijaca, tako da bi to trebalo da znaci da ih je upalio?
 

charllie

Active member
Suti zemo ti si jos dobro proso.kod nas -11 ujtra sinov C5nije htio upalit:thinking: pa je otiso na poso s C4 bezincom od mladjeg sina.Kasnije sam ja probo na -9, iz cetvrtog pokusaja i dugog verglanja nekako upalio,provozo ga 15km do birtije da se malo ugrije a sutra cemo vidit.
Ne pali sijalicu-kontrola motora jer iz iskustva znam da je pali ako su otisla tek dva,malo mi cudno da se tolko Muci radi jednog,nema zraka u crijevu jedino ako ga ne zeza dovod oli voda u gorivu koce ga znat.A zarulja grijaca svijetli mozda nekih6-8 sek.
Moj 2004g opalia bez problema ali sam lani koncem g. mijenjo grijace,jedan je puko al je iziso brez problema.:rolleyes:
 
Posljednje uređivanje:

charllie

Active member
Ti se smij,ja vec razmisljo ugurat el. radijator ispod,Webasto je zakon imo ga u Vectri karavanu,navijes sat a ujtro toplo,milina.:angel:
 
Na vrh