Problem pri paljenju zimi

ZumZum

New member
Zdravo svima,

U zadnje vrijeme imam problem prilikom paljenja kada je vani hladno.
U sustini, cim je temperatura ispod nule auto malo teze pali (nekada malo duze vergla, nekada upali iz prve), ali nakon toga slijedi poprilicno ruzan rad motora.
Motor bude poprilicno bucan, dosta treska i obrtaji kao da variraju.
To traje 5-10 sekundi, nakon toga se smiri, ali i dalje je dosta bucniji nego inace.
Sto se tice buke, pretpostavljam da je to normalno za dizele, ali za ostalo nisam siguran da je bas normalno ponasanje.

Akumulator sam mijenjao prije godinu dana, u pitanju je Bosch Silver (750A, 74Ah), tako da ne bi trebalo da je akumulator u pitanju.
Vozio sam auto na dijagnostiku, i nije bilo nikakvih gresaka.

Da li je neko imao isti problem, ili zna sta bi moglo biti u pitanju?

U pitanju je Citrone C5 2.2HDi automatic (2011 godiste)
 

ZumZum

New member
Mislim da zadimi malo vise nego inace, ali ne previse.
Da li bi izbacio gresku da su grijaci, ili je moguce da su jednostavno dotrajali?

A sto se tice dijagnostike, trenunto nista ne pokazuje na racunaru.
Doduse, bila se jednom ukazala greska vezana za poziciju bregaste osovine (P0340 meni se cini) nakon urađenog velikog servisa, ali se nakon brisanja vise nije javljala.
A ovo se desava svaki dan, tj. svako jutro, ako je hladno, pa nisam siguran da li moze ovo biti uzrok mog problema.
 
Posljednje uređivanje:

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Mislim da zadimi malo vise nego inace, ali ne previse.
Da li bi izbacio gresku da su grijaci, ili je moguce da su jednostavno dotrajali?
Dok se ne javi netko pametniji, podijelit ću svoje iskustvo.
Za grijače ti se ne pali greška. Barem nije na mojem starom C5, vjerojatno se ne pali ni na ovome aktualnome modelu kojeg obojica imamo. :)
Meni su rekli da dizne i loši grijači imaju slične simptome: trenutni, bijeli dim kod paljenja, otežano paljenje, lupanje dok se ne ugrije...
Počni od grijača. Oni se najlakše ispitaju i zamijene, a realno, nisu ni skupi.
EGR meni nije pravio probleme kod paljenja, nego u vožnji. Prebaci te u onaj "limp mode" ili "safe mode" i ne ide preko 2000 okr/min
 

ZumZum

New member
Nista, probati cu od grijaca. Nadam se samo da nije previse posla da se skinu i provjere.
Prosto mi je nevjerovatno da se ne pali greska za grijace.
 

gambler072

C5 enthusiast
Nadam se da do ovoga nije
Doduse, bila se jednom ukazala greska vezana za poziciju bregaste osovine (P0340 meni se cini) nakon urađenog velikog servisa, ali se nakon brisanja vise nije javljala.
Kada sam ja radio veliki servis na starom autu prilikom pokusaja paljenja se pojavila slicna greska - neuskladjenost polozaja radilice i bregaste, a razlog je bio sto im je "pobjegao" jedan zub kada su stavljali remen. Auto naravno nije htio upaliti, a nismo ga ni mi forsirali, cim nije sastavio na prvom paljenju stavili smo ga na kompjuter i vidjeli do cega je, nakon toga postavili remen kako treba i upalio je bez problema. Ne znam da li bi samo brisanje greske omogucilo paljenje cak i kada nisu uskladjeni polozaji gore spomenutih, ukoliko bi, to bi onda eventualno objasnilo i bucniji rad. Koliko sam cuo takvo minimalno odstupanje ne moze dovesti do neke velike havarije motora. Ipak, najbolje je da krenes od grijaca kao sto su i kolege rekle, nije veliko ulaganje. Sretno :)
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Meni je bacio nekakvu grešku, pisao sam o tome na temi i iako izričito ne piše da se radi o grijaču, radi se o njemu. Relej neki k..ac palac.. Grešku je javljao iako je auto palio bez problema kroz zimu no primjetio sam da lampica grijača radi par sekundi duže nego inače.

Uskoro planiram zamjenu..Nije bio bučan a bome ni dima se ne sjećam..Nije ga bilo..
 

ZumZum

New member
Jutros sam bas gledao, i dosta vise dima je izlazilo mozda prvih 10ak minuta dok je auto radilo. Kasnije se smirilo i onda je nastavio da radi kako treba.
Tako da i meni to sve upucuje da su grijaci u pitanju, tako da cu ih zamijeniti ovih dana. Ima li neko preporuku, koje da kupim? (Bosc, Beru itd.)
 

charllie

Active member
Sto se tice grijaca,kontrolna lampica se pali tek kad su dva ili vise otisla,no Auto svejedno pali bez poteskoca.:angel:
Iako sam prvospomenia grijace,bolje je prvo pogledat dovod goriva,zrak u gorivu ima take simptome ,ak ti je prozirna cijev odma se vidi a krivac zna biti na spoju cijevi ili kuciste filtra goriva.;)
 

ZumZum

New member
@Milosh
Gdje se tacno nalazi taj servis?

@Charllie
Ako je u pitanju zrak u gorivu, zar onda ne bi trebalo stalno da se desava, cak i kada je toplo vani?
 

ZumZum

New member
Da, to mi je predaleko, ali hvala u svakom slucaju :)
Da li neko zna slucajno koji grijaci su prva ugradnja kod mog auta, tj. koji je proizvođač u pitanju?
 

MR47

Member
Prekontroliraj grijače,meni je passat palio odlično i na minusu,ali je bilo tog trzanja dok ne dođe k sebi.Na dijagnostici se nije ništa vidjelo,a kad sam mjeril otpor ni jedan nije bil ispravan.
 

ZumZum

New member
Ne znam koliko je komplikovano na ovom 2.2 HDi motoru doci do njih, da ih ispitam.
Znam tacno proceduru, ali ne znam gdje su locirani.
Mozda cu odvesti u servis, pa njih zamoliti da pogledaju.

Ali na kraju krajeva, oni nisu skupi, mozda mi je bolje cak i preventive radi da ih zamijenim.
Ne znam samo koje da uzmem, tj. koji dolaze kao prva ugradnja.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Grijace su oem Delphi ako imas njihov sustav ubrizgavanja, Bosch ako je njihov. Sasvim je svejedno koje grijace ces stavit, a ako bas hoces da budu top stavi ngk, s njima ne mozes fulat. Na dijagnostici pogledaj tlak goriva trazeni/izmjereni, otvaranje regulatora goriva, zrak trazeni/izmjereni, kompresija, senzor bucnih vibracija, pilot ubrizgavanje goriva. Inace taj motor i kad je hladan trebao bi radit dosta mirno zahvaljujuc pilot ubrizgavanju. Ako budes sam skidao grijace ne skidaj bez moment kljuca jer se zna desit da pukne pa se mora glava skidat. Ja sam imao slican problem, bio je senzor bucnih vibracija, nekad registrira detonaciju nekad ne, na osciloskopu se lijepo vidio.
 
Na vrh