Povećavanje snage motora

deda

New member
Gs nije bio u dizel varijanti,benzinac 1,3 65 ks troši 7-8 l.
Bx isto tak,dizel nešto manje,ja sam ga znao voziti da je trošio 5l.
Xsara,Saxo 1,4 75 ks isto nemreš spustiti benzinca ispod 7-8 l.
C4 1,4 nema šanse spustiti ispod 7l.Dakle zabadava sva ćuda današnje nauke.Auti kolko bi i trošili manje,nema koristi jer su za 50% teži od iste klase stare generacije.
Evo ti još jedan primjer iz vlastitog iskustva,Rover SD 2400 sdt,trošio je 7 litara dizela,težak 1 700kg, i dulji od 5 metara pri tempu od 150km/h,pa usporedi sa C5ili C6,koji su 198 ks v6 2,7 i jedva ide preko 200km/h,a ovaj je išao do 190 bez muke,sa 92 ks.
 

balki

Active member
Auti su narasli, oprema je narasla, sigurnost je narasla, zahtjevi kupaca su narasli, kotaci su narasli, zahtjevi za smanjenjem buke i zagadjenja su narasli... to je trend koji nemremo zaobici iako nam se vecini ne svidja. Vecinu toga gura auto industrija preko svojih lobija kako bi ubrzala programirano zastarjevanje i potrebu kupca da svakih par godina kupi novi/drugi auto (tak je sa svim proizvodima nazalost).
Ko sto rekoh to je realnost a pricanje o "staarim dobrim vremenima" je cista romantika postalo;-)
Zelja nekih da naprave svoj auto razlicitim od ostalih dali po povecanju snage ili stavljanju plavih ledica i spojlera velkog ko sank je takodjer realnost kojoj se mozemi smijat ili plakat...
 

deda

New member
Tak je.Potrošačko društvo u cilju bogačenja pojedinaca nas namjerno tjera na to,da kupujemo novo,staro bacamo,bez obzira što je većina toga nepotrebna,samo dokle će tako.Zemljini resursi se nemilice troše i zagađuje okoliš,a ekologija je samo priča koja nema veze sa istinom,isto kao i politika.

http://projects.205gtidrivers.com/albums/205mi32-eurotrip09/205Mi32_Eurotrip09_027.jpg
Evo čovjek sam sklepao Puga sa dva motora iz MI16.Kad se vez mućio,napravio je pravu zvjerku.
 

HAL9000

New member
Remap report

Napravio sam jutros remap (Berlingo 1.6 hdi 110) kod Tibora.Cca 30 KS gore i 60 Nm više kaže on. Auto ide bolje a nakon resetiranja potrošnje danas sam vozio cijeli dan po Zagrebu i po BC troši cca 1 litru manje nego prije.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Još kad biš ga izmjerio na valjcima :grin: pa da vidimo koliko je cca točno. Daj malo više dojmova kad prođeš još koji km ;)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Zašto si toliko skeptičan? :)

Vidi ovo. 2.5 turbo sa 225 KS na 265,8 KS Je l dinamo laže? ;)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=xUZVIJmjZ50[/ame]

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=OKA-l2jgTf0[/ame]
 

Automatic

Well-known member
Ne nisam skeptičan ,samo neznam gde ga izmjerio ,i kaj je sve promenil da bi dobil 30 konja,na vjerujem da su i ovi auti dignuti samo preko laptopa i za siću.
 

HAL9000

New member
Sigurno neće na mjerenje jer se to za berlingo ne isplati plaćati , subjektivno dosta bolje ide i meni je to dosta. A mjeriti je trebali i prije jer samo onda bi znao koliko je dobio.
Automatic vidim da se kužiš u aute , puno više od mene , ali što se ovoga dizanja snage tiče kao da si ostao u prošlosti, pa to ljudi stalno rade i to več dugo godina i može se dosta dobiti.
 

Automatic

Well-known member
Nee ,ne velim da se ne može,može se samo je pitanje šta se sve stavi u motor i koliko mu to šteti ili ne šteti.Naravno da se izmjenom čipa i promjenom automatski parametrima može dobit snage da bu auto življi ,ali samo preko laptopa 30 konja mi je punoAko si kad pustio plin i zrak plamen je bio narančast,kad bi smanjio malo plin dobio bi veću snagu( plavkast plamen i puno bučniji) a manju potrošnju jer si samo smanjio plin ,ali ono što ostaje je brener.Sveg će biti manje i dat će više snage samo u kompresionom prostoru je ogromna snaga zbog brenera a sad je pitanje koliko šteti .Nadam se da si razumio o čem ti pišem.Dovoljno je samo remenice zupčastog malo podesit na bregatama i auto će automatski biti življi jedino će na konačnoj brzini gubit 10 km od svoje maksimalne.I još da nadodam koliko košta takvo pojačavanje snage,ak je jefino onda je i kvaliteta jeftina .
 

balki

Active member
Glupo mi je ponavljati al evo još jednom. Na HDI autima se promjenom parametara mjenja krivulja boosta turbine skoro po cjelom rasponu i ostali parametri budu izmjenjeni da to mogu popratiti (kut i način ubrizgavanja, količina ubrizgavanja) i mašina to odradi jer je sve napravljeno sa faktorom sigurnosti da može izdržati i taj dodatni napor/trenje/pritisak nazovikakooćeš.
To je tako, to ljudi koriste i radi im i ne spada u domenu vjerujem/nevjerujem jer se ne radi o tarotu. Atmosferci i stare kante su druga priča pa ih je ovdje o ovom threadu nerazumno i spominjati jer su OT:grin:
 

Automatic

Well-known member
Evo kak kaže tec ,samo terajte:),ali da se krivulja ne poravna u ravninu i tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Na HDI autima se promjenom parametara mjenja krivulja boosta turbine skoro po cjelom rasponu i ostali parametri budu izmjenjeni da to mogu popratiti (kut i način ubrizgavanja, količina ubrizgavanja) i mašina to odradi jer je sve napravljeno sa faktorom sigurnosti da može izdržati i taj dodatni napor/trenje/pritisak nazovikakooćeš.
Tako rade elektroničari na tim motorima,i u pravu si:D
 

Automatic

Well-known member
Tako rade elektroničari na tim motorima,i u pravu si
Je tak to rade svi koji hoće zaradit na brzaka ,dok ima onih koji žele platit.Faktor sigurnosti je onaj kak motor izađe iz tvornice ,sve ostalo je na vlasnikovu odgovornost.
 

Automatic

Well-known member
Gle pa i to rade majstori a ne pekari ,samo je razlika kojima se to dopada i misle da je to ok,i recimo oni ko ja da je sam auto po sebi dovoljan onakav kakvog ga je tvornica proizvela(naravno da je kroz par godina i sama tvornica radila preinake radi poboljšanja kvalitete)bez raznih prčkarija po autu.Možda sam malo zastario po tom pitanju jer više volim oldtimere i klasične aute sa jednostavnim motorom ,ali kaj se mene i auta tiće ,dovoljni su kablovi na svječici i platine da auto savršeno funkcionira sve ostalo je suvišno i bez veze jer se u globalu ništa nije promjenilo osim luksuza.A opet kad pogledaš sve se promjenilo.Ista stvar koja je ostala je da i dan danas voze jedni i drugi....
 
Na vrh