Povećavanje snage motora

akiramar

Active member
Ja napravio kod Tibora prije nekoliko godina.
Jako sam zadovoljan. Ubrzanja su osjetno bolje, potrošnja...ah, tak-tak. Manje više je ostala ista, ali mi ubrzanja daju osmjeh na licu... Uglavnom sam na semaforima uvijek 1.
Slijedeći auto (ako ima turbinu) ide opet na remap kod njega, bez razmišljanja.

Megane kojeg sam još ranije mapirao još veselo ide. Sada ima preko 190'000 Km
Kod mog bratića je pa još pratim situaciju...
 

Phantom

Drajver
možeš mi ovo malo pojasniti na nekom primjeru, stvarno nisam shvatio

Sva suvremena vozila koriste "računalo" za upravljanje motorom. Ovo je upravljačka jedinica motora koja kontrolira i upravlja radom svih procesa u motoru:

vrijeme ubrizgavanja, ubrizgavanje goriva, tlak turbopunjača ....

Chiptuning je optimizacija programa koji ovo računalo koristi.

Izvorni program je zamijenjen novim programom, samo da se optimizira rad svih senzora i kontrolnih procesa motora, s potrebnom ubrzanje i fleksibilnost motora.

Potrošnja goriva ostaje ista u nepromijenjenom načinu vožnje, ili čak može biti smanjena usprkos živahnom i snažnom motoru.

Zašto proizvođači već to ne rade?

U razvoju, proizvođač mora uzeti u obzir niz čimbenika kao što su kvaliteta goriva, visinska razlika, klase osiguranja, različiti načini vožnje, kašnjenje u intervalima servisa ....




Ubrzanja su osjetno bolje
jel to znači da je prestizanje puno lakše :), to glavni faktor mog tuninga da kada već moraš vozilo koje se cuga prestići ne upadaš u skarice...

Citroen C4 1.6 HDI 112HP Chip Tuning:
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=DEN51ctFwe8"]https://www.youtube.com/watch?v=DEN51ctFwe8[/ame]
 

akiramar

Active member
jel to znači da je prestizanje puno lakše , to glavni faktor mog tuninga da kada već moraš vozilo koje se cuga prestići ne upadaš u skarice...
Nisam nikad mjerio... Možemo se nagdje nači pa probati...
Ja u svom remapan a netko s obicnim, pa da vidimo....
 

akiramar

Active member
Pa nisam mislio bas s tobom... bilo tko tko ima 1.6 hdi koji nije mapiran a zivi u ZG ili okolici.
A može i Vir s obzirom da idem tamo na 2 tjedna...
 

heconja

New member
c4 1.6 ehdi 2013 mapiranje

Pozdrav,zanima me vezano za mapiranje auta auto ima 115ks rucni mjenjac 6 brzina,mapirao bi ga na 140ks toliko mogu decki u citiusu dignut ks cijena 300 eura.
Ima netko iskustva sa takvim necim i zanima me vezano za sami motor i trajnost istoga zato trazim neko iskustvo i tko se vise kuzi u to.Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prelistaj malo prethodna iskustva...
nego, mora ti jasno biti da ako ga ideš čipat, motor mora biti u vrhunskom stanju. Turbo, injektori, mjenjač... sve mora biti tip top.
Jer ako i postoji neki problem (koji se trenutno i ne kuži), čipiranje će ga naglasiti. Npr., poluosovina ti je slaba, ali nema simptoma... sa 25ks više bi mogla trest na ubrzanjima.

Ako ti je auto u vrhunskom stanju... onda udari, zašto ne.
 

heconja

New member
auto je u top stanju,po pitanju autu sam picajzla,a mapiranje cu napraviti radi gušta i situacija financijska mi dopusta,samo malo iskustva drugih me zanimaju pa malo upijam od drugih,i hvala na odgovoru.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Onda problema nema :)
A nakon čipiranja, osobno ne vozim nešto puno drugačije nego prije... izbjegavam poklopiti full gas na nižim okretajima, a sam remap je nakon određenih okretaja isti kao tvornički (mislim 4200), pa ako i pobjegne gas, nema drame.
Pad potrošnje nisam primjetio :)

Sve u svemu, napravio bi to na valjda svakom turbaku kojeg bi imao u rukama
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Bio nekidan u servisu. Bmw Tomić.
Kasnije sam neobavezno pričao s čovjekom kojeg tamo poznajem. Kaže da rade i remap. Objasnio mi je što i kako. Nažalost, nisam ga puno shvatio. :( Uzeo mi je pirmjer nekog Volva 1,6 od 120 KS na kojem su novom mapom digli na 150 KS.
Kako se to postiže točno, kako to radi? Cijena je tistotinjak eura. Gore-dolje. Ovisi o tipu auta, vrsti motora, itd.

Čak se više kužim u klokanje procesora na kompu, iako mi ni to nije struka, nego u ovo. ;) Ako to netko radio ili se kuži iz prve ruke, volio bih čuti više. ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam dali se itko na forumu bavi time u punom smislu riječi, no to je znanost za sebe, a takva iskustva bi i ja volio čuti :)
Al ovako bazično po mojem shvaćanju, s jedne strane imaš hrpu sezora i informacije koje ulaze, a s druge strane hrpu mehanike kojom netko treba upravljati. Tu dolazi komp, ecu, sa svojom mapom punom (pojednostavljeno) if-then naredbi.
Ako senzor A daje 5x, onda injektor B daje 10y. U realnosti sa puno više komplikacija i faktora.
Remapom se, kako mu i ime kaže, u ecu ubacuje nova mapa po kojoj motor radi, i sada kad senzor A daje 5x, injektor B daje 20y.

Mape se u velikom dijelu kupuju gotove, eventualno malo prilagode i to je to... malo bolji će ih prilagođavati na valjcima, neki i na cesti. A custom mape su par stepenica iznad, cijenom i količinom posla.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam u Scenic 1 radio Remap, 100% je kupljen negde pa samo ubačen. Moje iskustvo je pozitivno, naročito posto je to bio 1.9dci sa svega 104ks fabricki. Naravno, nikakvi valjci i dalji tuning nije radjen 🤣
 

Cutac

Prèkaroš
Remap je smanjivanje sigurnosnog faktora motora. Znači tvornički ima toliko i toliko fore i sa remapom, smanjiš količinu fore.
 
Na vrh