A, dobro. Mislim, šteta. :hm:o samom iznosu ne bi.
da je kvalitetno odrađeno najmanje 300 eura, razlika 20 ks , smanjena potrošnja..Koliko love,jel ima neke velike razlike tih 20-ak KS
imaš pp@Phantom jesi nasao vec tko ce ti radit?
nebi se složio, vozio sam auta koja su remapirana prije i poslije, razlika je očigledna...manja potrošnja, veće ubrzanje, veća konačna brzina...I tu nema neke velike razlike u snazi, tako da ako se remapom dobije ista razlika
da malo search koristite,već bi saznali sve je napisano...akiramar kaže:Ajde pisi tu. Mozda ja svojem dam tih 20konjica sad dok se razradil na 280tkm
i još jedna temaCitat:
c4 power:
Daj javi na koliko ga dižeš, kod koga misliš to radit i odprilike koliko novaca? Moj je c4 92ks hdi.
Chipao kod Tibora u 5. mjesecu, digao za 30tak konja i 60 Nm, tako da je sada na cca 120/290, platio manje od 2000 Kn (ali to je zato što sam kod njega već chipao Megana, inace bi bilo više).
Auto fino ide, potrošnja mi se malo smanjila, sada je na 6 l/100 Km uglavnom gradske vožnje (stan-posao-grad-stan). Prije je bila na 6,25.
Kad idem po autocesti, ako malo pazim (vožnja 110-130), potrošnja (prosječna) se spušta na 5,8.
Što se tiče maksimalne brzine, koliko često misliš koristiti maksimalnu brzinu na bilo kojem autu, a posebno na c4?
razlika u ubrzanju? i dalje je to isti 1,6 hdi, nema tu nekog pretjeranog spektakla.. da ga pretvori u 2,0, to bi bio poso.
ja se ne bi upuštao, ali svatko neka odluči za sebe
možeš mi ovo malo pojasniti na nekom primjeru, stvarno nisam shvatiojer citroen stavi default zbog toga jer isti auto se prodaje i u turskoj kao u francuskoj...tako da moraju računat faktore lošeg goriva, cesta, klime itd...to je ništa drugo nego optimizacija koju bi morali proizvođači sami praviti ali ne rade, neka vrsta upgrade