Nema potrebe za vrijedanjem, ali ako je to jedini nacin... Dapace!
Slazem se, zato i iznosim ISKLJUCIVO cinjenice, s kojima si dobro upoznat.
Drago mi je zbog tebe, nazalost, mnogi nisu te srece. Nadam se da ce te auto/motor sluziti jos dugo
Brtva glave za citroen 1.4 motore se radila mislim 10 godina iako je uvijek nakon 80ak tkm propisala. Sad ti meni reci zasto je to tako bilo?
PS. (sad vise ta brtva nije u igri jer je citroen promjenio dobavljaca)
ovo glede vunderkinda nije islo tebi . al molim te suzdrzi se prenosenja nekih prici koje nisu iz prve ruke. ako imas konkretne linkove posalji ali forumi su puni svega i svacega... netko ce od zamjene zarulje na autu napravit tragikomediju pa ce se od tog stvorit prica o ne znam kakvim problemima vezani uz proizvodjaca. ponavljam ti uzmi si bilo kojeg proizvodjaca i kreni se zabavljat sa njihovim problemima. auti traze ulaganje i tu je kraj price. najnezahvalniji su ljudi koji znaju malo ili nista o autu kojeg kupuju sjednu,toce i voze a da uopce ne mare za njih mimo onog sto pise u servisnoj knjizici.
Naravno tu je marketing odigrao ulogu i sve veca komocija krajnjih kupaca koji misle da su auti savrseni strojevi koji se ne kvare pa ih i tako dozivljavaju.
Ja sam upoznat sa svim problemima koje su me mogli zadesit glede thp motora.
Malo je ljudi koji imaju THP 175 u Hrvatskoj. ako ces uzet za primjer 2,3 slucaja problematicnih THP vlasnika u .hr slobodno oni su opjevani po forumima i servisima i o njima sam isto upoznat...
Ono sto ja mogu rec odma je nestrucno preuzimanja automobila od strane peugeot koncesionara.
Svima pa i meni je receno da gazim auto od starta sto ja naravno nisam, svima kao i meni je receno da je garancijski servis 15 000km ili godina dana te da ne treba nista provjeravat do tada sto je totalna glupost jer ako uzmes knjizicu vozila cak i tamo su napisali a sto je istina da motor trosi maksimalno 1l ulja na 2000 km a da sve vise od toga mora se prijavit i smatra se greskom...
Mini uz cooper S daje litru ulja za motor uz novi auto i njihovi intervali nisu isti. Ovom autu treba redovito gledat ulje znaci minimum svakih 3000km zavirit ispod haube pogledat tekucine. Svakih 10 000 treba mjenjat ulje
Svi modeli od kraja 2008 na dalje imaju nove djelove remena, zatezaca te je time u najvecoj mjeri smanjen problem fulanja faze.
Bilo je jos redizajna PCV-a zbog garezi na ventilima ali to je jedna druga prica o kojoj mozemo raspravljat a tice se direkton ubrizgavanja od cega pati svaki motor s direktnim ubrizgavanjem pa tako i opjevani TFSI i naravno nema trajnijeg rjesenja osim seafoama i mehanickog ciscenja ili WAI kitova koji se ne stavljaju u nove(moderne) aute bas zbog nemara ljudi koji kupuju danasnje aute a zahtjeva konstantno nadoljevanje smjese methanola(ethanol)-vode.
i tako eto ako nekog iskreno zanima rasprava o nekim detaljima thp motora rado cu razgovarat no do daljnjega prepucavanje od moje strane na ovu temu nece bit. ja sam rekao sto sam imao za rec.
lp