Pitanje u vezi 1.6 THP motora

mav3rick

New member
Nema potrebe za vrijedanjem, ali ako je to jedini nacin... Dapace!


Slazem se, zato i iznosim ISKLJUCIVO cinjenice, s kojima si dobro upoznat.



Drago mi je zbog tebe, nazalost, mnogi nisu te srece. Nadam se da ce te auto/motor sluziti jos dugo ;)



Brtva glave za citroen 1.4 motore se radila mislim 10 godina iako je uvijek nakon 80ak tkm propisala. Sad ti meni reci zasto je to tako bilo?

PS. (sad vise ta brtva nije u igri jer je citroen promjenio dobavljaca)

ovo glede vunderkinda nije islo tebi . al molim te suzdrzi se prenosenja nekih prici koje nisu iz prve ruke. ako imas konkretne linkove posalji ali forumi su puni svega i svacega... netko ce od zamjene zarulje na autu napravit tragikomediju pa ce se od tog stvorit prica o ne znam kakvim problemima vezani uz proizvodjaca. ponavljam ti uzmi si bilo kojeg proizvodjaca i kreni se zabavljat sa njihovim problemima. auti traze ulaganje i tu je kraj price. najnezahvalniji su ljudi koji znaju malo ili nista o autu kojeg kupuju sjednu,toce i voze a da uopce ne mare za njih mimo onog sto pise u servisnoj knjizici.
Naravno tu je marketing odigrao ulogu i sve veca komocija krajnjih kupaca koji misle da su auti savrseni strojevi koji se ne kvare pa ih i tako dozivljavaju.

Ja sam upoznat sa svim problemima koje su me mogli zadesit glede thp motora.
Malo je ljudi koji imaju THP 175 u Hrvatskoj. ako ces uzet za primjer 2,3 slucaja problematicnih THP vlasnika u .hr slobodno oni su opjevani po forumima i servisima i o njima sam isto upoznat...
Ono sto ja mogu rec odma je nestrucno preuzimanja automobila od strane peugeot koncesionara.
Svima pa i meni je receno da gazim auto od starta sto ja naravno nisam, svima kao i meni je receno da je garancijski servis 15 000km ili godina dana te da ne treba nista provjeravat do tada sto je totalna glupost jer ako uzmes knjizicu vozila cak i tamo su napisali a sto je istina da motor trosi maksimalno 1l ulja na 2000 km a da sve vise od toga mora se prijavit i smatra se greskom...
Mini uz cooper S daje litru ulja za motor uz novi auto i njihovi intervali nisu isti. Ovom autu treba redovito gledat ulje znaci minimum svakih 3000km zavirit ispod haube pogledat tekucine. Svakih 10 000 treba mjenjat ulje
Svi modeli od kraja 2008 na dalje imaju nove djelove remena, zatezaca te je time u najvecoj mjeri smanjen problem fulanja faze.
Bilo je jos redizajna PCV-a zbog garezi na ventilima ali to je jedna druga prica o kojoj mozemo raspravljat a tice se direkton ubrizgavanja od cega pati svaki motor s direktnim ubrizgavanjem pa tako i opjevani TFSI i naravno nema trajnijeg rjesenja osim seafoama i mehanickog ciscenja ili WAI kitova koji se ne stavljaju u nove(moderne) aute bas zbog nemara ljudi koji kupuju danasnje aute a zahtjeva konstantno nadoljevanje smjese methanola(ethanol)-vode.

i tako eto ako nekog iskreno zanima rasprava o nekim detaljima thp motora rado cu razgovarat no do daljnjega prepucavanje od moje strane na ovu temu nece bit. ja sam rekao sto sam imao za rec.

lp
 

Ciki vts

New member
al molim te suzdrzi se prenosenja nekih prici koje nisu iz prve ruke
Prva ruka ili druga, ovisi kako gledas servisere, internu statistiku CH, mehanicare i vlasnike, od tuda cinjenice, nije ih nitko izmislio ;)

uzmi si bilo kojeg proizvodjaca i kreni se zabavljat sa njihovim problemima
Daleko od toga da se samo citrojen/peugeot/mini kvari (ako govorimo o motorima), kvare se svi, neki manje, neki vise..

Malo je ljudi koji imaju THP 175 u Hrvatskoj
Kako ovo mislis? THPa je prodano u jednom prodajnom centru (necu reklamirati) u razdoblju 6-12mj 2011 oko 20kom. To je samo jedan prodajni salon i samo pola godine prodaje, a znas i sam koliko se dugo oni prodaju....



redovito gledat ulje
Svakih 10 000 treba mjenjat ulje
Bilo je jos redizajna PCV-a zbog garezi na ventilima
smanjen problem fulanja faze
tice se direkton ubrizgavanja
Ima jos tu stvari koje nisi nabrojao, ali jedan dio si dobro napisao. Upoznat jesi sa problemima dobro tako da znas sto te sve (mozda) ocekuje. Ali mi je drago da nemas nekih prevelikih troskova oko auta ;)


PS. predstavi auto, vjerujem da ce mnogima biti to zanimljiv projekt za pratiti :palac-gore:
 

mav3rick

New member
Prva ruka ili druga, ovisi kako gledas servisere, internu statistiku CH, mehanicare i vlasnike, od tuda cinjenice, nije ih nitko izmislio ;)



Daleko od toga da se samo citrojen/peugeot/mini kvari (ako govorimo o motorima), kvare se svi, neki manje, neki vise..



Kako ovo mislis? THPa je prodano u jednom prodajnom centru (necu reklamirati) u razdoblju 6-12mj 2011 oko 20kom. To je samo jedan prodajni salon i samo pola godine prodaje, a znas i sam koliko se dugo oni prodaju....









Ima jos tu stvari koje nisi nabrojao, ali jedan dio si dobro napisao. Upoznat jesi sa problemima dobro tako da znas sto te sve (mozda) ocekuje. Ali mi je drago da nemas nekih prevelikih troskova oko auta ;)


PS. predstavi auto, vjerujem da ce mnogima biti to zanimljiv projekt za pratiti :palac-gore:
apropo dijagnostike u nasim servisima.. to je presmjesno.. jedan obican OBD II i SCANTOOL ce ti dat vise informacija nego ovo sranje koje oni koriste za dijagnostiku. koliko puta sam ih ja zatekao da mi provjere nesto da bi kasnije tek provjerom na oci ustanovili da sam u pravu. njihov je doseg spojit dijagnostiku i iscitat greske. i to naplate 200 kn. zato sam ja bio pametan i dobro se pripremio za ovaj auto jer sam sa 206 imao veselja i troskova.

mislio sam na moj 308 thp 175.... sumnjam da s njima su imali puno posla jer ima novi 6 brzinski mjenjac koji je bas zbog problema 5 brzinskog u thp 150 bio omiljen u servisima a i na forum.hr . ako ti znas neke dodatne probleme glede thp motora molio bih te da ih izneses rado cu potvrdit ili saznat nesto sto jos ne znam. ja sam iznio najcesce i najbitnije... pumpa goriva, vode ili boost valve su nesto sto se desava u tragovima i nisu cesti problemi.



nema se sta posebno predstavljat.. od tog sam odustao jer nema bas entuzijasta kao ja glede tih thp motora. radi se o 308 thp 175hp stage 3+ sa upgradeima: BOV audi s3, Intercooler seat ibiza cupra, K&N panel filter, oil catch tank , bilstein b16 iduci mjesec WAI kit i krajem ljeta bude li me i dalje drzao entuzijazam za tuniranjem garret i stage 4...

i jos nesto.. THP motori su jedni od najzahvalnijih za tuning i jako su izdrzljivi.. sanse da savines stock pistone ili sjebes nesto generalno ako se drzis pravila su minimalne.... to kak britanci odrzavaju svoje aute i koje gorivo tankaju bi se dalo isto raspravljat

evo jedna slikica TFSI MOTORA sa direktnim ubrizgavanjem


i jedna THP motora


tko ne zna zbog kojeg K se ovo desava bolje da proda auto kroz 2,3 godine i ide dalje.. sve ostalo tesko ce mu bit objasnjivo ako se malo ne zadubi u problematiku.. a po meni je to velik propust direktnog ubrizgavanja.. nus produkta ekologije i potrosnje goriva
 

Ciki vts

New member
Budemo o problemima na cugi, nemam vise snage pisati sto se kvari :D

od tog sam odustao jer nema bas entuzijasta kao ja glede tih thp motora
Rekao bih da se scena smanjila ne samo kod thp motora nego opcenito, ima entuzijasta, ali jako malo... Nemoj odustati ako to volis ;)

Ja sam pustio auto i kupio motor, ne zanima me vise tuning auta, trebas uloziti 20tkn da ide, a motor ide i ovako :D i trosi duplo manje :)
 

Nono

Èlan
Ciki vts, napisao sam ti cijeli "esej" ali kad sam htio poslati sve mi je nestalo. Shit.
Nemam volje ponovo sve iz početka, zato ću sve samo pretočiti u jedno, glavno, pitanje:
- zašto toliko piliš kontra Citroena?
Zanima me motiv.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Ciki vts, napisao sam ti cijeli "esej" ali kad sam htio poslati sve mi je nestalo. Shit.
:(

OT: Èisto jedan info. za ubuduće. ;) Nije ti tekst bio propao. Bio je ostao u 'međuspremniku'. Samo si trebao, dok te sustav bio tražio, upisati user/pass i tekst bi se objavio.
 

Ciki vts

New member
Svejedno, ti izaberi, samo odgovori.
Ne volim citroen, volim cure prije svega, a onda tek auto. :p
Od kud ti to da ne volim citroene, ja svog obozavam :D dobro, ne bas da ga obozavam, vise ga volim :D
ALI, volim i naglasiti lose strane cisto da se zna ;)
Kod mog modela vise je dobrih strana, a nesto manje onih losih, ali svi cemo to vjerojatno reci za svoj citrojen koji imamo. :)

Thp ima lanac ili remen?
Idi bre u ku*ac, nemoj natezati ovaj napaceni narod s ovako glupim pitanjima :D :D :D :D
Ako ih ti nisi vracao u fazu onda sam ja zensko :D
 

igp

New member
da malo osvjezim temu...

danas na autoportal izaslo da je ovaj opjevani motor dobio nagradu engine of the year 2012 u kategoriji motora od 1.4 do 1.8:whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
lako moguće, motor je svojim karakteristikama izgleda stvarno odličan, posebno verzija 200KS.
ide, ima lijep zvuk, i ne troši previše.
 

ignacyus

New member
Da se nadovezem na temu....nisam se dugo oglasio na forumu...
Vozio sam turbaka dosta dugo (audi 1.8T-150ks)...odlucio se na mirniji zivot-citaj ozenio se...kupio atmosferca (C4 1.6 L 110ks)...bio uvjeren da mi nece falit šššuss i zviždanje kad ga stisnem...a 2008 i nije bilo tog 1.6THP motora kad sam uzimao auto...
Sad nakon 3ipo godine sto vozim svog Citrusa u zadnje vrijeme mi fali kad subotom ujutro upalim auto da mi zažviždi i kaže dobro jutro...
Uglavnom...iduci auto ce mi definitivno bit sa 1.6 THP motorom...
I slozio bi se sa mav3rickiom vezano za servisiranje turbo motora....
posebno za cijevcicu koja podmazuje turbinu...to je rak rana svih turbka...ako se krivo smontira smanjuje dotok ulja u turbinu i rikne u roku odmah ili u roku od par mjeseci...
meni je tako otisla turbina ali servis je pokrio trosak nove jer je servisiran u ovlastenom servisu...Turbo motori su iznimno zahvalni za dizanje snage...( malo vise bara iz turbine +novi blow off-stari obicno vrisnu u roku odmah- i dobijes 20-30 ks ko od sale)
JBG...turbak traži da ga se pomazi jednom mjesečno..da mu dignes haubu..i poskakljes ga sa stapicem od ulja oko jaja... pregledas mu tekucine da vidis di je "vlazan"...
Ali za uzvrat navlači ti osmijeh na lice kad ga stisnes i cujes zvizdanje i osjetis onaj pritisak kako te lijepi za sic...
Imam službeno auto pa u svoje auto sjednem jednom sedmicno...subotom ujutro odem do autopraonice i kasnije na kavu.
Iskreno atmosferski motori su na izmaku snaga...izumiru...turbo motori su buducnost i imaju vecu iskoristivost, manje trose...a skuplji su za odrzavanje.
Evo bas je sada izasao novi Citroen DS 4R sa tim motorom 1.6 THP i cini mi se 265ks:)
To je cisti sex.... :)
 
Na vrh