Pitanje u vezi 1.6 THP motora

Dudum

New member
2000 god je CIB bio u tratinskoj
ispravak, Kranjčevičevoj, i prostor je još uvijek CIBov, pored birca..

Idemo ljudi kupujte dok ima...

Gledam na citroen.hr ali koliko vidim sve je divno i krasno ALI nedostaje onaj interesantan tekst kojeg obično pišu s jako malenim i iritantnim slovima - to ako netko ima može postati pa da svi zajedno prokomentiramo... Hehehe. Hvala!
mogu ti ja postati cijeli ugovor..
 

c5 dr

Member
ispravak, Kranjčevičevoj, i prostor je još uvijek CIBov, pored birca..
Uporan si ,Cibov servis je bio u tratinskoj di je sada cs zagreb od 1991 god do 1994 god
 
Posljednje uređivanje:

Dudum

New member
Uporan si ,Cibov servis je bio u tratinskoj di je sada cs zagreb od 1991 god do 1994 god
To si u pravu..dapače 1996 se CS izdvojio ali ti kažeš cib 2000 a tada toga više nije bilo. Iz Kranjčevičeve su i dalje ljude slali u Tratinsku na servis.
 

c5 dr

Member
To si u pravu..dapače 1996 se CS izdvojio ali ti kažeš cib 2000 a tada toga više nije bilo. Iz Kranjčevičeve su i dalje ljude slali u Tratinsku na servis.
ja sam krivo napisao god ,ja sam mislio da ti kažeš da uopce nije cib bio u tratinskoj sory moja greška

da od 94 do 96 se servis vodio pod nekim drugim nazivom a kranjčevićevoj mi je stari radio
 

Ciki vts

New member
Trazim citate i smijem se ROFL

Ljudi spominju velike probleme sa doticnim motorom, tipa povremeno slabog odaziva na gas, gorenje klipova, roktanje poput dizela pri nizim okretajima i da dalje ne nabrajam...
Sve si dobro cuo. Los motor
Što su nam to švabe uvalile, neki pokvareni kupus
Neki kvarovi vezani konkretno uz 1.6 THP su: rastezanje lanca razvoda doslovno za jednu kariku što dovodi do gubitka snage i sigurnosnog načina rada (imao sam slučaj na DS3), stvaranje taloga u motoru do kojeg dolazi zbog kemijske reakcije sa uljima neodgovarajuće graduacije te se zbog toga začepe ventili što opet dovodi do gubitka snage (imao sam slučaj na C4 Picasso), potrošnja ulja - oko litre na 1000 km, uzrok je loša završna obrada glave motora i cilindara (nisam imao slučaj). Ovi kvarovi uglavnom se javljaju na kilometraži od 30000 km.
I danas procitam ovo:

BMW povlači oko 235 tisuća Minija zbog kvara na pumpi za vodu koja se može pregrijati i eventualno uzrokovati požar. Povlače se samo najjači modeli - Cooper S i John Cooper Works koji su proizvedeni između 2006. i 2011. godine.
Bas me zanima dal ce citrojen povuci koji THP motor sa trzista, jer je taj isti motor ugraden u Cooper, a slucajevi sa pumpama su se desavali i kod nas :D:grin:

http://www.net.hr/auti/page/2012/01/17/0523006.html?pos=n1
 

Hrvoje Marin

Active member
Nisu li i sa ventilima vakum pumpe na DW10BTED4 čekali skoro dvije godine pa tek onda krenuli u zamjenu? Kad su napravili kampanju na vrijeme? svaku 10. možda? A gašenje C3 1.4 8v na hladnom startu? i to im se ne da? :D
 

mav3rick

New member
prvo pozdrav svima, ja sam ponosni vlasnik THP motora 175 hp u orginalu a zadnjih godinu i pol na 220hp. Posto sam slucajno naletio na ovaj forum i procitao ovu temu ostao sam blago zatecen nekim postovima posebno kolege kojeg poznajem i cijenim. Naime pricat o tom motoru kao smecu ili da ne valja je totalno neutemeljeno i mislim da je cisto plod zavisti nekih clanova sto bi uporno htjeli imat jaci auto ali im N/A motor ne moze pruzit to zadovoljstvo. Uglavnom da odma predjem na stvar i razjasnim sve ova naklapanja i baljezganja ljudi koji uopce nemaju iskustva nego se vode pricanjima pa jos na to nadodaju svoje mastarije. Moj auto trenutno ima 71 000 km i u odlicnoj je kondiciji . Posto je motor 2008 godina pocetak ti motori jesu imali problem sa pomakom faze no taj kvar se uspjesno rjesava i ako imate garanciju sve ce bit zamjenjeno u roku. Od ostalih stvari koje i inace odlaze kod turbo motora je cijev dovoda ulja u turbinu zna popustit na spoju turbine i pocinje slinit.. rjesenje je zamjena te cijevi ili kupnja neke 3rd party ojacane (orginal 150kn i ruke cca 300,400kn).
Mini cooper boluje od vodene pumpe no to je rjeseno kroz servisne akcije. Od svih vlasnika THP motora (Peugeot) nitko se nije zalio na tu vodenu pumpu i uglavnom je sve vezano uz remen i pomak faze servis koji dodje 1100kn ako je van garancije.
Glede potrosnje. ne znam kako vi vozite ja trenutno sam na stage 3+ sa dosta toga upgradano i auto se vrti na 1.3 bara (220hp) . na 10 000 km potrosnja benzina po racunalu je 8.8 litara dakle ima svega i svacega u toj kilometrazi.
Potrosnja ulja nikako nije litra na 1000 km nego litra na 4-5 000 km i da potrebno je to provjeravat i pazit.
Ukoliko znate vozit turbake, a mnogi ocigledno tu ne znaju onda takve masine mogu trajat dugo i pruzit puno zabave. Ja sam trenutno na pripremama za stage 4 sa vecom turbinom i 270 + hp pa eto ako mislite da N/A kolege znaju vise o ovom motoru onda se vodite njihovim pricama ja imam sasvim suprotno iskustvo.
inace sam si flashiram auto, konstantno ga vrtim kroz dijagnostiku i provjeravam performanse u voznji tako da podosta imam iskustva glede stvari na koje treba obratit pozornost. u svakom slucaju Peugeoti (pretpostavljam i Citroeni) nekih vecih kvarova i problema nemaju s tim motorom.
 

Ciki vts

New member
Doletis jednom na pug meet? Sta sam ti ja jos davno kume govorio za taj motor?
Dodem s poprilicno kompetentnom osobom za taj motor da popricate ;)
 

mav3rick

New member
sta si mi pricao? meni motoru nista ne fali sve radi savrseno ... ne zanima me prepucavanje sa nekim vunderkindima.. ako imate kakva pitanja pitajte ja cu vam odgovorit al pricat okolo da je motor smece je neutemeljeno.. moj auto je 4 godine star, u tih 4 godine imao sam 1500 kn ekstra troskova... ne racunajuci zamejnu ulja, svjecica, zarulja i mog tuninga... je li puno ? ja smatram da je to presmjesno za raspravu... reci mi jedan primjer savinutih klipova, sjebane glave, ili generalnog kurslusa na tom motoru.
pogledaj malo proslogodisnji motor godine
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
pa probaj zgooglat u zadnjih 5 godina istu tu kategoriju i vidjet ces da svake godine iznova kupi nagrade za najbolje motor obujma 1600ccm.. javio sam se jel mi je presmjesno kolko drukas po tom motoru tu na forumu a nista mu ne fali. da mu fali ne bi se ugradjivao u PSA/BMW i to uzastopno vec 6 godina
 

Ciki vts

New member
nekim vunderkindima
Nema potrebe za vrijedanjem, ali ako je to jedini nacin... Dapace!

pricat okolo da je motor smece je neutemeljeno
Slazem se, zato i iznosim ISKLJUCIVO cinjenice, s kojima si dobro upoznat.

u tih 4 godine imao sam 1500 kn ekstra troskova
Drago mi je zbog tebe, nazalost, mnogi nisu te srece. Nadam se da ce te auto/motor sluziti jos dugo ;)

da mu fali ne bi se ugradjivao u PSA/BMW i to uzastopno vec 6 godina
Brtva glave za citroen 1.4 motore se radila mislim 10 godina iako je uvijek nakon 80ak tkm propisala. Sad ti meni reci zasto je to tako bilo?

PS. (sad vise ta brtva nije u igri jer je citroen promjenio dobavljaca)
 
Na vrh