Pitanje u vezi 1.6 THP motora

XSARA VTS

Member
ajmo biti realni, od koliko prodanih koliko ih je imalo problema? Da je motor tolko smece sigurno bi ga tri proizvodjaca stavljali u svoje aute ... A i uostalom cemu sluzi garancija? Ako je u banani nek ga popravljaju ...

A kao da je to jedini motor s kojim citroen ima problema ... Pocevsi od 1.4 dizela u ax-u koji se pregrijavao samo tako, pa do porozne stijenke na 2.5 dizelu iz cx-a, pa do problema sa v6 motorom xm-a, elektrika jede govna pod normalno na citroenu ... Da ne nabrajam dalje.

Frendu je na godinu dana starom audiju s8 (v10, 450 ks) otisao jedan cilindar, sam od sebe. Auto placen 130.000 eura i ode motor. Jel to znaci da je taj motor smece? Lijepo audi dao drugi motor, ispricao se sto je nastao problem i idemo dalje.

Mislim da se ovdje malo pretjeruje, kod svake proizvodnje postoji odredjeni postotak kvarova iliti skarta u proizvodnji koji se smatra pod normalno, pa kao i kod svake marke auta bitno je samo kakve si srece kad kupujes auto, nekima su tavrie bile super bez kvarova, a neki spaljuju mercedese pred salonima, tako da ... Sve je to relativno, no da je motor neupotrebljiv, sto znaci da bi proizvodjacu stvarao vece troskove od dobiti, prestali bi ga proizvoditi.
Živio govornik !
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ajmo biti realni, od koliko prodanih koliko ih je imalo problema? Da je motor tolko smece sigurno bi ga tri proizvodjaca stavljali u svoje aute ... a i uostalom cemu sluzi garancija? Ako je u banani nek ga popravljaju ...

A kao da je to jedini motor s kojim Citroen ima problema ... pocevsi od 1.4 dizela u AX-u koji se pregrijavao samo tako, pa do porozne stijenke na 2.5 dizelu iz CX-a, pa do problema sa V6 motorom XM-a, elektrika jede govna pod normalno na Citroenu ... da ne nabrajam dalje.

Frendu je na godinu dana starom Audiju S8 (V10, 450 KS) otisao jedan cilindar, sam od sebe. Auto placen 130.000 eura i ode motor. Jel to znaci da je taj motor smece? Lijepo Audi dao drugi motor, ispricao se sto je nastao problem i idemo dalje.

Mislim da se ovdje malo pretjeruje, kod svake proizvodnje postoji odredjeni postotak kvarova iliti skarta u proizvodnji koji se smatra pod normalno, pa kao i kod svake marke auta bitno je samo kakve si srece kad kupujes auto, nekima su Tavrie bile super bez kvarova, a neki spaljuju Mercedese pred salonima, tako da ... sve je to relativno, no da je motor neupotrebljiv, sto znaci da bi proizvodjacu stvarao vece troskove od dobiti, prestali bi ga proizvoditi.
Konačno glas razuma.

Mislim, meni ni iz džepa ni u džep. Uz dužni respekt prema znanju i iskustvu forumaša, čitajući njihovih par negativnih komentara apropo ovog motora, moram priznati da nisam ostao nešto uvjeren.

Zaključiti da je motor sranje na temelju par slučajeva od X proizvedenih motora je, složit ćete se, u najmanju ruku površno.
Neki relevantniji zaključak bi mogli dobiti usporedbom, tj. prikazom omjera učestalosti kvarenja spomenutog motora u odosu na ostale motore. Googlajući nisam uspio pronaći neki relevantniji review niti usporedbu.

Stoga bih ja komotno ove izjave poput "motor je sranje" sveo na rekla-kazala.
 

Ciki vts

New member
Katastrofa je ovo!!

Mislim, jednostavno ne znam sto da kazem. Ljudi koji svaki dan rade u servisu vam kazu sve iz prve ruke, kazu vam istinu, gorku istinu o tom motoru i vi i dalje ne vjerujete, pa mislim jel mozda mislite da vam oni lazu? Da to govore iz iskustva SAMO JEDNOG motora??

Mislim, kad dobijem PM od osobe koja je maksimalno upoznata sa situacijom na trzistu, koja mi kaze da je taj motor jedan od najlosijih koji se ugraduju u taj auto, ne mogu vjerovati da je to istina, jos je i losije ono sto ti isti ljudi NE MOGU ovdje sve javno iznositi cinjenice o tom motoru i koliko su ti kvarovi zapravo stalni i ucestali.

Monk, Laky svaka vam cast na iskrenosti, zalosno je sto vam ljudi ne vjeruju jer im ne mozete reci da se ti problemi desavaju sa svakim tim motorom. Ma katastrofa, totalno sam razocaran u ljude koji vam ne vjeruju i misle da im lazete ili koji ku*ac...
 

Dalibor

Dado Tornado
o čemu drugom bi serviseri citroena pisali ako ne o njihovim greškama?

ako čemo se voditi time što serviseri citroena kažu, najbolje da odmah svi pređemo na VW, tavriu i sl. vozilo...

meni je recimo dalo misliti ono što je bilo pisano o distribucijskom lancu tog motora... novi su to motori, i pričekat ću kilometraže preko 100 tisuća...
 

Ciki vts

New member
Evo da jos jedanput napisem da je taj motor SMECE, oni koji su upoznati sa time ce to znati, cijeniti ce to. A oni koji nece neka i dalje budu uvjereni u to rekla kazala i sl.

Ja da nekome elaboriram zasto je taj motor smece, zasto? Nisam ja tebi duzan BAS NISTA objasnjavati, ako neces vjerovati, boli me ona stvar. Zelis ga kupiti, pa kupi ga, uzivaj u njemu, vozi ga, pazi i mazi. A nakon 20-30tkm ces se sjetiti ovoga.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Monk, Laky svaka vam cast na iskrenosti, zalosno je sto vam ljudi ne vjeruju jer im ne mozete reci da se ti problemi desavaju sa svakim tim motorom. Ma katastrofa, totalno sam razocaran u ljude koji vam ne vjeruju i misle da im lazete ili koji ku*ac...
Rekao sam uz dužno poštovanje prema znanju i iskustvu uvaženim kolegama forumašima.

Meni je jednostavno nepojmljivo, jbga, da se motor, uz pretpostavku da je zaista loš kao što se priča, i dalje ugrađuje. Ne samo u postojeće modele, već i nove.

Sorry, ali ne može me nitko uvjeriti da bi Citroenovi inženjeri/uprava radili nešto takvo. 'Ajde, dopuštam čak da se može pogriješiti u jednoj seriji, ali ne vjerujem da bi svjesno to radili i dalje.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ja da nekome elaboriram zasto je taj motor smece, zasto? Nisam ja tebi duzan BAS NISTA objasnjavati, ako neces vjerovati, boli me ona stvar. Zelis ga kupiti, pa kupi ga, uzivaj u njemu, vozi ga, pazi i mazi. A nakon 20-30tkm ces se sjetiti ovoga.
da kupujem kupio bi ZX dizel, i jednu visu 602 za gizdanje.

ostalo bi potrošio na žene.

THP mi znači skračenicu bombona sa rave partya 90tih...
 

Ciki vts

New member
Kad NECETE imati od koga traziti savjet u vezi kvalitete motora, kad vas nece tko imati odgovoriti od nekog motora i dati pravi savjet i sl.!
A vi se i dalje drzite svemocnog internet svijeta i zivite od tog interneta, tko je jos vidio slusati decke koji svaki dan servisiraju te motore!!

A ti isti ljudi ljudi koji vam samo dobro zele ce prestati pisati istinu pa ce nam onda svima biti ljepse, bez kvarova, bez reklamacija itd.

Zivjelo neznanje i internet!


PS. jos jednom lijepo molim administratore da ovaj smaj stave na forum.
 

izunec

Citroenaš
E pa zato ja lijepo dokupim garancije na onoliko koliko cu voziti auto, a kad ga prodam zabole me djoka hoce li se raspasti ko od inspektora draguljceta. A dok je u garanciji bas bi htio vidjeti servis koji ga nece popraviti, bilo bi ga vise u negativnim reklamama nego jace u predizbornoj kampanji, a inspekcije koje bi ga posjetile nebi znao ni imenovati. E da ... imam i dobrog odvjetnika, sto isto ne steti.

Ako necemo ici argumentima, ako cemo tako generalizirati onda cemo doci do zakljucka da su u odnosu na japance svi Citroeni smece.

A sad nek se nitko osobno ne uvrijedi, no da sam naisao na strucnjaka koji radi u Citroenovom servisu - nisam, sve je to prodavanje magle, a navozao sam se Citroena raznoraznih i bio u ovlastenim servisima, a bogami i kod privatnih majstora - sve sami prodavaci muda pod bubrege sa ciljem otimanja cim vise love. A o likovima u Citroenu Hrvatska necu ni pricati.

Recimo jedna od boljih anegdota kad se cijeli CIB u Tratinskoj 2000-te skupio oko mog BX-a 1.6 koji je tada bio star 14 godina (znaci kao model citavih 18 godina) i cudili se ko pura dreku zasto mu se palila narandjasta lampica temperature, pa gledali po service manualima, pa nitko ne kuzi francuski, na kraju je teta iz knjigovodstva prevela sto to znaci.

I sad nakon svega imam opet dva Citroena doma - i to jedan od tih koji imaju smece od motora - zasto? Zato jer sam zaista Citroenas i uvijek mi je prvi odabir auta Citroen, bez obzira na mane i trolove po servisima.
 

THP

New member
Nemoj se previše uzbuđivati Ciki jer koliko su i meni nejasni neki komentari, toliko se previše ni nerviram oko toga.
Meni su bitne činjenice iz prve ruke koje sam dobio od navedenih članova i beskrajno sam im zahvalan na tome!
Onaj ko govori da ima garanciju i da ga zaboli očito nikada nije kupio novi auto jer garancija pokriva sve kvarove na vozilu, ali što će ti garancija ako:
- Je auto konstantno po servisima, troši ti abnormalno ulja, a idiot od proizvođača propisuje da ga se mijenja svakih 20tkm
- Dešavaju ti se stvari koje mogu biti čak i pogubne po život-tipa čovjek kojem je dotični motor zakazao usred preticanja-što će ti to isto pokriti garancija?!
- Imaš nepotrebne papirologije i naganjanja sa upravom jer ljudi koji rade u servisu nisu bome ništa skrivili što se moraju hvatati sa promašenim motorom u bitku
- Imaš u većini slučajeva poveliki krediti, a nemaš auto jer je na još jednom od reklamacija dok ti voziš u međuvremenu zamjenski
- Na kraju mogu samo reći da dokazujem ponovo još jednom svoju teoriju da Europa(pogotovo Njemačka i Engleska) drži toliki monopol nad testovima i busanju u svoje poluproizvode da to nije normalno s obzirom da je ovaj motor proglašen fenomenalnim, kao i nebrojeno ostalih, a u biti su totalni promašaj...

Evo od mene još jednom iskrena zahvala dečkima, a jedino mi je žao što se vjerojatno nećemo pisati više toliko po forumu s obzirom da se definitivno opredjeljujem za drugu marku vozila, no otom-potom...
Drago mi je najviše zbog toga što me ona ljudska intuicija navela da ipak malo istražim stvari prije nego se zaletim i da sam naletio na prave ljude na pravom mjestu ;)
Lijepi pozdrav i pišemo se, još barem malo :)
 

deda

New member
Joj,kak se pjenite ok takvih stvari.Pa znate li kako se formirara cijena auta? Kaj valjda na par sto komada,ma da, narućuju se milionske serije i prema toj kolićini i terminu proizvodnje ugovori se sklapaju na godine i godine unaprjed.Ako ispliva koja greška ,to se ne otklanja,jer ugovori su davno potpisani i narućioc se time suglasio,neme povratka ili toneš.Na temelju ugovora se zapošljavaju radnici,grade novi pogoni,a to sve prate banke,a ti kao krajnji kupac možeš se pouzdat samo u sreću.Sve nedostatke otklanjaš marketinškim trikovima,a greške u proizvodnji je nemoguće popraviti.Zašto motori 1.4 od kada postoje puštaju ulje na brtvi glave,zašto na svim torzionkama rikavaju ležajevi,zašto već 50 godina nisu im dobavljaći u stanju napraviti volane da se nakon nekoliko godine ne raspadnu,zašto im krepava elektronika uporno na određenim serijama,zašto su se na Xsaramo gotovo redovito raspadale getribe,zašto struja na XMu nikada nije bila u redu i da sada ne nabrajamo.A drugi,pitajte wvovce koliko izdrži motor pumpe dize,koliko razvod bregaste na benzincima 1,2,koliko je spaljenih motora na Astrama,koliko se raspalo diferencijala na Jaguarima i pokrepavalo automatskih mjenjača i to od najćuvenijeg proizvođaća ZF?
Pa onda koliko si cura promjenio dok si našao onu pravu i oženio se i jesi li siguran da ti jednog dana neće spustit štangu,ajde sve je stvar sreće,kako u životu isto tako je i kod auta,nisu oni nikakav izuzetak,samo ogroman biznis.
 

izunec

Citroenaš
Deda: slazem se sa svim navedenim.

THP:

Da, kupio sam u zadnjih sest mjeseci tri auta, dva nova i jedan rabljeni, a koliko sam ja vidio nitko nije iznio ni jedan argument, dapace, u servisu auto Luki su priznali da sa tim motorom nemaju iskustva jer ih je prodano svega nekoliko. A ovo o cemu se prica sve pokriva garancija, uostalom sve pise u ugovorima, a takve stvari mi rjesava moj pravnik.

Svi ostali:

Koliko je tocno prodano tih THP 155 motora u Hrvatskoj? Donositi zakljucke na jednom ili dva slucaja je amaterizam.

Ja sam u mjesec dana napravio 3000+ kilometara i nemam apsolutno nikakvih problema, znaci za godnu dana cu imati cca 35000 pa cemo vidjeti hoce li se auto raspasti, necemo morati dugo cekati.

A mislim decki budimo realni, covjeka ste odgovorili od kupnje Citroena, bez nekih konkretnih argumenata ... a nalazimo se na Citroen forumu ... jesam ja tu lud ili nesto ne stima??? Iskreno, da sam vlasnik Citroen salona/servisa i radite kod mene dao bi vam otkaz isti tren, bez griznje savjesti. Goru reklamu Citroenu radite od Opel fahrera.

Samo da jos dodam da nitko ne prica da Opel dizeli trose na 1000 km litru ulja, da su mi u firmi u kojoj sam radio prije tri nova Comba 1.3 CDTI potrosili kolicinu ulja u motoru * 2 u intervalu zamjene ulja i da su auti svako malo bili na servisu radi problema sa motorom. I koliko opelasa ce reci da su ti motori smece? Na BMW-u 318d, kupljenom novom 2008 godine su frendu otisle takve bizarne stvari ko da se o Yugu radi (pustao vodu u auto, farovi pustali vodu, otisle sve brave, 3x odvezen na vucnoj sluzbi u servis je nije htio otkljucati volan), a opet nitko nece reci da je BMW 3 smece, osim naravno Clarksona.

E da .. samo jos par slucajeva, ovom istom frendu kojem je na S8 otisao motor, prije par godina je na Ferrariu 360 Modena isto otisao motor (raspala se radilica), a na BMW-u 745i otisla getriba. Sve rijeseno u garanciji. Znaci ta dva auta isto su smece zakljucismo na ta dva slucaja, a kostaju malko vise od Citroena, Peugeota i Minija o kojima pricamo.

BTW zasto se nitko ne zali na taj isti motor u 207 RC, a tamo ima jos vise konja?
 

Monk

Different Spirit
@ izunec
Ispričavam se na uvredi tvog ega, i ispričavam se zbog toga što sam najobičniji amater i što očito nisam dorastao nekome kao tebi. A izgleda i da mi je možda bolje da se počnem baviti nečim drugim, a ne prodavati muda pod bubrege.
Jer ipak, više od dvije godine koliko se ti motori ugrađuju u Peugeotu i nebrojenih slučajeva kvarova nije dovoljno da bi se moglo reći da nešto nije uredu s njima. U Citroenu su se ti motori pojavili prije godinu dana i bilo je dovoljno kvarova da bismo potvrdili činjenicu iz Peugeota. Isto tako mislim da bi i za Jumpera sa Fordovim motorom možda trebalo proći još neko vrijeme da potvrdimo da nisu dobri.
Ja sam samo iznio svoje mišljenje o motoru a ne o Citroenu kao autu, ali slažem se da bih trebao dobiti otkaz zbog toga što Citroen sam sebi radi lošu reklamu.
Sva sreća da se Ferrari proizvodi u velikim serijama kao i Citroen i Peugeot pa je usporedba na mjestu.
Iskreno, želim ti da te tvoj C4 izvrsno služi do zadnjeg dana garancije.
I na kraju, Citroen je zaista kvalitetan i udoban auto, nije možda čak problem ni u motoru ni u konjima, već je pravi problem u konju.
 

Dudum

New member
E pa zato ja lijepo dokupim garancije na onoliko koliko cu voziti auto,
Tako treba..a po novom garancija ide do 5g ili 200000km

Recimo jedna od boljih anegdota kad se cijeli CIB u Tratinskoj 2000-te
:thinking:
Ispravka : CIB je u Velikom Polju ..CS u Tratinskoj..

Mali update: Prošlo je več neko vrijeme od dolaska BMW-a i VTi i THP motora.. Za sada koliko mi je poznato nema problema sa VTi 120 motorom. Èak i deklarirana potrošnja od 10l po gradu može ići i manje. (kod C4) .

garancija plus
:grin: Citroën EssentialDrive – produljenje grancije proizvođača + asistencija,
Citroën RealDrive - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje,
Citroën FreeDriveBase - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje + potrošni dijelovi,
Citroën FreeDrive - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje + potrošni dijelovi + premium asistencija, zamjensko vozilo i pranje na dan redovnog održavanja.
 

Marko

Well-known member
Citroën EssentialDrive – produljenje grancije proizvođača + asistencija,
Citroën RealDrive - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje,
Citroën FreeDriveBase - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje + potrošni dijelovi,
Citroën FreeDrive - produljenje garancije + asistencija + redovno održavanje + potrošni dijelovi + premium asistencija, zamjensko vozilo i pranje na dan redovnog održavanja.
Idemo ljudi kupujte dok ima...

Gledam na citroen.hr ali koliko vidim sve je divno i krasno ALI nedostaje onaj interesantan tekst kojeg obično pišu s jako malenim i iritantnim slovima - to ako netko ima može postati pa da svi zajedno prokomentiramo... Hehehe. Hvala!
 
Na vrh