Općenita iskustva sa C5 II

ExOduS442xb

Racing
Danas sam bio na auto otpadu Sjena u Osijeku, išao pogledati jedan karambolirani C5 (jedini koji imaju) ali na kraju nisam nista uzeo. Previše para traže za neke dijelove. Konkretno trazio sam brtvu za vrata ali ovu na karoseriji koja je uništena, stropno svjetlo, onu plastiku što viri iz tepiha da se moze prikačiti gumeni tepih i amortizer od pretinca za rukavice. Auto je karavan, Mislim da je 2.0 HDI sa oko 100kw 2009g. bez hidraulike, ručni mjenjač, sa 17colnim alu felgama. NAVI je, ova sa SD karticom, slika ispod. Auto je imao frontalni sudar i sprijeda je dosta oštećen iako izgleda da do motora nije nista doslo.

Edit: Mislio da je broj dijela brtve 9025E5 (na karoseriji, ne na vratima) u PA dijelima je 700kn, a na ebay nova kod Poljaka je oko 530kn
 

Prilozi

amirkadric

New member
Lijep pozdrav imam vitroena c5 2010 godina 2.0 hdi 103 kw i imam problem da mi na leru obrtaji variraju od 900-1200 i tako nekad radi 5-10 minuta nekada se odmah ugasi
Zanima me dali je neko imao isti slucaj i sta je bilo u pitanju lp
 

Pavel

Lepi™
Ja sam na istom motoru (automatski mjenjač) imao taj problem. Filter goriva je bio ako se ne varam. Ili čak regulator pritiska. Ima negdje u temi ali treba kopat, više se ne sjećam. Ali sigurno je jedan od ta dva razloga bio.
 

Kanader

Active member
Pali li vam se na ovim temperaturama žaruljic za grijače? Ja ju još nisam vidio od kad sam kupio auto pa se bojim da nije pregorila.
 

Hrvoje Marin

Active member
Pali li vam se na ovim temperaturama žaruljic za grijače? Ja ju još nisam vidio od kad sam kupio auto pa se bojim da nije pregorila.
Kako se grijači pale kod otključavanja već, upaljenu ćeš ugledati samo na velikom minusu, -10C recimo, meni je BMW na -13C nakon kontakta napisao,

please wait, preheating is on still.

:)
 

Kanader

Active member
Hvala na odgovoru. Sad me druga stvar muči. Iznad 130 km/h počinje podrhtavanje na volanu. I pojačava se prema vrćim brzinama.
Ne znam da li je to guma koje možda nisu dobro izbalansirane ili do felgi ili do poluosovine.
Navodno im često odlazi desna poluosovina. Na prethodnom autu sam mijenjao obje.
Simptomi su bili slični ,ali jače izraženi.
I na Citroenu na volanu u mirovanju pri zakretanju malo neobično lupne i dok nije upaljen.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala na odgovoru. Sad me druga stvar muči. Iznad 130 km/h počinje podrhtavanje na volanu. I pojačava se prema vrćim brzinama.
Ne znam da li je to guma koje možda nisu dobro izbalansirane ili do felgi ili do poluosovine.
99% balans. Poluosovina se najčešće osjeti pod ubrzavanjima... neovisno o brzini
 

Mrki5

Well-known member
Hvala na odgovoru. Sad me druga stvar muči. Iznad 130 km/h počinje podrhtavanje na volanu. I pojačava se prema vrćim brzinama.
Ne znam da li je to guma koje možda nisu dobro izbalansirane ili do felgi ili do poluosovine.
Navodno im često odlazi desna poluosovina. Na prethodnom autu sam mijenjao obje.
Simptomi su bili slični ,ali jače izraženi.
I na Citroenu na volanu u mirovanju pri zakretanju malo neobično lupne i dok nije upaljen.
Pročitaj nekoliko postova na ovoj stranici i biće ti mnogo jasnije . Nakon montaže novih prednjih guma volan trese
 

Kanader

Active member
Jel bilo sudara na kraju?
Bio je sudar, ali to je nevjerojatn slučajnost. Sudar je bio na mjestu gdje je nekad bila kamera za nadzor brzine. Tako da je navigacija koja očigledno odavno nije osvježena prikazala u biti položaj kamere,a ne mjesto sudara. Odmah mi je bilo sumnjivo jer je uz neku ikonu motora i automobila pokazao i ograničenje od 70 km/h. Tako da je sad rIješena i ta enigma.
 

Hrvoje Marin

Active member
Jesi siguran u to, prvi put čujem?

Meni Volvo isto tek kod većih minusa upali lampicu za grijače, a tatin Scenic npr. ovih dana i na -1/-2 upali.
da, piše u uputama za C5. Osim toga, grijači rade i poslije pokretanja (bez lampice), i to dosta, dok se ne ugrije dovoljno motor.

vjerojatno se može pogledati u diag kod praćenja parametara.
 

Brruno

Well-known member
Hvala na odgovoru. Sad me druga stvar muči. Iznad 130 km/h počinje podrhtavanje na volanu. I pojačava se prema vrćim brzinama.
Ne znam da li je to guma koje možda nisu dobro izbalansirane ili do felgi ili do poluosovine.
Navodno im često odlazi desna poluosovina. Na prethodnom autu sam mijenjao obje.
Simptomi su bili slični ,ali jače izraženi.
I na Citroenu na volanu u mirovanju pri zakretanju malo neobično lupne i dok nije upaljen.
Digni auto na najvišu razinu , i kreni malo brže s mjesta. Počet će se brzo spuštat ali ako polusovina ne valja,osjetit ćeš trešnju i do dosta dok se ne spusti na normalnu visinu. Ako ne trese, vjerojatno je balans loš. Ja sam prije 3 godine 2 puta išao na balans guma i tresle su na 120. Onda otišao i platio kod drugog vulkanizera i više nije treslo.
 

Kanader

Active member
Evo kako ču riješiti nedoumicu vezano za podrhtavanje volana. Staviti ću zimske gume sa svojim felgama pa ako ne bude treslo znam da je do guma.
Imam drugo pitanje: na kontrolnoj ploči iza onog gumbića koji je prijemnik za daljinsko balazi se mali kotačić. Da li on otvara i zatvara ventilacijski otvor prema vjetrobranskom staklu ili služi za usmjeravanje zraka na tom otvoru? Položaj naprijed- na šajbu ili položaj natrag- prema putničkom prostoru?
Ili je naprijed zatvori, a natrag zatvori?
 
Na vrh