Općenita iskustva sa C5 II

Kanader

Active member
Ma nije mu bitan pipak nego kotačić.
Ja sam za pipak mislio da služi za daljinsko centralno, ali nebitno.
Sinoć je bilo hladno i grijanje postavljeno na automatski mod. Dakle ne diram ni smjer puhanja već samo zadam temperaturu. Na moje iznenađenje donji dio šajbe je ostao zaleđen u visini od desetak cm. Kad sam taj kotačić ponaknuo od sebe brzo je otopio taj led. Kod mene kotačić ne zatvara kao što sam pretpostavljao da bi trebao već sam kad sam ga povukao prema sebi dobio dojam da puše više ka očima.
 

Kanader

Active member
Nadam se. To bi bila najjeftinija opcija. Bilo bi gotovo nestvarno da mene dohvati baš ona.
U pitanju je bilo balansiranje kotača. Nakon što smo isključili mogućnost da je u pitanju nekakav mehanički kvar danas sam bio na balansiranju kotača. Navečer izišao na obilaznicu da vidim da li je bolje i tek sad vidim koliko sam se patio bez veze. I da odmah dojavim da sam kraće vrijeme vozio na zimskom setu koji nema senzore i d ami se nije palila lampica STOP več kad se stisne na onu tipku CHECK piše da ne očitava senzore.
Sad sam vratio ljetne pa će se valjda samo od sebe oporaviti jer nije odmah reagirao ni na zimske gume. Valjda mu treba jedno vrijeme da procesuira informaciju.
 

ExOduS442xb

Racing
Može li neka preporuka ledica za prednju poziciju? Imam neke kineske, ne izgledaju loše ali stalno crkavaju, a pola ih nije ni valjalo u setu kad su stigle.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne znam za konkretnu marku, ali ja sam sve kupova u Chipoteke. Šta za auto, šta za kuću i sve još traju nakon nekoliko godina. U odnosnu na AliExpress LED koštaju u vražju mater, ali traju.
 

Kanader

Active member
Zna li netko odgovor na ova tri pitanja:
1.Može li se preko dijagnostike isključiti opcija da se retrovizori sklapaju pri svakom zaključavanju auta? Ako da u kojem je to podmeniju u dijagnostici?
2.Može li se na ključu središnja tipka koja služi za paljenje svjetala preprogramirati kako bi postala tipka za otključavanje gepeka i
3.Može li se podesiti putem dijagnostike da se nakon ciklusa pranja vjetrobranskog stakla nskon par sekundi još jednom automatski napravi ciklus brisanja kao što ima na nekim automobilima francuske proizvodnje. Primjerice na pamet mi pada Renault Modus.
 

Kanader

Active member
Hvala svima na odgovorima. Koliko sam se napatio da nađem kučište ključa sa središnjim tipkom koja je za svjetla, a sad bi mijenjao. Ovo pod tri je interesantno, ali može se i bez toga živjeti.
 

Milosh

Test
Ovo pod tri je interesantno, ali može se i bez toga živjeti
Imam (i imao sam) auta bez toga i auta sa tim. Više preferiram bez toga. Zato što to poslednje brisanje zna pokvariti šajbu, a uvijek možeš sam obrisati jednom ako ima potrebe. I često to uopšte nije potrebno a nervira jako. Znaš koliko sam puta pročitao poruke vlasnika Focusa koji pitaju kako da to isključe. :)
 

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav svima, otišao mi je ležaj prednjeg lijevog točka (zuji u vožnji, naročito tijekom skretanja u desnu stranu) i kupio sam SKF-ov ležaj, napravili smo alat za vađenje (sa presom) ležaja, ali nisam siguran koji torx mi treba? Koliko vidim ide nasadni broj 16? Može li mi netko to možda potvrditi? Ako je to netko mijenjao?
 

Brruno

Well-known member
Im li netko preporuku za akumulator starta 720 i bar 72ah? Klasican,samo da je dobar. C5 X7 120kw hidro. Origional je bio Exide, sada imam munju koja je izdrzala 3 godine. Koliko vidim svakih par godina se mijenja kvaliteta pa mozda netko ima preporuku. Znaci ne AGM,start stop nego klasican.
 

Brruno

Well-known member
Ja nemam SS. Zato ne AGM nego klasican. Imao sam original Exide 70 720 EL3. NA preporuku sam upravo narucio Exide EA770 premium s 3 godine garancije. Bumo vidili :D
 

Cutac

Prèkaroš
Meni CIAK dela već 2 ili 3 godine u VTS bez greške, a bio je skoro duplo jeftiniji od Exidea. Uzeo sam ga jer je Exide prije njega trajao 2 ili 3 godine.
 

Brruno

Well-known member
Ma i meni je radila munja(ili mozda ni nije munja,moram pogledat kad dodjem s posla sta sam uopce kupio prije 3 godine),prije toga isto 3 godine neki kojeg sam uzeo u ZG-u ,ne sjecam se u nekom servisu, kad je bio crkao exide nakon 4 godine ,ali gledam 720+ 72+AH i ne vidim nista ispod 110€ a za taj isti novac sam kupio exide premium EA770 koji se preporucuje za moj auto na exide stranicama(uz AGM akumulatore koji meni ne trebaju). Lokalno nisam nasao nista jeftinije od exide-a,a exide sam kupio s dostavom 122€. Koliko vidim svaki mi traje 3-4 godine. C5,gutač struje.
 
Na vrh