Općenita iskustva sa C5 II

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovo je pravi oldskul benzinac, nebih se ja sekirao.
A thp-i su navodno unazad pet godina dosta usavršeni.... makar tek im sada stižu godine za dokazivanje
 

Profiler07

Well-known member
Znaci samo 1.6 je thp?ma taj thp je citroenova losta strana isto kao bmw-ov n47!na redizajniranom modelu sam imao 2.0 103kw benzinac uparen sa BRC plinskim sistemom i imam samo rijeci hvale
 

Milosh

Test
Pa THP je isto što i taj N kod Mini-a, isti motor isti shit.

Ali ja sam generalno stekao utisak (zahvaljujući ovom forumu) da svi ti manji PSA benzinci ničemu ne valjaju (1.4 i 1.6 VTi i THP).
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To bi mogao biti neki generalni zaključak za posljednje dvije generacije motora. Vidit ćemo kako će se ova treća trocilindarska generacija nositi sa korištenjem
 

Bojan84

New member
Pomoć - kupovina C5 da ili ne?

Najpre veliko poštovanje za sve članove i za rad ovog divnog foruma.
Duže vreme pratim forum i sve vezano za C5 iz razloga što nameravam kupovinu istoga i to pre svega limuzine sa blue hdi motorom od 150ks.
Trenutno C5 sa svojom cenom predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta i za taj novac ne moze se dobiti auto u istoj klasi i iste starosti a da ima istu cenu.

Interesuje me C5 bez hidraulike (iz razloga sto mislim da hidraulika ne pruža toliko puno uzitka, koliko moze sa svojim kvarovima da izazove neprijatnosti itd... jednostavno jedna briga manje).

Kako su se pokazali blue hdi motori, koje su mane i vrline, za sada znam da manje trose od starijih 2.0 hdi i da bolje idu veci obrtni momenat od 370Nm za motor od 150KS. Procitao sam da su imali gresku u vezi denox-a odnosno rezervoara za adblue i da to moze da kosta poprilicno.

Pored C5 u uzi izbor mi je i insignia restajlig od 2014. godista ali nekako mi C5 ima dusu, vise mi prija.

Sada vozim megana 2.0 benzin - plin 83kw u perfektnom stanju ali vreme je za novi auto i eto nesto me vuce opet ka francuzu i zeleo bih da sada vozim dizela stime sto Megan ostaje i dalje u porodici kao drugi auto.
Godisnje prelazim do 20.000 km od toga polovinu autoput.
Nije mi bitno sto C5 dosta gubi na vrednosti u odnosu na konkurenciju jer nameravam da ga zadrzim dugo (megan je na primer 14 godina u mom vlasnistvu, odrzavan je u ovlastenom, sve je na njemu perfektno).

Neko generalno misljenje da li se isplati uzeti C5 sa ovim motorom, dakle 2015. godiste ili mladji i na šta trebam da obratim paznju, sta su mu mane itd.

Unapred hvala na savetima i pozdrav iz Srbije za sve ljubitelje citroena :)
 

Profiler07

Well-known member
Ja vozim onaj od 163ks pa ti ne mogu bas pomoci oko zeljenog motora,ali ti mogu dati usporedbu hidraulike i obicnog ovjesa jer imam i sa hyd i bez hyd...ovako hidraulicar ti je udobniji za voznju i nema tu nikakve dileme ali obzirom da ti prelazis malu kilometrazu i nisi dosta na dugim relacijama sasvim je doboljan i ovaj bez hyd!sto se tice potrosnje gradska je oko 6.8l,otvorena se moze spustiti i na 5.3 cijena odrzavanja je poprilicno jeftina npr.ja sam do sad samo kocnice radio(hvala Bogu) a presao sam oko 60000km i cijena prednjih i zadnjih diskova i plocica je oko 300€ sa rukama
 

Brruno

Well-known member
Jos bih nadodao da se auto bez hyd na 17" priblizava hidraulicaru na 18-19". Najudobniji je hyd na 17" definitivno. A greska je denoxu je stvar srece definitivno,i cijena nije uopce mala.
Mane su skripava plastika ako nemas srece pa potrefis takvog, buka sirokih guma ako nema exclusive opremu, i jaca potrosnja prednjih guma. Ostalo je kao svakom francuzu, sitnice koje nekima smetaju ,nekima ne.
Ako uzmes automatika,u pravilu imas manje troskova oko kvacila,zamasnjaka i sl jer ih automatik nema,ali ako nemas srece ,popravak automatika kosta isto kao zamjena kvacila,zamasnjaka a ponekad i vise pa si na istom.
 

Bojan84

New member
Ne bih uzimao automatika, svi hvale stari 2.0 hdi motor nadam se i da je novi blue hdi jednako dobar, citao sam da se na 508 jako lepo pokazao.
Pitanje u vezi aditiva, da li postoji poseban aditiv za DPF filter i poseban adblue aditiv kod novih motora, to su dva razlicita aditiva?
Kod nas na oglasima sve C5 ice imaju od 150k do 199k predjenih kilometara bez obzira da li su 2008 ili 2016, tako da predjenoj km i ne mogu verovati i zato tražim što mladji auto. Nije mi hitna kupovina tako da ne zurim previse.
 

Brruno

Well-known member
Ja bih samo skrenuo paznju da i automatik ima i kvacilo i zamajac
Nema. Samo onaj 1.6. Onaj na 2.0 ima konverter momenta

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk

Ne bih uzimao automatika, svi hvale stari 2.0 hdi motor nadam se i da je novi blue hdi jednako dobar, citao sam da se na 508 jako lepo pokazao.
Pitanje u vezi aditiva, da li postoji poseban aditiv za DPF filter i poseban adblue aditiv kod novih motora, to su dva razlicita aditiva?
Na novijim masinama punis adblue na svakom servisu ako se ne varam ili svakom drugom,na starijem aditiv svakih 100000km ili prije ako zatreba

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako imaš esp, ja bi stavio ATE SL.6 u kočnice, a orginalni Total DA (trebalo bi to biti) u servo.
 

Brruno

Well-known member
Nisam siguran 100% jer nisam mijenjao , ali mislim da hidrauličar ima isto ulje za servo i hidrauliku tj LDS ne DA. Možda sam se zabunio,nisam nikad mijenjao servo ulje jer su na mom mijenjani prednji cilindri i ulje prije nego sam ga kupio, a negdje sam procitao da servo dijeli ulje s hidraulikom
A ulje u kocnicama sam stavio ATE zajedno s diskovima i plocicama

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh