Novi C-Elysée 2017

Dalibor

Dado Tornado
ali zvučna izolacija kao da je nema
čitao sam i na fejsbooku i forumhaeru da unutrašnja plastika nije neka i kako se vrata ne zatvaraju sa bump nego bing, ali ne kužim čemu su ljudi toliko iznenađeni s autom ranga/klase 11000€.
jedan je na ulazu u interspar di zalazim, i auto je po mom sudu prva liga. oglašen na 81000kn. možda čak sa dizelom. za tu cijenu to je vrhunski auto. u svakom slučaju best buy.
ja bi nakon kupnje stavio druge opruge da se spusti za 10-15 mm, i to je sve.
 

spaceman

New member
Osobni doživljaj buke ovisi o tome što si navikao voziti prije elyseea. Ja sam vozio Saxa tak da je meni elysee svemirski brod. Sve je to subjektivno.
 

Hrvoje Marin

Active member
ne može sve bit subjektivno, 2-3 dana prije vozio sam se u 5-6 automobila zato i jesam toliko iznenađen. samo kad vidiš da na zadnjim vratima unutrašnju oblogu čini plastika sama.

to još nisam vidio u automobilu, nijednom.

jedan detalj još, toliko prostora ima za odlaganje boce s tekućinom u prednjim vratima da nikakav zvučnik ne može stati, izvanredno.
 

spaceman

New member
ma u u pravu si. Ako je lošije izolirano , tako je kako je. Al velim, ovisi koliko je tvoj prag tolerancije na temelju iskustva. Tebi je loše jer si vozio više auta pa znaš, ja pak nisam. Naravno da ima manjkavosti auto al gle tko hoće ekstra kvalitetu ide na C5 itd.
 

Cutac

Prèkaroš
Niti jedan auto koji voze smrtnici nije tih. Svi su glasni. Jedino je pitanje koliko glasni i kakav ti je sluh.

Frendov stari je nagluh i njemu su i "kante" tihe. Ja fala bogu imam sluh kao šišmiš i nisam se još vozio u "baš baš" ugodnom autu(a vozio sam fajn dobre aute).
Frend i ja u Cliu. Mene su uši bolile i pištalo mi je u njima, njemu je bilo "čist OK".

Jedino objektivno po pitanju buke je decibel-o-meter, ali to ništa ne govori. Zavisno o tipu buke, frekvenciji, periodičnosti, teško je objektivno reći koji je auto "glasan", a koji nije.

Za usporedbu, bivša vlasnica VTS-a je rekla kako su zvučnici(JBL) fantastični. Je, bas je jak, visoki su čisti, ali srednjih nema. Nema. A njoj je to dobro, meni je baš usrano :whistling:
 

Damaj

Active member
Imao sam C4 1.4 vtr 16v i bio je tih da sam znao osluhnuti da li radi, čulo se jedino šum guma, ovaj moj C4 II je barem duplo glasniji. Vjerojatno je vti motor puno bučniji tako da nema govora o subjektivnosti. Tako da je moja ocjena da je bučan, dok je dizelaš C4 II u usporedbi s drugim dizelašima izuzetno tih.
 

Cutac

Prèkaroš
VTi motor više naginje višem spektru tonova i zato je "bučniji". Teže(skuplje) je blokirati visoke tonove i zato ti se čini bučnijim.
Slažem se da motor zna imati iritantnu notu. Nekada me u njemu bole uši, nekada uživam u tišini, valjda je i do mene.
 

gambler072

C5 enthusiast
Neki auti su osjetljivi na nekvalitetan AdBlue, mozda je do toga. Ne znam gdje i kakav sipate, probajte sa nekim provjerenim pa vidite ima li efekta.
 

frend

New member
Što se tiće buke, meni je ovo preporod nakon punta 1.2 1kw na autoputu 140km/h. Citroen je prema njemu ''tiha soba''
 

sir.Oliver

Well-known member
jasno da postoji . košta cca 30€ ... mislim time na zaštitu ispod motora ... kao odgovor na jedan od prethodnih postova....
 

bbozak

Active member
Neki auti su osjetljivi na nekvalitetan AdBlue, mozda je do toga. Ne znam gdje i kakav sipate, probajte sa nekim provjerenim pa vidite ima li efekta.
Ja kupim u Tokiću 10L za 60kn i to dosipavam, više ne da servisu da to radi, jer naplate i pokret ruke.

Mislim, ako griješim, ispravite me, da su svi adblue ista stvar, jedino provjeriti treba rok trajanja, tj punjenja, navodno ne bi trebao bit stariji od 6mj... Doduše ko sve osim mene svakih pola godine dotače adblue? Nekome to stoji po godinu dana u tanku ako ne rade puno km :rolleyes::grin::cool:
 
Na vrh