Novi C-Elysée 2017

ZlatkoC4

Well-known member
Sad samo guštaj i uživaj auto u tom cjenovnom razredu takvog dizajna i opreme nećeš naći. Motori su štedljivi i dugotrajni. sve ostalo je manje važno. osobito što se tiče izolacije. I Opela kad kupe a dadu daleko već novce pa im se javljaju razni gremlini zvukovi itd.

Uživaj sa Citroenom. neće te uz redovna održavanja nigdje ostaviti na cijedilu.
 

Kanader

Active member
Po meni se te "automobile s posebnom namjenom" treba kupovati isključivo u najjeftinijim varijantama. Jedino to mi ima smisla. Èim se nešto nadoplati eto te na cijeni puno boljeg auta. Znači ako C elysee onda bazni s klimom. Mada se pitam može li se taj opće kretati s tim motorom.
Vidljivo je da kupcima najviše smeta zvučna izolacija, a to se na testnoj vožnji uglavnom ne registrira jer se vozi po gradu. Kad pređeš na veće brzine stalno gledaš jesi li zatvorio prozor do kraja.:rolleyes:
 

Andree

zaražen Citro virusom...
To me podsetilo na vic kako japanci i Zastava ispituju da li dobro dihtuju automobili koje su napravili:

Ubace mačku u auto i auto u bazen sa vodom.

Japanci: Ako mačka preživi dokle god ima kiseonika, auto dobro dihtuje.

Zastava: Ako mačka ne pobegne, dobro dihtuje! :rofl:
 

zoka1975

Member
Da se mene pita svi bi vozili jedan auto. Lada karavan:) po mogućnosti, a ne ja bih ovo ono. Bitno je da auto obavlja osnovnu funkciju, a sve ostalo su izdrkavanja, zbog frustracija, prestiža, susjeda.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ili sigurnosti. Pošto Lada ima strukturalnu čvrstoću kutije šibica. Ne treba pretjerivati :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Mislim na benzinac 1.2.
To je već na granici snage za taj auto. :(

A za nekog tko ne radi neke km god. je dobar i isplativ sa minimalnom opremom.

jer kad odeš npr. na 1,6 hdi i tz. ful oprema taj auto dođe kao i C4-II koji je opremom izolaciojom daleko iznad Elysee. iako je Elysee sasvim uredu kad ga se uzme sa nižom opremom. onda je opravdan nedostatak izolacije zbog cijene. a iće on kao i svaki drugi.
a neide nikad kvlitetno i jeftino. kao niti obrnuto.:grin:
 

Kanader

Active member
O tome i govorim. Vidiš da me razumješ.
1.2 benzinac s klimom mi ima smisla. Za sve ostale verzije okrenuo bih se nekom drugom autu.
 

La Marche

Iskreni optimist
kad odeš npr. na 1,6 hdi i tz. ful oprema taj auto dođe kao i C4-II koji je opremom izolaciojom daleko iznad Elysee.
Principijelno se sasvim slažem s tim, no dobra praksa u Citroen salonima je da dođeš tražiti najjeftiniji model pa ti za čas pronađu na lageru i ponude po vrlo sličnoj cijeni neki sa skupljim motorom i bogatijom opremom. A nekim čudom taj najjeftiniji koji si htio treba čekati tri mjeseca, a ovaj ti je već preksutra u garaži registriran. Pa ti odoli ako možeš.
 

shicy

New member
gospodo draga, budući da uskoro moram kupit novo auto, c-elysee mi je također zanimljiv. zanimaju me vaša iskustva. kako ste zadovoljni autom, interijer/eksterijer...
zanimljiv mi je jer je na akcijskoj ponudi za 82 000 kn ;)
ps. zanimljiv mi je benzinski motor.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A nov auto, vozit će.... nemaš si šta mislit. AKo ti ispunjava potrebe, zašto ne.
Sad su se probili u javnoj nabavi, pa će bit i djelova i iskusnih servisera :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ali taj C4 će biti rabljeni.
E, i ja sam "protiv" rabljenih, ali ovo je ona klasa kad ipak pristajem na rabljeni.

Recimo, radije novi c4 nego polovni A4, ali rađe polovni c4 nego novi Elize, Daciu i slično. :)
 

diegos

Well-known member
I ja bi se odlučio za neki bolji rabljeni, ali ako mu je ovaj c-elysee dovoljan i hoće novog, onda nije loše :) Ne znam kakav je taj auto, ali daciu često vozim i baš je kanta
 

Cutac

Prèkaroš
ali daciu često vozim i baš je kanta
LOL

c-elysee dovoljan i hoće novog
Jedini problem je buka. Ako si nezahtjevan, nije ti problem nedostatak kroma, rasvjete, kvalitetnijih materijala, ali za buku si nezahtjevan jedino ako si gluh.
Grad, relacije od 100-200 km, sve je to OK, ali ako potegneš na put od 600 km, joj.

U tihim autima te uši i glava bole od buke poslije 700 km(a to c4 definitivno nije, iako je tiši od velike većine auta koje sam vozio), a to je gore nego da ti kotač otpadne u vožnji :D

A 82 tisuće kuna nije malo za c4, dosta auta dobiješ za te novce.
 
Na vrh