Novi C-Elysée 2017

zoka1975

Member
Ako u grubo pogledamo da je cijena dizelaša: Toyote Corolle sedan cca 132000 kn, Opel Astra sedan isto tu negdje (stara linija je na akciji) Škoda Rapid sedan je isto tu negdje. Fiat Tipo sedan isto. Ne govorim o image-u branda, tj. koliko je kupac spreman dati novaca za njega. Za novi auto do 100000 kn mislim da je best buy. Ja ne kažem da nema ljepših, bržih, većih "kvalitetnijih" ali za puno veće cifre.
 

Doomsday

U prolazu...
Fiat Tipo Pop Star 1,3 JTD 95ks - 110000,00 kn...

[ame]http://prod-fiat-croatia.azurewebsites.net/wp-content/uploads/2016/05/1021.pdf[/ame]



A puuuuno više opreme...

:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sad ja ne kužim jel to sarkazam ili ne :D Skoro su na istome sa opremom... fijat ima extra col veće felge i parking senzore.
Elysee s druge strane za tu lovu ima CD sa BT, sve prozore na struju, lijepu električnu klimu, krom lajsnice okolo na okolo...

Felge i senzori se lako nabace gore... no lako za opremu. 1.6hdi vs 1.3mtjd. Zna se pobjednik :D
 

zoka1975

Member
Slažem se za opremu. Mislim da Medveščak oprema nudi više manje sve što prosječnom vozaču ili kupcu treba. Meni osobno, više odgovaraju manje felge zbog niže cijene guma. Žao mi je kaj nisam uzeo parking sezore, ali se to da naknadno riješiti. Po težini auta, C-Elysee je 100 kg lakši. A 1.6 HDI je bolja mašina od 1.3mjtd.
Sjedio sam i u novom Tipu, nažalost ga nisam vozio. Bez obzira na soc-realistički ugođaj u oba dva auta. C-Elysee Medveščak (dodatna oprema CD sa BT) je opet jeftiniji 14000 kn. A u toj klasi, gdje kupac kupuje najeftiniji metar lima svaka kuna je važna.
 

Doomsday

U prolazu...
Ma da...Ali...

Rješili ste se Eolys aditiva svako cca. 80k km, ali ste dobili AdBlue svako cca. 10k km...

A Fiat jtd, ka ni prije, nema nikakvih aditiva...

:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E vidiš vidiš, imaš pravo... uvjek zaboravim na te ekološke *****rije. Mene je razmazio jedan euro3 dizlo, nije taj vidio dpfa, eergea, aditiva, katalizatora... Nafte do vrha i gas :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
žao mi što C-Elysee ne izgleda kao C4 Lougne (prodaje se na nekim tržištima, npr. brazilu)


za tu lovu, da izgleda ovako........... pogodak!




 

Cutac

Prèkaroš
Onda bi to bio ili c4 Lougne ili bi bio svojevrsni bodykit za c elysee. Tada bi u reviewu bila slika c4 Lougnea, a pisalo bi da ima losu izolaciju i sl. I to bi naravno odbijalo kupce. Nitko ne zeli platiti skuplji auto da izgleda kao jeftiniji.
Isto zasto c4 ne izgleda kao c5, nije isti auto :D
 

zoka1975

Member
Da. To sa aditivima svakih 25000 km su zakomplicirali. Ajde barem ne varaju sa software-om kao VW. Koji je u ovim krajevima na cijeni kao sveta krava.
 

webchief

New member
Rješili ste se Eolys aditiva svako cca. 80k km, ali ste dobili AdBlue svako cca. 10k km..
Èombe bacaš bombe

AdBlue se ne sipa svakih 10 000 da se razumijemo,
dosipa se urea izmedju 20 000 i 30 000 km koja kosta 1e po litri a u rezervoar stane 17 L (znaci dosipas +-15 e na svakom servisu za to)

AdBlue se sipa izmjedju 160 000 i 200 000 zavisno koliko si je potrosio i kad ti hoces.
Da AdBlue je skup al mu cijena svakim danom pada.

Ureu nemoj da sipas minimum bez intervala od 15 000, jer ce ti naplatiti bocu od 10L a nasuti manje.
 

Doomsday

U prolazu...
webchief... Lipi moj... :grin:

AdBlue jeste urea... Sinonim...

https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust_fluid

Koliko ćeš je lijevat često, ovisi o veličini tanka za adblue i načinu vožnje, te samoj izvedbi SCR sustava... Može bit za 20k km... Može bit za 30k km... A može bit i za 10k km... BlueHDI dizeli PSA grupe nemaju nikakav aditiv za DPF dio filtracije, samo adblue za SCR...

Kako rekoh, onaj drugi aditiv, Eolys i slični, koji je bio za DPF filter, morao se dolijevati ili staviti nova 'kesica krvi' svako možda 150k km, 200k km, a nekima i 80k km... Opet ovisi o početnoj količini te samom načinu korištenja, kao dodatak u gorivo ili direktno u DPF filter, itd...

Ali jedno je sigurno... Fiat JTD Euro V i Euro VI (bar za sada) ne traže nikakve aditive, uopće...

:cool:
 

webchief

New member
Onda ruzni moj mi nemamo isti model motora uopste, je meni i na prospektu pise urea i AdBlue posebno, a odvojeno sam ih i dobio na ponudi od servisa,
takodje imam 2 odvojena rezervoara ispod gepeka.

Ne znam, Mozda u tvom fiat servisu znaju sta nam se sipa ?
Cuvaj nas Boze rata i fiata.
 

Doomsday

U prolazu...
E lipi moj... LOL

Ako ne znaš pročitat, evo da ponovim... AdBlue je trademarka od VDA za AUS 32 (aqueous urea solution) što ti znači vodena otpina uree, 32.5% urea i 67.5% destilirana voda... :whistling:

Koliko vidim, BlueHDI motori doljevaju samo ureu tj. AdBlue, zato se i zovu BlueHDI... Za DPF (FAP) nemaju nikakav aditiv... I isto koliko vidim, tvoj auto ima samo jedan dodatni rezervoar u prtljažnjiku... :cool:

[ame]http://service.citroen.com/ddb/modeles/ce/ce_ce/ed01-14/hr_hr/contenu/additifs/Add_C-Elysee_01_2014_15-21_HR.pdf[/ame]



Šta su oni tebi napisali i naplatili, pitaj njih u serivsu... Srića pa ovlašteni servis je uvik u pravu i nikad ne griješi, jeli... :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Fiat Tipo
dizajniran je tipo lijepo imao sam prilike sjediti u njemu ima nekih propusta unutar kabine ali neću o tome neka to vlasnici sami otkriju. o nekim bitnim stvarima je pisano i na njihovim testovima. toliko od mene.

kao što naš prijatelj kaže moj i sljedeći auto će biti Citroen :grin:

AdBlue
to jeste urea :D
ali ne bitno sipa se na redovnom servisu i nije neka posebna stavka s obzirom koliko ti motori manje troše. a Elysee je svakako bolji od tamo nekog tipa :grin:
 

zoka1975

Member
Jedini u tom rangu cijena je Dacia. Mislio sam uzeti Daciju Logan MCV ali su dealeri u RH totalno neozbiljni i ponasaju se kao kataloska prodaja pa sam odustao od te ideje. Jer nisam zelio dati novce za auto koji ne mogu prije probati na testnoj voznji. Iskreno, bio sam skeptican glede Citroena. Ljudi svasta pricaju, pogotovo oni koji nisu nikad vozili Citroen.
 

webchief

New member
Pa to je onda jos bolje jer znaci nema sipanja skupog govneta na 160 000 km.

Ljudi svasta pricaju, pogotovo oni koji nisu nikad vozili Citroen.
Pricaju, mene su mahom na citroen srbija ubjedjivali da ne kupujem Elysee, sta su sve pricali sad mi dodje da ih gazim istim tim auticem.
 

Kanader

Active member
Znači nije razlika 40 000 kn već 10 000 kn. Na to sam reagirao.
Ne možeš lizalo uspoređivati sa Astrom sedan.
Njegov konkurent je Tipo koji je bolji, ali i skuplji.
 

zoka1975

Member
Sve 5. Samo izmjenjujemo mišljenja. Znam da je Astra Sedan "kvalitetniji" auto, rađen na drugačijem ovjesu od C-Elysee-a koji je rađen na produženom ovjesu od C3. Isto tako je teži skoro 400 kg, ima 10 ks i 50-ak Nm više, govorim o 1.6 cdti 110 ks. Vjerujem da ima bolju izolaciju ali da vrijedi te razlike u novcima.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Kaj vas briga ko kaj priča....prst u uho i voooozi :whistling:
Najvažnije da ste vi zadovoljni s autom :palac-gore:
 
Na vrh