Novi C-Elysée 2017

webchief

New member
Jedini problem je buka. Ako si nezahtjevan, nije ti problem nedostatak kroma, rasvjete, kvalitetnijih materijala, ali za buku si nezahtjevan jedino ako si gluh.
Grad, relacije od 100-200 km, sve je to OK, ali ako potegneš na put od 600 km, joj.
Put od 870 km u jednom cugu, samo jednom stao u WC...

Tako da mani se te price. :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma Cutac je posebna biljka :D on i njegov sluh hehehe

Na jedno 120 se da satima ugodno vozit. Taman su tako konstruirani, potrošnja i buka su ok, auto sam po sebi udoban, nema nikakvih problema. Pogotovo kad je auto nov.

Još ako je i tempomat u igri... ma milina.
 

webchief

New member
Ja sam testirao na 180 vozio par minuta oko 3400 obrtaja tempomat,

Nije buka neka posebna, veci je problem retrovizor koji zvizdi :D
 

Kanader

Active member
Vidio sam nekakav test ovog novog, redizajniranog. Posebno su naglasili duple brtve na vratima. Možda je novi model nešto tiši.:rolleyes:
 

spaceman

New member
Evo ja na moru sa svojim potegnuo od Koprivnice do Karina. Svaki dan na izlet u drugo mjesto u krugu 60km. Prezadovoljan potrošnjom, bukom, udobnoscu. Doduse oprema Exclusive al opet odlican.
 

shicy

New member
#offtopic: lagano mi je puna kapa svega, marki, modela, klasa, opreme, a još ni jednu probnu vožnju nisam odradio...a mile ti majke :( #
c-elysee zasad visoko kotira u kombinacijama. jeftin, provjeren motor, nov, vidit ćemo kakav je u vožnji (buka i to), ali ima jednu ultraznačajnu prednost nad ostalim autima, a to je da se ženi sviđa :D
 

Cutac

Prèkaroš
Nisam ja rekao da je glasan na 100 moraš grlo drapati da te suvozač čuje.
Samo sam rekao da je glasniji od c4, rabljenog auta za te novce.
A po meni je buka jedan od najteže ispunjenih kriterija kod kupnje auta.
 

Mnghwa

New member
Malo da se uguram u temu s pitanjem da li je bolje uzeti benzinca ili dizlo ako radim do 10tkm godišnje.

U rujnu i listopadu je opet akcija pa razmišljam o kupovini novog Citraća. Benzin je na 82.000 Kn, a dizlo na 92.000 Kn.

Izmorilo me popravljanje pikasa pa gledam malo šta da uzmem sljedeće. Mali mi je budget, ali uzmem novo s garancijom pa sam miran. Jedino ne znam kakva su iskustva sa ovlaštenim Citoren servisom u Osijeku. Usmena predaja nije dala prolaznu ocjenu.

Neki manji auto ne bi prošao jer planiram gurat dječja kolica u njega. Razmišljao sam i o Sanderu (jedva stanu dječja kolica) zbog cijene, ali za 82.000 Kn dobijem jači motor i više opreme u lizalu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nekih 10 godina biš ga trebao vozit da dođeš na nulu s višom cijenom dizela. Tako da čisto s te strane benzinac je logičniji.
No ako uračunaš veći komfor s dizelom, lakšu preprodaju i slične stvari, mrvicu se mijenja situacija. Al i dalje ga moraš godinama vozit da pokriješ tu razliku
 

Mnghwa

New member
To me i muči. Treba prijeći puno km da poravnam cijenu što nije realno. Dosad sam vozio benzin i nesvjesno zazirem od diesela zbog turbine i problema s filterima čestica što sad nije slučaj (oba imaju turbinu) jer bi imao garanciju bar 5 god. Jedino ne znam šta si mislio pod veći komfor kod diesela. Preprodaja bi bila staro za novo nakon 5-10 godina (nadam se).
 

visaluteju

Well-known member
Ja ću sad reći nešto sa čim se neće složiti većina vozača ali eto... :)

Ja sam kako god okreneš radije za dizela koliko god malo da prelaziš. Ako kupuješ nov auto o turbini i dpf i svim ostalim čudima ne treba da brineš bar 5 godina i a sa tom tvojom kilometražom uz održavanje i finu vožnju mnogo mnogo više. Pa tebi treba 10 godina da prežeš 100 000. (i ja pravim sličnu kilometražu)

Ovo gore što su rekli za isplativost je 100% tako i jeste da u startu padaš 10 000 kuna kupovinom dizela ali ja nekako kada kupim nešto tj već spremim i izdvojim pare, ja to otpišem i računam kao da krećem od početka - od nule...(neki moj momenat šta ja znam) jednostavno mi je lakše skupiti za nešto i izdvojiti neki količinu taman i veću novca ali volim da onda od tog trenutka na dalje imam uštedu...što bi to onda bilo dizel gorivo kojeg bi potrošnja c-elyseea bila smiješna :)

Naravno većina razmislja suprotno od mene :)
Ja bi ti svakako preporucio da uzmeš novo šta god da bilo jer ipak stoji ono novo je novo :)

Sretno!
 

spaceman

New member
Možda se varam ali bitno je kod odluke i kakve relacije prelaziš tj. da li je međugradska vožnja ili ne izlaziš baš iz Osijeka. Ja recimo putujem često KC-OS, KC-ZG, KC-VŽ i tak pa mi je logičniji izbor dizel. Da samo idem do centra u KC nebi vjerojatno dizela kupio.

E da i u kojem god smjeru da idem komp kaže potrošnja 4.7 što mi uvijek izmami osmijeh. Na punom rezervoaru sam za sada prešao 800km i još mi predviđa 150km komp. :D
 

Mnghwa

New member
A gle svaki dan na posao putujem cca 25 km što je s vozanjem u privatne svrhe <700 km/mj. Izađem na obilaznicu i za čas sam na poslu. Ostalo je uglavnom grad i 1 godišnje na more (do 1500 km).

Prije piksača sam imao Corsicu C s 3 cilindra i lancem. S obzirom da je bila stara (2001) i 100.000 km je bilo puno za taj auto jer ga je prijašnja vlasnica rasturila (tek kasnije sam skužio da ona ni ne zna kad treba prebaciti u 3. brzinu). Kod benzinske verzije me muči činjenica da 3 cilindra su uvijek slabija od 4 (valjda) pa nekako naginjem na diesel, ali treba se ispružiti još 10 tkn (plus zimske gume, plus ovo, plus ono,...)
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Na stranu što ne volim te 3-cilindraše, ako se uspiješ protegnuti za još tih 10.000 kn, mislim da se itekako isplati, najviše zbog performansi :)
 

Mirage

Well-known member
Ja imam 1.6 hdi u skoro 600 kg težem autu, provozaj hdi-a i nečeš požaliti i ja sam vozao corsu i astru ali obe četverocilindraši
 

Cutac

Prèkaroš
Ni c4 Vti benzinjara nije ništa bolja po pitanju izolacije.
Jesi siguran?
Jer koga god vozim, divi se kako je tih auto, a nitko od njih ne vozi golfa 2.
Frend me pitao jel uopće vozim 100 na autocesti, vozio sam 140.

Možda i moj Armaflex ima prste u tome :whistling:
 
Na vrh