Kupovina saxa

deda

New member
Nisam ni mislio na prostore ove regije,(mi smo ionak mjerilo za niš)nego u cijelom svijetu.Na kojem susretu neke marke dođe raja iz cijelog svijeta i to kao lani u FR,preko 7 000 automobila?Ne postoji rupa na ovom planetu,a da nećeš susresti nekog Citroena,za nijedne druge se to nikako ne može reči,a pogotovu kada uzmeš u obzir koliko su neke marke i modeli bili količinski proizvedeni u odnosu na Citroen.Samo u Francuskoj danas još ima registriranih i voznih TA preko 20 000 komada,a napravljeno ih je samo trifrtalja miliona.
 

1587 VTS

New member
Saxo je izvrstan auto, jednostavan, nepoderiv i nadasve pouzdan. Toliko jednostavan da se prakticki nema sta ni pokvariti. Sjecam se moga 1.0i, doslovno peri – deri. Sad je kod moje susjede, ima nesto blizu 200 000 km i zena je nastavila dijeliti moje (pre)zadovoljstvo auticem, u tolikoj mjeri da mi svaki put kad me vidi zahvali i kaze mi da ga nece dati dok se ne raspadne. A kako se drzi, to ce biti.. Nastavila ga je odrzavati kod mog mehanicara tako da sam obostrano informiran o stanju auta. Do sad nikad nista osim redovitog odrzavanja (ulje, filteri, plocice..) i straznjeg lonca (koji tesko izdrzava vise od 40 tkm). Nikakve reparacije, generalne male velike i ostalo. Auto samo vozi.

Normalno da je Saxo nejake građe i „tankog lima“ u usporedbi s danasnjim autima te klase, al treba se spustiti na zemlju i sjetiti kako njegov koncept datira iz 95/96 god kad je to bilo skroz u skladu s vremenom i tadasnjim standardima.

Uskoro namjeravam ponovno kupiti jednog Saxonija (al o tome obavijestim naknadno), vozit ce ga vecinom cura, a meni da posluzi kad mi zatreba. Mogu se naci pojeftino, a vrijede puno vise s obzirom na ono sta daju. A i sva godisnja davanja za npr 1.0i 37 kW su smijesna za danasnje pojmove. Samo ja u ovom slucaju pucam na neki 1.5 D jer njoj treba sta jeftiniji prijevoz za grad, a taj naftas, osim sta trosi na kapaljku, ide i na suncokretovo ulje, tako da ne vidim zahvalnijeg i jeftinijeg prijevoza :D Ili ako skuham susjedu da 1.0i ponovno dode prvom vlasniku, ali, s obzirom na navedeno, to ce biti nemoguca misija.

Saxo ima moju cvrstu preporuku svima, necete se pokajati :palac-gore::palac-gore::palac-gore:
Iznimke uvijek postoje, ali ja sam do sad upoznao samo zadovoljne vlasnike.
 

sax

New member
Nisam ni mislio na prostore ove regije,(mi smo ionak mjerilo za niš)nego u cijelom svijetu..
Opet nisi objektivan
Pricamo o stanju U HR jer covjek kupuje auto tu ,a ne vani
Mi nisamo mjerilo,ali opet dijelove kupujes i masno placas tu a ne vani
I jos uz sve to mi dobivamo aute za "naše" trziste a i to nesto znaci ocito

Rasprava je duboko otisla,ali bar pokretac teme zna na cemu pa ce znat i odlucit sta kupit
 

deda

New member
Saxo nije pravi citrač,nego njihova inaćica Peugeota 106 koji se počeo proizvodit 1991,kao nasljednik AXa.Bio je težak 800 i nekaj sitno kila dok se može još u svojoj kasnijoj proizvodnji mjerit sa istom klasom automobila koji su bili teži i preko 200kg.Nema tanji lim,nema auta koji ima tanji ili deblji lim,sve je odavno standardizirano iskustvom i proraćunima,svi auti osim kamiona i tenkova se rade od 0,8 lima.,plus noseći okviri,a čija čvrstoča iskljućivo ovisi o proračunima proizvođača.Kvaliteta trajnosti karoserije iskljućivo ovisi o tome tko proizvodi taj lim i kakva je površinksa zaštita.
Sigurnost Saxa u sudarima je takva da i danas ima malo auta te klase koji se mogu pohvaliti da su sigurniji,znam iz vlastitog iskustva jer je moj sin onog Saxa zakucao u betonski zid tako da se raspao prednji kraj,motor i mjenjač,nestao je takoreči,a da su se sva vrata normalno otvarala,a čak je i krov bio deformiran od udarca.
 

deda

New member
Tak je svejedno,jer svi,apsolutno svi proizvođači imaju različite kriterije za svako tržište, posebno.Tak da neznam zašto bi kod nas uopće to bilo mjerilo koje marke auto kupuješ.
Kada sam napisao da mislim na okupljanje citro fanova,klubova i susreta,pokreta,mislio sam na cijeli svijet,a ne kod nas kak je Dalibor rekao,zato jer kod nas ne postoji ionako ništa spomena vrijedno o bilo ćem se radi i da zbog toga kod nas nema mjerila za uspoređivat.
 

payson

New member
Evo jedno istraživanje po časopisu Auto-bild od prije par godina:whistling:

Dakle ispitivalo se sve i svasta a ocjenjivana vozila nisu bila starija od 7 godina
1. reprezentativna anketa o kakvoći vozila- ono sto kazu sami vozači o
kvaliteti svog auta.
2.Naknadna servisiranja/poboljšanja
3.Izvješća sa tehničkih pregleda(TUV)
4.Testovi izdržljivosti (100000km)
5.Pisma čitatelja
6.Jamstva


1.Mazda
2.Toyota
3.Honda
4.Hyundai
4.Nissan
6.Mitubishi
7.Opel
8.Volvo
9.Smart
10.Ford
11.Citroen
12. Mercedes
13.Seat
14. Audi
14.BMW
16.Peugeot
16.Renault
16.Skoda
16.VW
20. FIAT
 

deda

New member
Svako ima svoje viđenje,iskustvo itd,ja pišem onako kako sam koje marke auta, ja osobno doživio,naravno ne tvrdim da moram biti u pravu i priznajem da sam pristran na francuze,kaj mogu tak mi je opal grah.S ozirom da sam ja šljakao aute,normalno da su kod mene dolazila sranja koja nitko manje više nije htio radit ili su bili drugi preskupi.Gledajući pojedine marke vozila,uspoređujući jedne s drugima i ono što im je odlazilo,stekao sam takav dojam o pojedinoj marki i modelu.Evo primjer; moj stari koji je radio u Mercedesu i Audiju,a doma fuš iskljućivo Zastave,Fiate,jer je to onda bilo kod nas najmasovnije, nije htio ni ćut da mu neko dopelja kojeg francuza na popravak,a Citroenu nije dao ni da se sparkira kraj dvorišta.I dan danas se hvata za glavu kada dođe kod mene i vidi citraće koje ja radim i vozim i stalno ponavlja: kud si baš našao najgore aute za radit? Njegov stav,a nikad nije ništa radio na njima,niti ih vozio niti ih imao i nikada ga nisam uspio preobratit.
 

Dalibor

Dado Tornado
Evo jedno istraživanje po časopisu Auto-bild od prije par godina:whistling:
nezahvalne ankete, jer vlasnik ferrarija nema ista očekivanja ko vlasnik FIAT-a

kud si baš našao najgore aute za radit
pa ga popravi:
LOL


Na kojem susretu neke marke dođe raja iz cijelog svijeta i to kao lani u FR,preko 7 000 automobila?Ne postoji rupa na ovom planetu,a da nećeš susresti nekog Citroena,za nijedne druge se to nikako ne može reči,a pogotovu kada uzmeš u obzir koliko su neke marke i modeli bili količinski proizvedeni u odnosu na Citroen.
je, ali to su susreti veličanja citroen marke iz jednog doba kada je radi relevantne drugačije aute, i takvi auti nisu ni morali biti bolji od uobičajenih automobila tog vremena, već samo stvoriti društva koja vole drugačije.

dovoljno je pogledati onu temu o tome što je sve citroen prvi napravio u auto-svijetu, i onda ti je jasno zašto se citroeni od prije dvadeset godina i danas rade u kini samo im je lim drugačiji, ili kako to da se konstrukcijski 25 godina stari pežoi rade u iranu dan danas.

ali zašto bi to moralo zanimati vozača saxa ili "novog" C4...
 

Zmix

New member
Sax, a da nije problem u stvari u Rijeci? Riječani se u zadnje vreme masovno žale na Citroen (Calypso, ti...) dok svi mi ostali nemamo taj problem.
 

brezC4

New member
1.Mazda
2.Toyota
3.Honda
4.Hyundai
4.Nissan
6.Mitubishi
7.Opel
8.Volvo
9.Smart
10.Ford
11.Citroen
12. Mercedes
13.Seat
14. Audi
14.BMW
16.Peugeot
16.Renault
16.Skoda
16.VW
20. FIAT
jel prvi najbolje ocijenjen ili najgore?
ali kako god...citroen je aman taman u sredini
 

Marko

Well-known member
jel prvi najbolje ocijenjen ili najgore?
ali kako god...citroen je aman taman u sredini
Vidiš da idu "kosooki" od vrha poredu, znači gore su najbolji - a dolje pri dnu je VW (ti su malo manje dobri). :D
Kad su radili ta testiranja KIA je proizvodila tešku mehanizaciju?
 

sax

New member
Sax, a da nije problem u stvari u Rijeci? Riječani se u zadnje vreme masovno žale na Citroen (Calypso, ti...) dok svi mi ostali nemamo taj problem.
Ja se ne zalim vise jer ga vise nemam:whistling: :euforija:
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Mazda i Hyndai pri vrhu,ma nemoj nek naprave test nakon 7-8 godina,smeće od auta da nema gorjeg,jedino je još valjda Lada lošija.To kaj su nasrali brdo nekvalitene kancerogene plastike i hrpu led dioda i đinđi po kabini valjda danas prolazi.Kompresor klime,bregaste,pumpe, napr ko da je napravljen od repe,nek par puta natjeraš auto u blokadu sve se razdere ko zubi stare babe.Ja neznam nijednog da nije trul i da nakon 200 000 km ne dimi na auspuh (već triput menjan) ko da ga voziš bez karika.
 

payson

New member
1.Mazda
2.Toyota
3.Honda
4.Hyundai
4.Nissan
6.Mitubishi
7.Opel
8.Volvo
9.Smart
10.Ford
11.Citroen
12. Mercedes
13.Seat
14. Audi
14.BMW
16.Peugeot
16.Renault
16.Skoda
16.VW
20. FIAT
Meni je zanimljivo u toj anketi da je objavljena u njemačkom časopisu, gdje su vjerovatno najveći stupanj anketiranih vozača švabe, a isti su svoje marke najslabije ocijenili. Citrač je tu ok - zlatna sredina.
 
Na vrh