Kupovina saxa

kiloton

New member
Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna.Auto mi treba samo za grad (na posao itd)Kakvi su što se tiče rezervnih djelova,kvaliteta samog auta itd.
 

gox

New member
Ako kupuješ saxa, preporučam 1.1, što se tiče opreme, ukusi, jednostavno, više elektronike, veća mogućnost kvara i obrnuto...uglavnom, preporučam 1.1 jer imam 1.0, a razlika je velika u vožnji, a i u potrošnji bi trebala bit (čitaj manje troši 1.1) ;)

1.0 motor za samog vozača je ok i potegne dobro, čim sjedne suvozač (ili ako se optereti malo), već se jako osjeti (barem ja)...

Na tvom mjestu gledao bi modele od 2000. + godine jer eto, imaju više opreme i vjerovatno manje km iiii noviji su :)

Za gore navedene novce, mislim da se može nać fini saxić sa 1.1 motorom, a što se tiče rezervnih dijelova, ima ih, cijene nisu skupe (pogotovo ako imaš nekog za popuste u dućanima)...mehanički ćeš ga najbolje provjerit probnom vožnjom, lupanje ovjesa itd.
Što se tiče održavanja, redovni servisi svakih 10 000km i to je to (zna bit tu i tamo nešto za promijenit između servisa meni naročito nakon 150 000km, prije ne baš).

Od mana, stražnji most, kao i na većini francuza, znači ako stražnji kotači stoje ovako /\ zahtjeva reparaciju, ako su ovako || onda bi trebalo bit ok, ali bilo bi dobro dat na pregled i na ugradnju mazalica...
Također, problem sa hrđom na stražnjem kraju - rubovi "muldi" i s unutarnje strane oko kotača...

Eto, ako te još što zanima, pucaj...
 

Marko

New member
Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna
Isplati se uzeti takav auto, ALI ima dosta vozila u ponudi pa savjetujem da potražiš dalje kakav primjerak s manjom kilometražom i godinu dana registracijom za tu cifru!
 

dule

New member
Imam bas jednog takvog kao drugi auto, 1.1, 2000.g. sa 70 000 km.
Uglavnom odlican auto koji je vrlo nezahtjevan, pouzdan i malo trosi.
Takav auto kada bi prodavao mogao bi dobiti max 15 000 Kn, a to se ne isplati jer vise vrijedi taj auto od tog novca.:grin:
 

Zmix

New member
Imam bas jednog takvog kao drugi auto, 1.1, 2000.g. sa 70 000 km.
Uglavnom odlican auto koji je vrlo nezahtjevan, pouzdan i malo trosi.
Takav auto kada bi prodavao mogao bi dobiti max 15 000 Kn, a to se ne isplati jer vise vrijedi taj auto od tog novca.:grin:
Potpisujem!
I ja imam Saxo 1.1 2002. godište sa pređenih 145000 km.
Najpre sam ga prodavao pa sam nedavno odustao od prodaje iz razloga kojeg je kolega Dule naveo.
Mala cena na tržištu, jeftino održavanje, mali potrošač... NEDAM GA! :cool:
 

sax

New member
Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna.Auto mi treba samo za grad (na posao itd)Kakvi su što se tiče rezervnih djelova,kvaliteta samog auta itd.
sad se ti prodaju za max 1400€
 

deda

New member
Saxo je jako dobar auto i malo traži i nije skup za održavanje i 200 000 km za njega nije ništa tek je najbolje razrađen,naravno ako je održavan kako treba.
 

sax

New member
Saxo je jako dobar auto i malo traži i nije skup za održavanje i 200 000 km za njega nije ništa tek je najbolje razrađen,naravno ako je održavan kako treba.
Slazem se deda
Ako si na njemu vec reparirao zadnji most(ili ga promijenio),barem 2 put promijenio brtvu glave,skinuo mjenjac i promijenio sve lezaje,...
 

deda

New member
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,drugog sam imao krače nekih 70 000 pa sam ga prodao i nikad niš,ali sa njime sam premalo km napravio da bi ga mogao uspoređivat,a i ženska koja ga je kupila je za kratko vrijeme napravila totalku ,tako da je brzo otišao u vjećna lovišta.
 

Damaj

Active member
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.

Isti slućaj je i kod mene, to se zove jako osjetljiv šofer:D
..nekad sam na peglici, fići stojadinu itd.. izolirtrakom omotal krajnik da ima manje lufta:D:D kad sam prešel po vodi, kaput mi je bil mokar, a ponekad i lice:D:D
A sad mi u c3 2004g sve smeta kad škljoca, cvili, škripi itd..
 

sax

New member
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,drugog sam imao krače nekih 70 000 pa sam ga prodao i nikad niš,ali sa njime sam premalo km napravio da bi ga mogao uspoređivat,a i ženska koja ga je kupila je za kratko vrijeme napravila totalku ,tako da je brzo otišao u vjećna lovišta.
u svakom kukolju se nađe i žito:whistling:
ja imam dosta frendova koji nakon jednog citroena se vise ne vracaju na iste,razlog identičan
 

deda

New member
Promjena diskova,kvačila,amortizera,krajnika,selen blokova,ramena,remena i distribuceje,akumulatora,auspuha ne smatram kvarovima,to se mora menjat na svim autima kada im prođe neki rok za istrošenost,pa da je i RR.
 

sax

New member
Promjena diskova,kvačila,amortizera,krajnika,selen blokova,ramena,remena i distribuceje,akumulatora,auspuha ne smatram kvarovima,to se mora menjat na svim autima kada im prođe neki rok za istrošenost,pa da je i RR.
to je istina,samo na citroenu(nekima) moras to isto promijenit 2-3 puta u 150000km nego na nekim drugim autima
e to kosta
moji starci su imali R12,kupili novog i vozili 18 godina,kad su ga prodali imao je 350000km,sjecam se jednog veceg kvara a to je bila lamela(ako se moze nazvat kvar),u tu kilometrazu promijenjeni su amortizeri,3 auspuha i ostalo redovni veliki i mali servisi
ja sam na saxu u 200000km mijenjao neke iste dijelove i po 4 puta

Starijim citroenima bi realna cijena trebala bit barem 30% manja od onog koliko stvarno vrijedi
 

Marko

New member
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,
Saxo je s mog stajališta jedan fantastičan auto u onom segmentu namjene za koju je napravljen (zna se da nije spejs-šatl), ako se redovno i kvalitetno održava odlično mu pristaje krilatica "toči i vozi"! :weeabooface:
 

deda

New member
Ovaj moj je prošao km kolko sam već napisao,kada je imao 200 000km,mjenjao sam diskove drugi put,zadnje doboše prvi put,sve amortizere prvi puta,auspuh ,samo zadnji lonac,kvaćilo prvi puta,oscilirajuća ramena prvi puta,gume četri puta,akumulator jedanput,kompletni veliki servis na motoru drugi put,ulje i filter svakih 15 000km i nikada ništa drugo,a maltretirao sam ga do iznemoglosti.Berlingo isto ima sad 220 000 km,do sada je napravljen veliki servis na motoru jednom,promjenjena su ramena prije 20 000 km prvi puta i prednji amortizeri,diskovi dvaput,remenica radilice dvaput.Od kvarova je imao:puknuo lajtung na visokotlaćnoj pumpi(koštao 160kn),promjenjena brava vozačevih vrata i jednom modul ventilatora kabine,akumulator prvi puta prošle zime.Poderao 4 kompleta guma do sada.Ja neznam sa kojim bi autima mogao proć bolje.
 
Na vrh