Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

danijalnocic

New member
Pozdrav ljudi,
U planu sam da kupim citroena c4 2011 godiste. 1.6 hdi 82 kw. Cijena mu je 5000 eura. ima oko 200 000 kilometara. Kako se pokazao ovaj automatski mjenjac, koje su mu prednosti, koje mane. Do sad sam vozio 5 vozila sa manuelnim mjenjacem, i odlucio sam da promijenim. Jasno mi je da treba imati i dozu srece, kao i u svemu pa i kupovini auta. Svaka pohvala, sugestija dobrodošla. Hvala svima unaprijed.
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Roboti imaju sve mane ručnog, plus dodatne dijelove koji upravljaju svime.
Meni ne padaju napamet nikakve prednosti za krajnjeg korisnika.
 

appcontrol_1

New member
Pozdrav svima,
evo krajem ljeta je u planu kupnja novog (polovnog) auta, u najuži izbor je ušao Citroen C4 II facelift model. Do sada sam vozio Renault Clio iii 75ks, zapravo ono što me zanima je preporuke motora ali najbitnije što mogu realno očekivati (Kilometraža, Oprema, Motor, Godište) u cjenovnom rangu sa kojim raspolažem. Dakle prvenstveno gledam 2016+ godište u cijeni od 8000e do 10000e, 2-3t kn gore dolje ne igra toliku ulogu. Također, ne gledam da mora biti najbolja oprema, naprotiv ukoliko su motor i km u redu ali za 65000kn sam bi dao ugraditi navigaciju itd. za razliku cijene.

Kako živim u Međimurju zanima što mislite o uvozu iz Slovenije? Ima li iskustva? Prvenstveno gledam aute iz auto kuća ili stranica kao Neostar radi 12mj jamstva.

Što se motora tiče i mojih potreba radim dnevno 20-30km radi posla + autocesta odprilike svaki drugi mjesec. Dakle godišnje pređem oko 10000km, motor ne mora biti najjači ali da mi je lagodno voziti puteve 3+ sati.

Eto to je to i hvala unaprijed na pomoći.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo, premješteno je pa nek kolega gušta. Pikni urednog HDia i zamjeni čep AdBlue-a, to je najbolje što možeš.
 

Paladin

Member
Pozdrav svima

Imam C4 HDI 110 KS iz 2006 i prodajem ga pa sada tražim nešto. Prvi izbor mi je noviji C4, čitao sam ovde i naučio nešto pa sam tragom toga gledao još oko toga. Radi se o C4 sa automatskim mjenjačem, našao sam ih nekoliko u oglasima koji su 2017. godište,1.6 HDi, i koliko vidim takvi imaju 120 KS (oni sa manuelnim imaju 100 KS). Ovde sam pročitao da je to Aisin EAT6 mjenjač, i da je bolji od robotizovanog koji su nekad koristili. Koliko sam uspio vidjeti na internetu vlasnici automobila sa tim mjenjačem (recimo Peugeot modeli) su prilično zadovoljni. Koliko sam vidio to je Torque Converter (nije CVT i nije Dual-clutch). Nisam razmatrao model sa automatskim mjenjačem jer sam mislio da su loši, ali ako nisu, ako su (sada) dobri onda bih rado razmotrio i model sa automatskim mjenjačem. Čitajući o iskustvima sa EAT6 vidio sam da vlasnici kažu da se više ne bi vratili na manuelni mjenjač (to inače kažu mnogi koji su neko vrijeme koristili neki automatski mjenjač).

Da li ovde ima vlasnika C4 sa tim mjenjačem, i kakva su iskustva? Ili ste vi ostali čuli od drugih pa da mi možete nešto reći. Koliko su se pokazali pouzdanima, a koliko kvarljivima?
Čitao sam da je EAT6 bolji u sporoj "stani - kreni" gradskoj vožnji od DSG mjenjača koji se dosta koriste u Volkswagen vozilima, što je inače boljka mjenjača sa dvostrukim kvačilom (osim toga su valjda prilično dobri i brzi).

Zanima me i servisiranje tih mjenjača, pretpostavljam da se radi o promjeni ulja u određenim servisinim intervalima. Da li je to i ima li još nešto? Ako bih polovan C4 odvezao u zvaničan lokalni servis da li oni mogu da urade dijagnostiku stanja tog mjenjača, uz ostalo? Jer automobili koje sam gledao su prešli oko 140.000 km, a ne znam kako se to odražava na taj mjenjač, da li on možda vremenom počne da "štuca" zbog čega prodaju auto da to neko drugi servisira, pa me zato zanima mogu li oni u servisu detaljno da ispitaju stanje mjenjača, i da mi kažu kad je sledeći servisi interval za njega, i šta on podrazumijeva.

Dalje, koliko sam shvatio ti mjenjači "uče" stil vožnje vozača, i savjetovano je da se po kupovini to stanje "resetuje" da bi mjenjač "učio" od novog vlasnika. Da li je to stvarno tako, i da li se to "resetovanje" radi samo u servisima ili to vlasnik može samostalno da uradi?

A sad par pitanja za C4 sa manualnim mjenjačem, taj motor 1.6 HDi sa 100 KS, kakav je u odnosu na ovaj iz starijeg C4 koji ima 110 KS? Da li se osjeti da je slabiji? I buka, kakav je po tom pitanju, jer meni je ovaj moj na već malo preko 2000 obrtaja bučan :), a ovde čitam da mnogi kažu kako je dobra zvučna izolacija motora na (novijim?) C4. Da li je onda ovaj novi motor tiši kada se sluša iz kabine?

I ova AdBlue tečnost, skinuo sam manual za taj noviji C4 i koliko vidim tu piše da je kapacitet tog rezervoara čak 17 litara (!), ja sam mislio da je to par litara :), i da se mora dosipati na svakih 20.000 km, i da motor neće ni da se upali kada toga nema. Koliko sam shvatio svi novi dizel automobili to imaju, ne samo Citroen i Peugeot (kolegica ima Peugeot 308 i kaže da su jedva našli gdje se ta tečnost sipa, negdje u gepeku, a koliko vidim tako je i na C4). Kakva su vaša iskustva sa tim, na koliko kilometara ste to dosipali, i koliko to otprilike košta?

A što se tiče dodatne opreme, kako su se pokazali senzori za mrtvi ugao? Da li to dobro radi?
Nisam vidio u opisu dodatne opreme, pa da li se pomoć pri pokretanju na uzbrdici sada nalazi u osnovnoj opremi?
A navigacija, kako se ona ažurira, i da li radije koristite neku navigaciju sa mobilnih telefona (Mapy.cz, Maps.me, Osmand, Here....) jer su možda bolje, preciznije, ažurnije?
 

Cutac

Prèkaroš
mnogi kažu kako je dobra zvučna izolacija motora na (novijim?) C4.
Meni je, ako izuzmemo motorizaciju, C4 VTS tiši nego C4 II. Ja mislim da je zato što je VTS oprema zapravo Exclusive, pa ima sva stakla akustična i nekakvu pjenu iznad oplata blatobrana. I izolacija ispod motora ima kocke punjene zrakom.

A motorizaciju izuzimamo jer je VTS 2.0 benzinac sa sportskim inox auspuhom, a C4 II 1.4 VTi sa ne sportskim inox auspuhom i ima duplo manje konja nego prvi.

Ali po svemu, osim fora faktoru, je C4 II četrdeset i pet kopalja ispred C4 I. Jedinica je iznutra šugavo sastavljena i sve zvuči šuplje, dok je dvojka puno, puno finija, čvršća, tiša. U dvojci tipke na volanu ne čuješ, na jedinici su glasnije od radija. Naslon za ruku je čvrst i solidno klizi, na jedinici je kao iz Kauflanda. C4 I je posvuda za, barem nijansu, šugaviji.
 

Paladin

Member
Ali po svemu, osim fora faktoru, je C4 II četrdeset i pet kopalja ispred C4 I. Jedinica je iznutra šugavo sastavljena i sve zvuči šuplje, dok je dvojka puno, puno finija, čvršća, tiša. U dvojci tipke na volanu ne čuješ, na jedinici su glasnije od radija. Naslon za ruku je čvrst i solidno klizi, na jedinici je kao iz Kauflanda. C4 I je posvuda za, barem nijansu, šugaviji.
Zanimljivo. Drago mi je ako je tako, posebno ukoliko se sa C4 prebacim na C4 II :)
Hvala na komentaru i odgovoru.

Ali zanima me prije svega buka starog C4 u odnosu na C4 II kod 1.6 HDI motora, ako neko zna.
A baš me zanima i ostalo što sam pitao za automatski mjenjač. Ima li ovde na forumu nekoga ko ima takav mjenjač, jer možda ne zalazi na ovu temu, pa da ih pitam za utiske preko privatnih poruka ako bi imali vremena i volje da mi malo kažu o tome?
 

dinko1981

Well-known member
Mislim da bi ti najbolje bilo da detaljno probas taj auto u praksi pa da sam doneses zakljucke glede buke i ponasanja mjenjaca. Sto se tice trajnosti mislim da su ok kao i vecina klasicnih automatika ali ovdje na forumu bas ih i nema u c4
 

markan1000

Well-known member
Ali zanima me prije svega buka starog C4 u odnosu na C4 II kod 1.6 HDI motora, ako neko zna.
ne mogu napraviti usporedbu jer stari C4 nisam imao, ali na C4 II buka motora mi nikad nije predstavljala problem. Buka kotača je bila ono što je najveću buku stvaralo, pogotovo na autoputu, a još pogotovije po kiši. Ali ništa to nije bilo ekstremno ili nešto što se nije moglo istrpiti
 

Ax boy

Well-known member
Pozdrav kolege, dobio sam par savjeta već, da spomenuti model c4 nije najbolji po kvaliteti a opet mnogi ga voze pa? 😮 Uglavnom mijenjat ću C3 1.4hdi isto godište za c4, 1.6hdi 112/15ks, vjerojatno. Nije 100% ali... Zanima me vaši savjeti? Na što da obratim pažnju prilikom kupnje? Unaprijed hvala na pomoći.
 

Ax boy

Well-known member
Pardon nisam se jasno izrazio. Uzeo bih preko Auto Hrvatske, C4. Oni bi uzeli c3 od mene. Bio sam na pregledu/procjeni danas.
 

dinko1981

Well-known member
Predpostavljam da je to C4 II? Auto je u globalu solidan, nisam bas primjetio komentare da nije dobar po kvaliteti a i ja sam zadovoljan sa svojim koji je benzinac. Najvise zavisi u kakvom je stanju konkretan primjerak
 

Ax boy

Well-known member
Predpostavljam da je to C4 II? Auto je u globalu solidan, nisam bas primjetio komentare da nije dobar po kvaliteti a i ja sam zadovoljan sa svojim koji je benzinac. Najvise zavisi u kakvom je stanju konkretan primjerak
Isplati se preko njihove autokuće uzet. Rade s kamionima, autima i sl. Dobra je ponuda čini mi se.
 
Na vrh