Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
EAT6 je pravi automatik, nije onaj robot?
Pravi, sa hidro konverterom

A baš me zanima i ostalo što sam pitao za automatski mjenjač. Ima li ovde na forumu nekoga ko ima takav mjenjač, jer možda ne zalazi na ovu temu, pa da ih pitam za utiske preko privatnih poruka ako bi imali vremena i volje da mi malo kažu o tome?
Ja bi se najmanje brinuo oko njega. Dovoljno je viditi listu automobila u koje se je ugrađivao:
https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Glavni problem na tim motorima je AdBlue i eventualna dilema oko riješavanja toga
 

Paladin

Member
Hvala na odgovoru. I meni djeluje dobar po svemu što sam uspio pronaći tu i tamo, samo ostaje briga u kakvom je stanju u ovim polovnim automobilima koji su prešli oko 150.000 km, i kako to utvrditi. Nadam se da će možda u zvaničnom Citroen servisu moći da pogledaju oko toga.

O kakvom problemu sa AdBlue se radi? Da znam šta me čeka.

Ne znam o tome osim da je to tečnost koja se dodaje da bi izduvni gasovi bili manje štetni, i da je rezervoar u C4 II za AdBlue velik čak 17 litara, i da se to sipa na svakih 20.000 km. Tako vidim da piše u uputstvu za C4.

I da, vidio sam da se neki žale na Stop & Start, da ga isključuju svaki put kad upale auto. O čemu se radi? Da li je to neki problem koji nastane vremenom, ili prosto taj Stop & Start nije dobro riješen u Citroenu?
 

markan1000

Well-known member
Ali ti ekološki problemi nisu samo specifičnost Citroena, nego i drugih marki. Ja bi dobro razmislio o kupnji modernog dizela u slučaju da ne radim puno km ili da imam puno gradske vožnje
 

dinko1981

Well-known member
Ja kada bi iz nekog razloga kupovao relativnog novijeg dizela odmah bi u racunicu uzeo gasenje svih ekologija a da prolazim tehnicki pregled.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I da, vidio sam da se neki žale na Stop & Start, da ga isključuju svaki put kad upale auto. O čemu se radi? Da li je to neki problem koji nastane vremenom, ili prosto taj Stop & Start nije dobro riješen u Citroenu?
Pa jel postoji itko da je zadovoljan s tom izmišljotinom? I ja gasim tu glupost di god naletim na to.
 

Rovan

Member
Donator foruma
Pa jel postoji itko da je zadovoljan s tom izmišljotinom? I ja gasim tu glupost di god naletim na to.
Isto gasim čim sjednem u auto, ali me živcira kaj svaki put kad ponovno upalis auto i start/stop je upaljen, trazio sam u servisu da stave da po defaultu bude ugašen i nisu htjeli to napraviti, kao ne smiju...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
I da, vidio sam da se neki žale na Stop & Start, da ga isključuju svaki put kad upale auto. O čemu se radi? Da li je to neki problem koji nastane vremenom, ili prosto taj Stop & Start nije dobro riješen u Citroenu?
Ne, radi prefketno, ali je jednostavno iritantan sistem. :)
 

Cale81

Active member
Ja imam automatski mjenjač u c4gp iz 2017 godine s motorom 2.0 HDI 150ks kojeg sam kupio prije 8 mjeseci s 180 tkm. Napravio sam servis mjenjača u automaslic ( Remetinec, Zagreb) cca 2200 kn. Majstor je rekao da je mjenjač u odličnoj kondiciji i da mjenjam ulje svakih 50 tkm i nema smrti 😉.
Općenito je auto ok
 

Cale81

Active member
Hvala na komentaru :)

Taj servis je uključio tu promjenu ulja koja se inače radi na 50k km, ili još nešto?
Ispiranje mjenjača i izmjena ulja. To je kao servis koji se radi po preporukama proizvođača"Asian" svakih 50 tkm. Dok proizvođač automobila "Citroen" kaže da se ulje u mjenjaču ne mjenja
 

Paladin

Member
Hvala ti što si mi to potvrdio, jer sam i ja čuo tako nešto. Ali da li to znači da Citroen ovlašteni servis ne radi to servisiranje pa se mora ići kod nekog drugog?

Sad sam malo gledao oko toga i neki Peugeot vlasnici (isto koristi EAT6 mjenjač) kažu da su im u ovlaštenom servisu isto rekli da se ulje ne mijenja, ali vlasnici takvih automobila se nisu slagali sa tim pa su tražili gdje da to urade. Koliko sam razumio običnim otpuštanjem ulja se može izvući samo pola, pa je potrebna posebna oprema da se izvuče sve ulje prije dosipanja novog.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Koliko sam razumio običnim otpuštanjem ulja se može izvući samo pola, pa je potrebna posebna oprema da se izvuče sve ulje prije dosipanja novog.
Točno. Ne znam ovl koji ima tu opremu. Uređaj je sličan onom za servis klime. ;)
 

Profiler07

Well-known member
Pravi servis mjenjaca podrazumijeva zamjenu:ulja,kartera u magneta(koji skupljaju metalne opiljke od habanja).
Pravi servis mjenjaca podrazumijeva zamjenu:ulja,kartera i magneta(koji skupljaju metalne opiljke od habanja).
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Isto gasim čim sjednem u auto, ali me živcira kaj svaki put kad ponovno upalis auto i start/stop je upaljen…
Kad ti kapacitet 12V baterije padne ispod 80% Start&Stop neće raditi!
Imam originalnu bateriju iz 2015 i S&S radi samo nakon duuuugih vožnji ili ako preko noći priključim punjač. DiagBox tada pokazuje nekih 82-84% kapaciteta i dok je tako S&S radi.
Kad padne ispod toga auto normalno pali i sve ostalo radi (naravno: i Economy mode brže nastupa), ali ne moram stalno gasiti S&S (živim u malom gradu, bez semafora)…
Osobita je gnjavaža ako ne postoji gumb za to (kao na nekim starijim modelima), nego treba na touchscreenu proći 2-3 izbornika da bi to ugasio (svaki put)…
😎
 
Posljednje uređivanje:

Rovan

Member
Donator foruma
Kad ti kapacitet 12V baterije padne ispod 80% Start&Stop neće raditi!
Imam originalnu bateriju iz 2015 i S&S radi samo nakon duuuugih vožnji ili ako preko noći priključim punjač. DiagBox tada pokazuje nekih 82-84% kapaciteta i dok je tako S&S radi.
Kad padne ispod toga auto normalno pali i sve ostalo radi (naravno: i Economy mode brže nastupa), ali ne moram stalno gasiti S&S (živim u malom gradu, bez semafora)…
Osobita je gnjavaža ako ne postoji gumb za to (kao na nekim starijim modelima), nego treba na touchscreenu proći 2-3 izbornika da bi to ugasio (svaki put)…
😎
Jes jes, tocnije ispod 76%...
 

Paladin

Member
Ovih dana gledam te neke C4 II, godišta su 2016-2017, a kilometraže (one kakve pišu, ko zna kakve su stvarno, neko reče da su uvijek 30-50% veće) su oko 140.000 - 150.000 km, ali ima i poneki sa 170.000. Ako sam dobro vidio servisni interval za zupčasti remen na C4 II je 175.000 km ili 5 godina (dok je ako se ne varam na prethodnom C4 bio 120.000 km). Dakle sva ta auta na prodaji su upravo pred i oko servisnog intervala na zupčasti remen. Pitao sam svog majstora i on je rekao da bi trebalo na njima raditi veliki servis. Kad sam ga pitao za cijenu rekao je da zavisi da li ima Stop & Start ili nema, ako nema onda je oko 300 € a ako ima onda je oko 400 €. Skoro svi koje sam gledao na oglasima imaju S&S (neka Millenium izdanja). Kad saberem sve to čekala bi me naravno odmah registracija nakon kupovine, pa i ovaj veliki servis, a i kupovina zimskih guma jer uz auto uglavnom dođu ljetne a zima dolazi. Nakupi se toga odmah u startu 😕

Da li bi se veliki servis mogao ostaviti recimo za proljeće, jer tih servisnih 5 godina za ova neka godišta bi bilo sledeće godine, mada je upitna navedena kilometraža na njima, ako je ona stvarno recimo 140.000 km onda bi i po tom pitanju moglo, ali ako nije... 🤔 A inače ako i nađem neki odgovarajući C4 II u narednom periodu ne bih nešto puno vozio preko zime.

Ili je sigurnije baš odmah raditi veliki servis?
Neki kažu da se na svakom polovnom autu mora raditi veliki servis, čak i ako prethodni vlasnik kaže da ga je radio (jer se dešavalo da onda novi vlasnik pređe dosta sa njim pa sazna da veliki servis zapravo nikad nije rađen).
 
Na vrh