Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

otac

New member
Pozz svima na forumu! Trenutno svog starog golfa 4 mislim zamjenit sa nečim novim.Pošto mi je vw skup, odlučio sam se na c4 novija linija, auto mi se sviđa ima prostora i bitno mi je da je dizel.E sad ovaj golf 4 je očajan, živim na brdu, a u golfu je motor 1.6 benzinac od 105ks, dakle on je mrtav kad su unutra 2 osobe, taj auto je toliko ljen, nema momenta pa bolje ide punto 1.2, ako treba nekog prestić uzbrdo ma treba ti cijela vječnost odvratno, smeće.

Sad me zanima kakav je taj motor u c4 od 99ks 2015-16 godište?Vidim da raspolaže sa 250nm pri 1750 okretaja, sad ne znam kako bi se on ponašao po brdu pogotovo kad bi trebalo prestić auto, ne znam ovo mi je prvi auto i nikad nisam vozio dizelaše.Samo jednom sam imao priliku provozat golfa sa 1.9 tdi motorm i sviđa mi se ta snaga na niskim okretajima.Dvoumim se između c4 od 99ks i 120 koji je skuplji, ali vjerujem da i ovaj od 99 ima dovoljno snage, nadam se da nije ljen kao prokleti 1.6 atmosferac od 105ks.Usput zanima me na koliko okretaja se vrti dotični citroen od 99ks na brzini od 140kmh i dal je bučan?
 

Ax boy

Well-known member
Dragi oče, sretno sa izborom i uzmite c4hdi i na konju ste; naspram čega ono? Golf 4 (okej) al 1.6i???? Šta vam bi da uzmete najveće smeće( tromiji od 100godišnjaka) od motora,barem u golfu???? Jedino od 4tvorke vrijedi 1.9sdi al najviše ipak 1.9TDI( skoro pa besmrtan, poput Mumije hahhahah) . Živjeli i sretno sa citraćem, požaliti nećete. :) ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Taj VAG 1.6 je posebna sorta, najkilaviji motor na svijetu. Moji ga imali u Golfu 5, frend ga ima u Altei, bas je spor i nikakav. On je onaj tipicni atmosferac radi kojega svi za atmosferce misle da su sugavi.
 

otac

New member
a jbg, 20 godina, tek položio uzeo sam taj auto od prijetelja jer mi je auto hitno trebao i nisam imao vremena tražit dalje.Sad kako se skupilo nešto novaca kupio bi mlađi auto.

Ako netko posjeduje c4 99 ili 120 volio bi da iznese iskustva, potrošnja, buka motora pri većm brzinama(140,150), najbitnija su mi međuubrzanja, dal je velika razlika između 99 i 120 ks?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako netko posjeduje c4 99 ili 120 volio bi da iznese iskustva, potrošnja, buka motora pri većm brzinama(140,150), najbitnija su mi međuubrzanja, dal je velika razlika između 99 i 120 ks?
Ne posjedujem niti imam iskustva, ali koliko znam, snažniji je dolazio sa 6 brzinskim mjenjačem. Ako ti je bitna buka na višim brzinama i međuubrzanja, ovo ti je odgovor :D
 

denso

New member
C4 Blue hdi 99 konja, 5 brzinski mjenjač nije neka sreća, dugi hod ručice i dugi omjer brzina. Potrošnja od 4 litre na otvorenoj pa na dalje. Okretaji na 140 km/h cca 2500 okretaja i gotovo je nečujan. Obzirom na masu od 1300 kg. sto konja potegnu solidno kada si sam u autu, natovaren iziskuje koncentraciju i taktiku kod pretjecanja.
 

markan1000

Well-known member
c4 2012., 112 ks (to je pandan današnjem od 120 ks).
6-brzinski mjenjač je puno više njemački od 5-brzinca, što znači puno kraće hodove i čvrstinu, iako s vremenom gubi na preciznosti.
mana: 1. brzina jako kratka, što je malo iritantno u gradu, i povećava potrošnju.
prednost: na autoputu jako tih, općenito ti je u C4 dizelu izolacija motora jako dobra. na 140 kmh okretajinešto iznad 2.000, cca 2.200. Napomena: na svakom C4 ti je izolacija kotača nikakva, i to je najveći izvor buke na autoputu.
Na autoputu do 155-160 kmh bez ikakvih problema, naravno da ide i debelo više. ali tu, pogotovo kad si nakrcan i s klimom, gubi dah, i potrošnja skače.
moja preporuka ako si financijski u stanju uzeti jači model zbog kompaktnosti mjenjača, vožnje na autoputu, manje turbo rupe (barem je takav moj dojam), a i ovih 20-ak konja više se sigurno negdje osjeti, pogotovo kad je auto pod većim opterećenjem.
na još jednu bitnu stvar pripazi, jači model ide s plivajućim zamašnjakom (slabiji koliko ja znam još uvijek ne??) što prilikom zamjene jako poskupljuje priču
 

Dalibor

Dado Tornado
Vidim da raspolaže sa 250nm pri 1750 okretaja, sad ne znam kako bi se on ponašao po brdu pogotovo kad bi trebalo prestić auto,
ako voziš uzbrdo obavezno 120 ks, slabiji još ide kada je vozač sam, ali sa bilo kakvim teretom trebat će više opreza
 

trebapomoc

New member
Pozdrav iz Splita
Odlučio sam kupiti C4 do 7200€ ali želim par informacija prije kupovine.
Ja prelazim malo kilometara zimi(ljeti više) tako da dizel ne dolazi u obzir, gledao sam 1.6VTI motore i vidio kako ljudi govore da troši po gradu debelo preko 10l a kad voziš preko 90km/h da nemožeš normalno pričat sa suvozačem(jer mu je zvučna izolacija banana).
Dali je ovo gore navedeno istina ili laž?
 

Dalibor

Dado Tornado
1.6VTI motore i vidio kako ljudi govore da troši po gradu debelo preko 10l a kad voziš preko 90km/h da nemožeš normalno pričat sa suvozačem(jer mu je zvučna izolacija banana)
prosječna za 1,6 vti je oko 7,5 litara, na otvorenoj 6, u gradu 9.
svaki benzinac bez obzira na kubikažu po gradu može povući preko 10 litara.
ne znam odakle to da ne možeš pričati iznad 90 kmh. citroen je oduvijek jedan od najtiših proizvođača. u mojem punoljetnom c3, na kojem većina šarafa nije stegnuta, priča se normalno uz radio i na 140
 

Brruno

Well-known member
Ja bi na tvom mjestu probao auto prije kupovine. Odes negdje gdje se moze voziti brze i probas. A 10 litara po gradu trosi ovisno o nacinu voznje. Mozes i dizela dignut na 8-9 po gradu

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
"I volan je jednostavno, prevelik i nezgrapan"

Ili sam ja međed(a nisam) ili je testni vozač zakržljao jer je volan u C4 II poprilično malen.

hebala ih udobnost
:thinking:
To je valjda najbitnija stvar u daily autu.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Zeleo bih samo dodati, moj opsti utisak sa C4 picasso, a verujem da je to i kod drugih modela tako. Zvucna izolacija je odlicna, to tvrdim, jer recimo 120km/h, muzika kad klinci spavaju, radi na 3 ili 4 od 30 podeoka. U odnosu na prethodni Scenic, koji je imao 5 brzina, 1.9dci, 2 ventila po cilindru. Taj se cuo gore od vetra :D.
 
Na vrh