Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije mi u cilju da stoji mjesecima u oglasima ako je cijena visoka, ali isto tako ga ne mislim davati ispod cijene.
Dogovori se sam sa sobom, jer to dvoje ne ide u istu rečenicu.

Imaš nekoliko problema.
Prvi i osnovni je velika ponuda tog istog modela sa sličnim specifikacijama.
Osim velike ponude, ja ih vidim dosta ispod 7k€, čak i dosta manje.
Naše tržište ti je specifično, ljudi će rađe kupiti razhebanu kramu ako si misli da je 500€ uštedio. Handsfree, ručna ili dvozonska... nikakvi faktori.
Ili je auto napucan sa opremom, navigacija, koža, panorama, ksenoni... ili je u ovoj drugoj ''svejedno'' kategoriji.

Možda se varam i nadam se da je tako, ali mislim da nećeš prodati auto za 7500. Sa 6500 možda, nakon mjesec dva. Za 5500 bi vjerovatno prošao vrlo brzo.

Za 7500-8000 se nađe Audija, Golfova, Bemvejaca... sve će se to prodati prije tvog auta.
 

boškobuha

New member
Ovo za visoku cijenu sam mislio nerealno visoku. Ali koliko gledam po njuškalu i indexu, 1.6 hdi 2011/2012 s do 150000km se vrti oko 7000 eura. Parsto eura plus minus. Je, ima ih i do 6 koliko vidim, ali to su 1-2 primjerka. Na temelju toga sam računao ovo što sam pisao u postu prije.

Ne pratim redovito tržište tako da ne znam kako se u kojem trenu kreću cijene pa zato i pitam. I jasno mi je da tražena cijena ne znači nužno i krajnju cijenu.

A kako mi nije hitno kupiti drugi auto, nije mi hitno ni prodati ovaj (hitno u smislu par tjedana). Do 6.500 ok, nisam mislio ni tražiti fiksno 7500 (a i to je neka gornja granica na koju sam mislio).

Ali 5.500? Jel to stvarno realna cijena ili je to cijena u svrhu brze prodaje i u konkurenciji drugih c4 i švaba?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja smatram da je to cijena s kojom biš prodao auto unutar tjedan dva, a mislim da je i ok s obzirom na konkurenciju. Pogledaj Megane, Koreance, Focuse dizele ;)

Kad se pokušam staviti u glavu prosječnog Hrvata koji barata sa oko 7.000€, prije bi se rastegnuo još malo i uzeo Golfa, Audija, Giuliettu... nego stavio 500€ sa strane i uze C4. No možda se i varam.

Ako imaš vremena, odi do salona koji otkupljuju aute, malo većih i urednijih naravno. Računaj da s takvom prodajom štediš živce i vrijeme, a i to nešto vrijedi. Možda te iznenade ;)
 

boškobuha

New member
Pa evo, ja bi osobno iskreno išao u tom slučaju na citroena, ali ja dolazim iz pozitivnog iskustva s citroenom i s nekakvim (neopravdanim) nevoljenjem njemačke trojke :D ali shvaćam u potpunosti što želiš reći i slažem se. Što ae komocije i prostora, posebno bunkera tiče, mislim da je tu citroen u prednosti, ne znam točne brojke, ali mialim da ni vw ni audi nisu tako velikodušni, ali možda se varam. Ali nebitno.

Imaš preporuku za salon? Gledao sam kod ovlaštenih, nema baš modela s opremom koju gledam za picasso, a ovi "neovlašteni" ne znam koji bi bio pouzdan. Maritea mi se čini ok, kontaktirao sam ih prije par mjeseci i po internetu sam našao skoro samo dobra iskustva s njima, ali su nešto i skuplji.
 

Cutac

Prèkaroš
Maritea mi se čini ok, kontaktirao sam ih prije par mjeseci i po internetu sam našao skoro samo dobra iskustva s njima, ali su nešto i skuplji.
Naše tržište ti je specifično, ljudi će rađe kupiti razhebanu kramu ako si misli da je 500€ uštedio.
Ja se slažem sa Ivanom.
Ili staviš malo nižu cijenu od najjeftinijeg koji je u rangu sa tvojim ili staviš "realnu" i onda ga prodaš kada dođe netko tko želi takav auto, a malo tko želi 8 godina star Citroenov kompakt sa običnim 1.6 dizelom i 140 tisuća km.

Vidi jel ti više znači vrijeme ili novac.
 

meshgrid

New member
jep, nažalost nećeš vjerojatno bit presretan novcima koje ćeš na kraju dobiti za auto.
osobno mi je najlakše pomirit se sa činjenicom da ću spljugat nešto novaca i bok (u pravilu, na papiru to zapravo i ne izgleda toliko užasno - npr vidi primjer ne baš pouzdane opel astre koju sam vozio i prodao za nešto manje od željenog - mjesto radnje austrija, dakle neke stvari bi bile i znatno jeftinije u hr).

također, moguće je da ti očekivanja dižu kojekakve birtija priče gdje ljudi govore da su kupili auto, vozili ga x mjeseci/godina bez ulaganja i prodali za isti novac. najčešće lažu sami sebi. ima ljudi kojima to pođe za rukom, ali uvjeravam te da je to onda rezultat hrpe potrošenog vremena na cimanje za jeftinije dijelove, cimanje za jeftinije majstore itd itd. i na kraju je pitanje u kakvom stanju je taj auto.

mislim da je ok ideja probat vidjet što će ti neka pristojnija autokuća ponuditi; ako uzmeš staro za novo trebalo bi biti još povoljnije. samo treba bit oprezan da ne kupiš neku kraminu. inače bih počeo na labavih 6600€.

i na kraju, vidi koliko dugo ovaj auto stoji, i s kojom cijenom:
https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c4-1.6-hdi-oglas-28360233
tvoj ima auto klimu i stražnje el podizače, ali možeš se kladit da bi prosječni kupac na to rekao "ništa to meni ne znači" (popizdim na takve stvari ali ljudi valjda računaju da si mekši sa cijenom ako su bezobrazni... niđe veze)
ovaj se isto prodaje već neko vrijeme https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c4-1.6-hdi-gold-edition-oglas-28696420


btw u tvom kvačilu je dakle baš potisni ležaj problem?
 

boškobuha

New member
Ma nije stvar u tome da ću popušiti neke novce, u svakom slučaju ću morati ušparati razliku za drugi ili dići manji kredit ako bude stiska s vremenom, samo me iznenadila činjenica koliko taj auto u stvari (ne) vrijedi.

Makar ga na kraju možda i ostavim, našao sam neke britanske sjedalice/klupe multimac za 3 i 4 djece, stanu u kompakte, skupo je (20ak tisuća kuna), ali jeftinije i manje brige nego zamjena auta za noviji monovolumen. Vidjet ću. U svakom slučaju nisam C4 planirao mijenjati još nekih 5 godina jer nam je auto odličan i osim ovih potrošnih stvari nismo imali apsolutno nikakav problem ili kvar. Prva žaruljica kratkog svijetla mi je na 127 tisuća tek vrisnula, a desna na 135 (nisam odmah mijenjao obje). Pa ako ova sjedalica bude igrala, odlično.

A za potisni ne znam 100%. Zvao sam Mihelić, ali nisu imali slobodan termin, tako da mi je na kraju kolega mehaničar naručio set i kad se vratimo s mora će ga pregledati i zamjeniti. On mi kaže da je imao iskustva s time da se potisni čuje kad nije pritisnuta papučica kvačila, pogotovo na hidrauličkim kvačilima. Ali to je sve još na temelju telefonskog razgovora, kroz tjedan dana ću znati sve.
 

hahehihoh

New member
Pozdrav

Gledao sam Citroena C4 1.6 BlueHDI EAT6, to je klasicni aut mijenjac? Da li netko zna razliku izmedju tog menjaca sa usnjem/kozom ili onaj, koji nema koze nego je samo plastika na sredini?

To znam, da je onaj mali mijenjac, koji isto nema koze, robotizirani manuelni mijenjac. Pricam o dve verzije (obe su vec u Facelift modelu) automatika, koji izgleda drugacije u kabini.

Imao bih jos pitanje. Vozilo posjeduje Shine opremu. Da li netko zna ima li ovaj auto vec serijsko radar tempomat? I mozda kocenje u sili i onu stvar, koja te opozorava da izlazis iz svoje trake.

Pozz.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da li netko zna ima li ovaj auto vec serijsko radar tempomat? I mozda kocenje u sili i
Mislim da nije nikada niti dobio to, al neka me slobodno netko ispravi

EAT je ''normalan'' automatik, Aisin sa 6 brzina
 

Cutac

Prèkaroš
Haha cuj ovoga, moderna oprema u c4. Je, ima i autonomnu voznju, moze u trgovinu za tebe...
Jedino moderno sto ti auti imaju su dnevna svjetla i, ako se uzmes ful opremu, daju ti keyless.
 

boškobuha

New member
Evo gore navedeni C4, kvačilo je zamijenjeno, korpa je bila u lošijem stanju (makar kak smo krenuli s mora i dok sam došao do kolege nije ni cvililo više ni ništa, vozio sam max 110 po autoputu i sve 5.

Uglavnom, auto je u oglasu, krenuo sam sa 6500 (ne fiksno i mislim da ću biti maksimalno fleksibilan, nije mi hitno ga prodati, ali sad sam se tek sjetio koliko mrzim prodavati aute), pa ako koga zanima, pošaljem oglas privatnom porukom.
 

gemmy

New member
moze preporuka nekog dobrog c4 u njuskalu ili index oglasima da se isplati pogledat
za sada trazim ri i okolica ali ako skupim par modela krenem za zg ili split recimo

prvo sam mislio benzinca jer vozim oko 10k godisnje, ali vidim da motor nije bajan pa mozda je dizel bolja opcija posto su slicne cijene polovni

vec sam lud, vise cu potrosit na gledanje autiju nego sam auto
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Onaj tvoj prethodni post sam počitao krivo, skroz obrnuto sam ga shvatio :D
A kod trgovaca se razlog prodaje podrazumijeva, samo je jedan... prodaje se radi profita :D
 
Na vrh