Prdac

New member
Iskren da budem, ne patim na opremu.
Klima još nekak, al naviknut sam raditi bez automatskih svjetla i brisača ili parking senzora.
Kaj nije tu poanta "više opreme = više kvarljivih dijelova"?
 

Milosh

Test
Pozdrav!

Prvo, zanima me šta je bilo sa C-Max-om, napiši ako možeš. Motor ili druge stvari?

Drugo, znam da će me ekipa na forumu sada popljuvati, ali pogrešan ti je ovo forum za tražiti benzinca. Ja prije svog (drugog) Citroena (prvi je bio dizel) nisam znao ništa o benzinskim PSA motorima, ali nakon toga ne bih više uzeo PSA benzinca. Neću reći nikad, ali trenutno bi me morao puškom tjerati da ga uzmem. Ja sam imao naročito loš motor (1.6 THP) ali ni ostali ti manji benzinci (1.4 i 1.6) nisu neka sreća. Sad će vjerovatno dosta članova reći kako su to odlični motori kojima samo "ponekad" probije brtva glave. Ako si spreman na taj rizik, samo naprijed.

Inače, ako baš hoćeš francusko auto i 1.6 benzin, traži Renault, oni imaju 1.6 koji je odavno dokazan i nema nikakvih problema. Ako se ipak odlučiš za dizela, s obzirom na godište koje kupuješ, možeš i 1.6 HDi od PSA ali pod uslovom da nađeš odlično očuvan i održavan primjerak motora. 2.0 HDi je puno sigurnija opcija.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ja sam imao naročito loš motor (1.6 THP) ali ni ostali ti manji benzinci (1.4 i 1.6) nisu neka sreća. Sad će vjerovatno dosta članova reći kako su to odlični motori kojima samo "ponekad" probije brtva glave. Ako si spreman na taj rizik, samo naprijed.
kod prve linije c4 brtva probije na 1,4 16V.
on je ionako slab za c4, i najbolje je ići na benzince 1,6 ili jače, jer će neznatno više trošiti.
HDI još više treba izbjeći jer će naći samo ušminkane za prodaju, očuvane sigurno ne.
s druge strane i da treba nešto popraviti na HDI ili zamjeniti brtvu na 1,4, izađe manje nego na BMW-u zamjena potrošnih dijelova i redovan servis kod radovana


Sent via Iphone 11 Pro Gold
 

Prdac

New member
@Milosh
Radilica probila blok motora, prije toga se zapalio anlaser. Ulovio mačka u vreći pa vozio djecu s njim.. Sve me strah bilo kasnije.
Ciljam 1.6i 16V motor, jer mi 1.4 izgleda preslabo za taj auto, makar sigurno sve ovisi o individualnim potrebama i stilu vožnje (bazično - svatko ima svoje mišljenje).
Megane trenutno otac ima, 2003. model sa 1.6 16V motorm i nije loš, ali ne želim Renault.
 

Milosh

Test
@Prdac Pa dobro, to je sve manje više do motora. Takve si sreće bio.

@Cutac Zar ne spadaju 1.6 VTI u te koji imaju problem sa brtvom. Koliko sam shvatio da svi 1.4 i 1.6 imaju taj problem.

A druge Citro gremline nećemo ni spominjati. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Brtva glave, kao problem, je jedan od jednostavnijih i jeftinijih za riješiti. I u pravilu je popravak trajan
 

Milosh

Test
milosh, jesu li ti onaj citroen (c5 zar ne) i volvo prvi auti koje si imao?
Ne, zašto si to pomislio? :)

Imao sam Focus MK1 (prešao s njim 100 hkm), Focus MK2 (prešao s njim 110 hkm), C4 I, C5 (prešao s njim slavnih 30 hkm) i sad Volvo i Clio III.
 

Cutac

Prèkaroš
Ajde molim te jedan jednostavni timeline/lineup i koji imaju koje probleme.
Uf, ne znam kako da nađem. Za TU5 motore ne znam puno, znam samo da su poprilično zahvalni i izdržljivi.
A Prince motori(prvenstveno EP3(C) i EP6(C), jer nisam proučavao detaljno ostale), to mogu iz glave po sjećanju.
Oni su u C4 krenuli 2008. i tada je to bila ranija iteracija tih motora koja je bila sklona probijanju brtve glave, štopanju aktuatora VANOS-a, krepavanju prve lambda sonde, čepljenju/blokiranju PCV-a, slinjena na brtvi poklopca ventila, imala je vodilice lanca od putra pa su trajale 120 kilometara, ne znam sad što još, malo sam si popio pa mi je teško koncentrirati se :angel:
Bitna revizija se dogodila 2009., no motori su se počeli pojavljivati oko 2010., 2011. u autima(praktički sa pojavom C4 II) i kod njih je velika većina problema riješena ili "odgođena".
Ulje troše podosta(makar u skladu sa slično koncipiranim motorima), većinom radi PCV-a, rijetko radi karika ili ventila, osim ako je period razrađivanja loše odrađen. Lanac i dalje voli pojesti vodilicu španera, ali na dosta višim kilometražama. Prije je to bilo svakih 80-110k, sada je to već 160-180+k kilometara. I dalje vole probiti brtvu poklopca ventila, slaba točka je brtva kilera ulja(kućišta filtra ulja, voda ide kroz njega), bobine traju sasvim normalno, injektori i podizači vole prokliktati s kilometrima(injektori uvijek drobe na leru, hidropodizači proklikću zavisno o ulju i intervalu izmjene), ali generalno su sasvim pouzdani motori, bez nekih kritičnih mana.
Kada netko kaže "PSA VTi", ljudi pomisle na prve iteracije koje su trajale 5 godina i onda krepavale, ovi u C4 II nemaju greške ako se propisno voze i održavaju, osim brtvi od 100 kuna.
Problem je što su ti motori osjetljivi, ne praštaju, tako da ako ih se zanemari, vole napraviti veće probleme. Nisu poput 1.6 MPI od 102 konja u Golfu 5 i ostaloj braći koji mogu voziti na pijesak i rakiju bez da im bude išta značajno.

Da su bombproof, ni blizu, ali da su sranje koje će te ostaviti na cesti, nisu niti to.
 

Milosh

Test
Hvala!

Mislim da si naveo i više nego dovoljno. Za mene lično previše osjetljivi i previše mogućih problema sa bi ih ponovo razmatrao. Btw, ti svi problemi koje si naveo za EP3 i EP6 su se pojavljivali i na kasnijim verzijama EP6, čak sam ih i ja imao dosta a moj je bio 2012. godište i nepunih 100 hiljada km.

Evo ti i od mene pivo, ili šta već piješ. :D

Bježi od foruma i nastavi piti. :D
 
Na vrh