Iskustvo s C-Elyseeom

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
1.2 vti u Elyseeu nema balansirajuću osovinu kao taj “isti” motor u skupljim modelima. Gledam u Service i ne vjerujem.
Imamo koji 1.2 na forumu, jel trese?
 

Kanader

Active member
Trese itekako. To mi je bila glavna zamjerka na testnoj vožnji.
Kao i zanošenje pri kočenju.
Poslije sam vozio dizelaša i ništa nije zanosio. Zadovoljan sam viđenim, ali ću ipak malo pričekati s kupnjom.
Imam nekako osjećaj da će se cijena novpg s 1.5 motorom i šestbrzinskim mjenjačem uskoro vratiti na cijenu starog modela, a u čekam novi benzinski motor u Fiat Tipu pa ću vidjeti za kojeg ću se odlučiti.
Ovaj trocilindrični Elysee je o.k. za gradsku vožnju,ali treskanje u leru je ipak previše.
 

Mihajlomt

New member
Jedna velika molba. Imam isti c elysee 1,6 blue hdi i pre nedelju dana prijavio servis engine i ureu. U ovlascenom servisu su rekli da su softverski ugasili i da ce navodno poslati mejl u Fr kako bi im dali upute kako da rese. Jos se ne javljaju a po izlasku iz servisa odmah se greska vratila. Planiram da im udjem u servis i ne izlazim dok se ne resi. Molim da ako ste Vi uspeli da resite problem samo da mi date smernice kako. Hvala unapred
 

sir.Oliver

Well-known member
auto je pod garancijom ? ako jeste , daj im ga , pa neka se oni pobrinu za rešenje problema . ( ako bi to bila softverska greška , javljala bi se kod svih ) . ako za , max 30 dana ne reše , imaš pravo na zamenu vozila ( + možda i za zamenski auto na korišćenje za vreme dok je auto u servisu )
 

Mihajlomt

New member
Problem je u tome sto su me u 11. Mesecu pozvali iz servisa generalnog zastupnika Citroena i pozvali da dodjem je imaju Kampanju za c elysee jer navodno moraju "nesto softverski podesiti". Odveozao sam auto, da bih ga posle nekoliko sati preuzeo. Po dolasku u garazi sam primetio ogromni cusenje iz prtljaznika. Odmah sam se vratio u servis, gde su zadrzali auto do sledecag dana. Pri tom bez zamenskog vozila, ali su snosili troskove taxia. Nakon nekih 1500 km pojavio se problem koji i dalje stoji. Auto ne vozim po njohovoj preporuci.
Kako se nisu javili danas samotisao do gen zastupnika, da bi mi odmah na ulazu, valjda da ne pravim skandal rekli da dodjem u pon, odnaosno utorak i da ce resiti.
Ljudi ovo ja nogde ovako nesto nisam ni video ni cuo.
Pretpostavljam da su gresku napravili prilikom te Kampanje, sa nadom da se nece primetiti, ali kako se desila onda su valjda vecali sta da rade...
 

darko.mili

New member
Pozdrav, vjerujem da neki od vas imaju iskustva sa oba automobila, pa me zanima razlika buke u kabini npr ovog c elysee 1.6 hdi u usporedbi sa corsom 1.3 cdti..slično ili je c elysee bucniji?
 

scaramush

New member
Mojih prvih 2200km sa lizalicom prošlo i kratki rezime.
- do nekih 1500km auto je bio hrapava zvuka kod korištenja volana na parkingu, el-motor serva bio dosta bučan ( na servisu prijavio, rekli to sasvim OK ), sada na sreću puno tiši
- na nekih 1200km nisam mogao otvoriti vozačka vrata, ispao plastični završetak na sajli iz držača na ručki vrata ( riješili u servisu pod garanciju ), bit će loša montaža
- potrošnja goriva se zaista smanjila od početka do sada za nekih 0,5l i sada se kreće 3,8 do 4,2l/ 100KM
- čudno ponašanje auta kada se uključi samočišćenje FAP filtra na koje se još nisam navikao ( dimi ko rakijski kotao kada se stane na semaforu ili negdje, okretaji motora povišeni i nestabilni malo )
- brisačima se ne može podesiti razmak intervala brisanja što treba kod slabije kiše ( malo nezgodno al što se može il nek mlati na prazno il lupaj ručicu kad zatreba svako malo )
- nekoliko puta se upalilo upozorenje za nadzor tlaka u gumama, iako se nije trebalo nadopuniti više od 0.1 il 0.2 bara
- zvuk motora od hladnog do ugrijanog se drastično mijenja
- grijanje prostora kabine treba vremena ko i svi HDi, al se lijepo osjeti nakon 4, 5km kada krene
- izolacija zvukova u kabini na bljuzgi i lokvama ko da direkt lupa u lim negdje
- svjetla svijetle šire i bolje od očekivanoga
- auto (1.5 HDi 102KS) vuče bolje od očekivanog

Sve ostalo kako se i očekivalo od auta ove klase :whistling:
 

markan1000

Well-known member
Otvaraju mi se neke financijske kombinacije, pa gledam malo da dugoročnije riješim pitanje drugog auta u kući, a to znači kupnja što novijeg auta. Pao mi na pamet C-Elysee. Ne košta puno, velik je, za drugi auto u kući ne tražim nikakav komfor, besprijekornu tišinu ili luksuz od opreme, bitno da grije, hladi i da ima radio, Zapravo bi mi jedini kriterij bio da je što pouzdaniji. Zbog male kilometraže (do cca 8.000 godišnje gradske vožnje) ne bi išao na dizela jer čitam da imaju puno problema s ekologijom , pa malo gledam benzinca. Nešto kao ovaj iz oglasa
Citroën C-Elysee PureTech 82 - samo 13500 km- kao nov, 2018 god.

Ima li netko iskustava s ovim motorom, prmarno u smislu pouzdanosti i potrošnje, performanse su stvarno nebitne.
 

Kanader

Active member
Da,to je velikiii minus,ja 206-ici iz 2003. god sam imao temp. ulja i temp. vode...ovjde ništa od toga...tolika instrumentalna ploča, toliko veliki satovi za kilometražu i da nisu moglu ugurati negdje kazaljku ili makar na diplayu gdje se pokazuju kilometri kolika je temp makar vode...
O to sa temperaturom ulja nisi imao na svim modelima Peugeota 206.
 

Hrc12345

New member
Evo dodatak 1.5
Na 10 000 riknule lampice unutar kokpit rasvjete,ne sve nego jedna,otpala zastitna plastika za osvijetljenje tablice
Na 25 000 u redovnom servicu kampanja firme ,zbog cestih prijavljenih kvarova na sistemu za hladenje
Oko 40 000 otisao senzor vanjske temperature
Na nekih 50 000 pakne mrtve kao i diskovi,
na 53000 servis i nakon njega dva dana , riknuo adblue injektor,zamjenjen i spremnik.
Navodno im svima na tim kilometrima rikava isto ,jer zacudo u servisu se samo to mijenjalo kad god sam usao..
Servis nakon godine manje od soma kuna,nakon dvije nesto manje od 2 000 kuna
Eto to se dobije za 100 k,opci dojam debela trojka
Evoo,mozda nekome pomogne ako se odluci za taj auto,ili ima slicna ili gora iskustva :)
 

DanielZg

New member
Iskustvo sa zamjenom ležaja kotača na C-Elysee 1.5 hdi 2019. Na 69.000 se pojavio zvuk potrošenog ležaja iz desnog kotača. Auto sam odvezao na servis gdje je ležaj zamijenjen sa nekim bolje kvalitete iz francuske. Auto se zblesirao. Krenule su se paliti sve lampice, a abs, asr, hill assist i sve ostalo više nije radilo.
Auto je spojen na dijagnostiku koja je bacala CAN error, ali ništa precizirano. Nakon toga je auto odveden električaru, ista stvar.
Ležaj je ponovno promijenjen, ovaj put je stavljen SKF ibauto se ponaša normalno.

Čisto na znanje. Iskreno, nekom logikom na kraj pameti mi ne bi bilo da ležaj može biti uzrok općem armagedonu.
 

sir.Oliver

Well-known member
ležaj kao ležaj 100% nije uzročnik . prije bih rekao da su posrali nešto oko periferije ( ABS ) i zbog toga je krenula gomila javljanja greškica .
 

DanielZg

New member
Nisu dobro spojili konektor na senzor. Nema ležaj veze s tim. Istu stvar smo imali na Passatu B7 u obitelji.
Pa u ležaju se nalazi ABS magnetni "rotor", odnosno magnetni zupčanici čiji impuls senzor prima, ne? Može biti da je do jačine magneta; nakon redizajna postoji drugačija jačina mag. polja i možda ova iz prvog ležaja nije bila dovoljna. Kotač je nakon prve montaže ponovno bio skinut i provjereni ABS konektori, stvar je i dalje bila ista. Električar iz V.Gorice je odmah rekao da je stvar do ležaja. Kaže da su imali istu situaciju na C4 Picasso.
Nakon što je ležaj promijenjen, stvar je nestala.

Ne kužim tvoje aludiranje na to da je mehaničar nestručan, da se nije sjetio pogledati senzore (nakon 20 godina radnog iskustva) i da ako se nešto dogodilo na Passatu, mora biti na svim autima.

Ja sam podjelio svoje iskustvo i nadam se da će pomoći drugima u takvom slučaju, jer ni u mojem slučaju mehaničar nije sumnjao u ležaj, također je odmah pregledao senzore, jer mu je logika tako nalagala. Nakon što to nije uspjelo, auto je spojen na dijagnostiku Delphi i Bosch. Nakon što dijagnostika nije otkrila problem, auto je odvezen električaru koji je dao svoje mišljenje i na kraju se ispostavilo da je i dijagnosticirao kvar.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne kužim tvoje aludiranje na to da je mehaničar nestručan, da se nije sjetio pogledati senzore (nakon 20 godina radnog iskustva) i da ako se nešto dogodilo na Passatu, mora biti na svim autima.
Ok , oprosti ako sam te uvrijedio. Evo, sad imamo i to u bazi znanja na forumu da je problem u ležaju. Nekome će pomoći
 
Na vrh