Iskustvo s C-Elyseeom

Mirage

Well-known member
Ja ću samo reći da jebeš auto na kojem se u nekom normalno životnom vijeku do 250 000 mora promijeniti ležaj kotača. Nevezano koje je marke.
 

Milosh

Test
Ja ću samo reći da jebeš auto na kojem se u nekom normalno životnom vijeku do 250 000 mora promijeniti ležaj kotača. Nevezano koje je marke.
Vidiš, ja sam to isto htio napisati ali sa puno drugačijom cifrom. Htio sam napisati ovu cifru na kojoj je otišao ležaj (69k), ali sam to pripisao tvorničkoj greški u kvaliteti ležaja, može se svakome desiti..

Ja sam na dva prethodna auta mijenjao ležaj točka na cca 180-190 hiljada km. Prema komentarima majstora zaključio sam da je to potpuno očekivano za tu kilometražu. Oba puta su to bili fabrički ugrađeni (prvi) ležajevi koji su otišli. I uvijek prvo odu sa desne strane.
 

Mirage

Well-known member
Vidiš, ja sam to isto htio napisati ali sa puno drugačijom cifrom. Htio sam napisati ovu cifru na kojoj je otišao ležaj (69k), ali sam to pripisao tvorničkoj greški u kvaliteti ležaja, može se svakome desiti..

Ja sam na dva prethodna auta mijenjao ležaj točka na cca 180-190 hiljada km. Prema komentarima majstora zaključio sam da je to potpuno očekivano za tu kilometražu. Oba puta su to bili fabrički ugrađeni (prvi) ležajevi koji su otišli. I uvijek prvo odu sa desne strane.
Desna strana odlazi zato što su šahte s desne strane.

Svejedno ostajem pri svome stavu ja sam se vozio u 5 pasata i u svakom je tulio ležaj.
 

Milosh

Test
Možda jeste do šahtova ako neko vozi samo po gradu, ali svugdje van grada i autoputa desni točkovi često hvataju prljavštinu/šljunak uz rub ceste i često siđu sa ceste, pa se zato troše ležajevi.
 

sir.Oliver

Well-known member
Možda jeste do šahtova ako neko vozi samo po gradu, ali svugdje van grada i autoputa desni točkovi često hvataju prljavštinu/šljunak uz rub ceste i često siđu sa ceste, pa se zato troše ležajevi.
zanimljiva teorija . da si rekao neravnine , rupe .... tu bih verovao ( znao ) da ležaj trpi .... ali kako može ležaj trpeti zbog prljavštine i šljunka na rubu ceste ???
 

Milosh

Test
Da, naravno i neravnine i rupe (njih se nisam sjetio, ali i njih više ima uz rub ceste).

kako može ležaj trpeti zbog prljavštine i šljunka na rubu ceste ???
Vrlo lako, zato što svaka neravnina na cesti proizvodi kakav-takav udar na točak i ležaj. Nije isto voziti po ravnom asfaltu i po asfaltu na kojem ima svačega, zar ne.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po pravilu sve ravne ceste moraju imati nagib prema van (s tim da je presjek kolnika lagano zaoblje, pa je pad veći prema desnom rubu).
Znači auti većinu života vise 1-2% na desnu stranu u vožnji, desni kotači više od lijevih.
Još te šahte, prljavštvinu i trotoari na desnoj strani... normalno je da desni stradaju prvi
 

scaramush

New member
17990km , auto star dvije godine i par dana, prvi puta se javila potreba za dolijevanjem AdBlue u spremnik.
na servisu se bila povećala količina ulja koju je potrebno zamijeniti u odnosu na prethodnu godinu iako je i tada bio mijenjan filter za ulje.
balkanska posla što bi ga rekli...
 
Na vrh