Električno otvaranje/zatvaranje vrata prtljažnika

Djuka12345

New member
Pozdrav ekipa,

Zna li netko da li je moguća naknadna ugradnja električnog otvaranja/zatvaranja vrata prtljažnika na C4 Picasso II 2017g.?
 

Danko

Member
imho, nepotrebna investicija. imam to na c5 i čak mi koji put ide na živce. recimo, imam garažu gdje mi auto stane na knap, pa moram pazit kod otvaranja bunkera na udaljenost, da mi ne zagrebe po zidu.
 

dinko1981

Active member
Cesto puta sam se pitao koja je svrha tih el. vrata, ajde ono kad imas pune ruke stvari pa aktiviras senzor za nogu (ako ga imas) ali u 99% slucajeva vise tlaka nego korist. Inace jedna od vecih gluposti mi je el. pomicanje sjedala za sjesti na zadnju klupu(kupe) ili treci red sjedala. Ono sto bi inace trajalo 1 sekundu traje bar 30
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Dal možda netko od vas kolega zna tko bi to mogao ugraditi/odraditi na području ZG?
Raptor d.o.o.
Sad su u Stupniku. Možda oni to delaju. Radili su nam GPS trackere za teretna vozila u firmi. Videl sam da delaju dosta toga od struje. To ti je možda najbolje otići tamo direktno kad ti bude usput. Preko telefona na buš niš napravil.
 

Djuka12345

New member
Raptor d.o.o.
Sad su u Stupniku. Možda oni to delaju. Radili su nam GPS trackere za teretna vozila u firmi. Videl sam da delaju dosta toga od struje. To ti je možda najbolje otići tamo direktno kad ti bude usput. Preko telefona na buš niš napravil.
Hvala za savjet.
 

sir.Oliver

Well-known member
zašto ? kada već radiš , uradi kako treba . ja mislim da bez tog senzora nema smisla doradjivati električno otvaranje ....
 

pokra89

Well-known member
a jesu li se izjasnili zašto bi to bilo neizvodivo ?
Zato jer to nisu nikakvi majstori, nego obični ugrađivači dijelova. Ako je tebi dio pod kataloškim brojem 12345678 defektan, njihov "popravak" je ugradnja novog dijela s kataloškim brojem 12345678. Zašto? Zato jer su auto spojili na dijagnostiku, a ista je našla grešku u nekom modulu koji se tiče dijela pod kataloškim brojem 12345678. Oni grešku brišu, i to je sva mudrost. Kvar saniran. E, ako se greška vrati, onda je potrebna ugradnja novog dijela s kataloškim brojem 12345678. U nekim servisima postoji i neki majstor, pa će ti taj za takav kvar reći "a slušaj, može se to popraviti i bez naručivanja novog dijela, ali tada bi trebao doći kod mene u garažu, tamo nekad iza 17h"

Ista stvar je i s prepravkom vozila i ugradnjom dijelova koji originalno ne idu uz njega. On na osnovu VIN-a vidi šta sve ide uz vozilo i nema šanse da će se prihvatiti takvog posla. Jednostavnije je reći "slušaj, treba novi kompjuter, nova vrata prtljažnika, novi senzori, nova elektronika, novi nosači, uglavnom ne isplati vam se zezat s time".

Zato i jesu ovlašteni servis. Tvoj ovlašteni servis je onaj kojemu TI daješ ovlast da radi na tvom autu. Službeni, originalni ovlašteni servis je onaj kojem PROIZVOĐAČ/TVORNICA daje ovlast da radi na tvom autu.
 

sir.Oliver

Well-known member
tu si u pravu , samo , na jednu veoma važnu stvar zaboravljaju . obuka personala . kada sam ja radio u autovojvodini ( centralni servis Zastave za Vojvodinu + ovlašćeni servis za Citroen i još neka vozila ).... čim se púojavio novi model ( recimo Yugo i Florida ) podmah je organizovan seminar u Kragujevcu , na koji nas je poslala firma . isti smo morali ne samo odslušati , nego i položiti završni test . po povratku smo obučavali ostali personal . tako da se nije moglo dogoditi da mehaničar , električar ili limar neznaju nešto uraditi . bila bi to ogromna sramota za firmu .
danas majstori u ovlašćenom servisu nemaju nikakve obuke , preobuke , doobuke ..... uče se kroz rad . znači naši automobili su , u odredjenom smislu reči , zamorčići , pokusni kunići ..... a za to im još i debelo plaćamo . ( u Slovačkoj je 40 - 50€ sat vremena ( ne)rada)
 
Na vrh