Električno otvaranje/zatvaranje vrata prtljažnika

dinko1981

Active member
Ma ja mislim da nikad nije bila praksa ovlastenih servisa da se bave eksperimentiranjem, pa cak niti pokusajem popravka neke komponente. Njihov posao je oduvjek bio redovni servis i zamjena pokvarenih dijelova i tu je kraj price za njih.
 

dinko1981

Active member
Pa naravno da se zamjenom djela uklanja kvar, mada se x puta taj isti dio moze jednostavno popraviti i smanjiti trosak ali to je korak vise koji ovlasteni servis vecinom ne radi
 

pokra89

Well-known member
Ma na stranu sve, mene nitko živ ne može uvjeriti da jedan ovlašteni Citroën servis nema najosnovnijeg električara u cijelom tom svom timu "majstora".
Kvar: neispravan pokazivač vanjske temperature
Posljedica: u početku totalno čudne brojke temperature, kasnije samo crtice. To se dalje manifestiralo u radu klime i u radu FAP-a, vjerojatno i u vjerojatno još nekim parametrima.
Rješenje kod ovlaštenog Citroën servisa Hercegovinapromet Mostar: novi retrovizor sa senzorom, sveukupno cca 470 eura.
Rješenje električara kad je rasklopio retrovizor: lemljenje žice, cijena, ostavio liku "za kave". Više je izgubio vremena skidajući i vraćajući tapacirung nego li rješavajuci kvar...
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
nema . a znaš zašto ? nitko neće raditi za siću . sat vremena se fakturiše 40 - 50€ a radnik od toga dobije bednih 7 - 10% .... to je osnovni razlog . sledeći je komplikovan put do potrebnih informacija . ( sve preko VIN i centralnog servera . meni se to osobno ne dopada , ali tko pita vlasnika vozila .) iako , barem mislim , kada bi krenuli od zakona o zaštiti potrošača ..... svašta bi se moglo naći protiv ..... ali bio bi to doh kihotovski boj .....
 

dinko1981

Active member
Ma ima ovlasteni elektricara, ali niti ne trebas biti skolovani strucnjak za neke stvari kada ih laik sa voljom i pristupom internetu moze rijesit. Radi se jednostavno o sabloni po kojoj ovlasteni rade i tu je kraj price. Mozda bi serviser i neku stvar popravio ali nemoze/nesmije jer takva direktiva dolazi od samog proizvodjaca koji daje licence servisima i diktira nacin rada.
 

pokra89

Well-known member
Ma naravno, o tome i pričam. Oni imaju svoje pravila i procedure koje moraju slijediti i tu je i početak i kraj priče.
 

sir.Oliver

Well-known member
susrećem se s tim već 4 godine . pitao sam koliko bi koštalo da mi montiraju original senzore i / ili rikverc kameru . najprije su ztražili VIN . dao sam . odgovor - na vaše vozilo nije moguće naknadno ugraditi niti senzore niti kameru . ali , kao , ako im dam VIN vozila koje je proizvedeno približno u isto vreme kada i moje ... pokušat će poručiti potreban materijal . naravno , i taj zahtev sam im ispunio ( teškom mukom ) .... ali odgovor je ostao isti .
na moje pitanje , da li su voljni aktivirati mi video IN , te USB2 i 3 ..... odgovor je NIJE MOGUĆE . navigaciju sam se bojao i spomenuti ......
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
to pa je stara priča. Ne odstupaju od "upita u platformu" i tak osiguravaju sebe. Ono kaj piše da menja to budu promenili... Ak nemreš zaebati nemreš biti ni odgovoran, a ak se kaj i dogodi, opet je njihova krivica koju uglavnom poprave. Često da i ne znaš. ;) Haha. A ak idem kod "svog mjasotra popodne iza 4", i on nekaj shebe, odgovornost je samo moja. ;)
Zato ja idem po ovlaštenima u SLO za sve aute osim kad treba ove neke standardne stvari (ulje, filtere, antifriz), dogural sam u životu do faze gde duševni mir mi vredi puno više neg 150-200 eura uštede.
 

sir.Oliver

Well-known member
" ovlašćeni " su kopd mene završili .... jednom je dovoljno .... nisam " ovca za šišanje " .... platiti i ulje i filter a ne dobiti novo ... to kopd mene ne prolazi !!! da su odradili sve kako treba , no problem .... ali kod " lažova " ja ne idem . ja treba da kontrolišem i reklamiram naplaćen a neuradjen posao ???
 
Na vrh